Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5004
Red-Shell er spyware som mange spillutviklere har integrert i spillene sine som henter inn informasjon om spillerne uten samtykke. Dette er funnet i mange populære spill blant annet spillene jeg listet i tittelen. De deler informasjon Facebook og Google. Det er en full liste over spill som har integrert spywaren i reddit linken under.
https://www.reddit.com/r/Shadowverse...list_of_games/

Har ikke sett noen poster om det så håper å få i gang en debatt rundt det, nå er dere i hvert fall informert.
Sist endret av anon7618; 26. juni 2018 kl. 17:18.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sliter med å se problemet.

Såvidt jeg forstår det fra siden deres er det en software for å spore suksess for reklamekampanjer i spill som _allerede_ har monetisering. Det gjøres på ~alle websider på internett.
Sist endret av nso; 26. juni 2018 kl. 17:37.
"Øko-Terrorist"
Og som andre i reddit tråden nevner så er det ikke skjult, de forteller om det i Privacy Policien deres...
Er enig med en av de øverste kommentatorene på reddit. "Brydde du deg ikke nok om å holde info privat når du installerte spillet har jeg vansker med å ta deg seriøst nå."