Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4548
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Er på utkikk etter forlatte spill, eller spill servere. Bonus poeng for F2P eller absndonware. Noen tips?
Bloodline Champions på Steam. Hvorfor forresten? Mulig jeg kommer på fler.
Anarchy Online? Det er definisjonen av et forlatt spill. Tror det er F2P og serverene er nok visstnok totalt døde.(Awesome game, awesome times were had - RIP)
Må være trist å løpe rundt alene i en så stor virtuell verden som en gang var så levende og se NPC's gå og stå rundt i sin lille daze forlatt og glemt.
https://www.youtube.com/watch?v=27POnPp4HpM
Arcanists. Spillte det en del når jeg var yngre. Det koster ca. 50kr i månden.
Det er kun online, men det er nesten ingen spillere der.
Send meg gjerne en melding, hvis noen vil spille dette med meg
Jeg blir nysgjerrig på hvorfor. Vil du fortelle?
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Anarchy Online? Det er definisjonen av et forlatt spill. Tror det er F2P og serverene er nok visstnok totalt døde.(Awesome game, awesome times were had - RIP)
Må være trist å løpe rundt alene i en så stor virtuell verden som en gang var så levende og se NPC's gå og stå rundt i sin lille daze forlatt og glemt.
https://www.youtube.com/watch?v=27POnPp4HpM
Vis hele sitatet...
Jeg spiller det nå og da, sist for litt over en uke siden. Det er ganske mange som spiller enda. Selvsagt ikke så mange, som det var for ca. 5, og langt ifra så mange som det var for 15 år siden. Men det er fortsatt fult mulig!
Codename Eagle. Et russisk spill jeg og to-tre kompiser spilte sammen på LAN for over ti år siden, over en switch uten internett. Krigsspill.
Dink Smallwood! Freeware-link.

Har spilt gjennom dette mange ganger.
Elasto Mania

Sist endret av BigPoppa; 13. februar 2018 kl. 13:58. Grunn: Glemte bilde