Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 864
Snakket med komplett de ba meg ringe microsoft etc...

så har prøvd med diverse WGA removers (selvfølgelig safe programmer) men ser ikke ut til å funke.


Noen som kan hjelpe meg så jeg får fjernet den dritten her?

Hvis dette er ulovlig så beklager jeg.
Hei, har du fått piratkopiert operativsystem av komplett? Vist ikke de selv har gitt deg et piratkopiert OS som du har betalt for så er det lite de kan hjelpe deg med. Vist saken er den at du selv har lastet ned et piratkopiert operativsystem så må WAT (windows authenticator tool) installeres før windows oppdager at det ikke er legit. I så fall er det eneste du kan gjøre nå å kjøre en reinstallasjon. Det første du må gjøre etter å ha installert piratkopert OS er å installere en WAT. Jeg vil oppfordre deg til å betale for produktet du bruker.

EDIT: Om du bestemmer deg for å betale for produktet du bruker, så slipper du reinstallasjon.Etter at Pc'en har vært på en viss tid popper det opp et vindu med en link som dirigerer deg til windows sider hvor du kan kjøpe operativsystemet.
Sist endret av Lataralus; 1. oktober 2013 kl. 02:29.
det som er er at jeg har hatt den på reklamasjon, fikk den tilbake og måtte taste inn windows koden men da får jeg feilmelding, uansett hvor godt jeg skrev koden..

wat remover fikset problemet