Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1850
Hei.
Noen som vet om noen bra brute force programmer til trådløse nettverk?
Det haster litt med å få tak i et sånt program.

Takk for svar.
Sist endret av Freak; 23. september 2006 kl. 20:22.
Jeg har Windows, så jeg kan ikke bruke den guiden.
han sa jo " f.eks ", han sa ikke at du skulle bruke den guiden
hva skal du bruteforce? krypteringen?
Hvis jeg finner et sikret nettverk, vil jeg vite hvordan jeg skal gå frem steg for steg for å finne ut passordet i klartekst.

Fant dette, men jeg har ikke anledning til å teste det ut akkurat nå.
Er det noen som vet om dette virker bra?

http://www.alpinesnow.com/wepkeypassword.shtml
Det programmet funker bare for nøkler som er lagret på PC-en.

Les lenken som var noen poster over her. Knekke WEP-nøkler med Windows er ikke særlig moro uansett.
Jeg har ikke tilgang til noe annet enn windows, uansett hvor moro det er, hvordan gjøres det?
De guidene jeg finner er til linux.
dette hører til blackhat delen
Hvorfor ikke bare brenne ut en linux-cd?

Men greit: Først må du finne ut om WLAN-kortet ditt støttes av AiroPeek eller CommView-driverene.
Så samler du nok pakker med ett av de programmene og eksporterer det til .cap for så å finne nøkkelen med feks. Aircrack.
Sånn! Oi, nå hadde du vist tilgang til noe annet enn Windows.

Hvis du leser denne, og del to som også finnes på siden så lærer du en effektiv metode, du lærer også det grunnleggende som skal til for å ta deler av denne metoden og tilpasse den til det utstyret du har (forhåpentligvis har du et kort med et chipset som er støttet av noen av programmene).

Edit: Hadde du giddet å lese hele den posten som Marty la der hadde du funnet ut at det dreide seg om en Live-CD. Og hadde du googlet på "how to crack wep key" så hadde du fått linken som finnes i den posten (samme som jeg posta her) på første treff.
Sist endret av JRP; 23. september 2006 kl. 22:41.