Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3989
Favorittdelen min av året er kommet hvor jeg får lov til å peke ut årets spill litt vilkårlig for meg selv! Vil også høre hva andre har fått ut av spillåret 2017, og hva som er deres toppspill i år.

Under finner dere IGN sin nomineringsliste, som jeg mener dekker det aller meste av gode spill som har kommet/kommer ut i år:

Cuphead
Destiny 2
Divinity: Original Sin II
Horizon Zero Dawn
Nier: Automata
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Persona 5
PlayerUnknown's Battlegrounds
Super Mario: Odyssey
Wolfenstein II: The New Colossus


Selv har jeg spilt de fleste spillene på listen med unntak av Cuphead og Divinity. Står mellom Nier og Persona som jeg mener representerer de mest unike og kule opplevelsene i år. Spent på å høre hva andre mener også!
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Runescape og PUBG
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hellblade: Senua's Sacrifice
Horizon Zero Dawn, for min del. Spiller dog ikke så mye, så ikke det største vurderingsgrunnlaget, men ble veldig hekta på HZD i noen uker. Storyen var så som så, men gameplayet, fightingen av maskinene og alt rundt det, top notch!
For meg er det egentlig Zelda som har slått best ann i år.
Det ble mest starcraft2 i år også..

Ja, Ok, jeg er litt nerd også.
Jeg antar at TS snakker om spill som er gitt ut i år? Jeg har ikke spilt noen nye spill i år, fordi det er lite nytt som har appellert til meg, men 2018 blir et nydelig spillår tror jeg
Jeg skjønte det jeg også.. ble free to play i år da, må da telles da?!
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg antar at TS snakker om spill som er gitt ut i år? Jeg har ikke spilt noen nye spill i år, fordi det er lite nytt som har appellert til meg, men 2018 blir et nydelig spillår tror jeg
Vis hele sitatet...
Tenkte på spill utgitt i år ja, men morsomt at det tilsynelatende er så mange som holder seg til gamle spill.


Sitat av Lima Vis innlegg
Hellblade: Senua's Sacrifice
Vis hele sitatet...
Hellblade står høyt på lista over spill jeg skal få tak i julesalget! Spent på hvordan det er.

Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Horizon Zero Dawn, for min del. Spiller dog ikke så mye, så ikke det største vurderingsgrunnlaget, men ble veldig hekta på HZD i noen uker. Storyen var så som så, men gameplayet, fightingen av maskinene og alt rundt det, top notch!
Vis hele sitatet...
Enig at det er veldig bra. For min del mangla det det lille ekstra når det kom til historien for å gjøre det interessant nok.
Sist endret av Berre_ein_fyr; 5. desember 2017 kl. 21:27.
Divinity Original Sin 2
Fantastisk rpg.
Ahh du skulle opprettet en poll! Mye enklere å se generell konsensus. Uansett så likte jeg Super Mario: Odyssey. Selv om det var ganske så lett så er det et flott spill som føles gjennomført og er morsomt for personer i alle aldre. PlayerUnknown's Battlegrounds likte jeg også til tross for alle skavankene. Det er noe med tresifret puls og en seier over nesten hundre andre mennekser. Nå spiller ikke jeg så mye spill så kan ikke si noe om de andre spillene som er nevnt. Sikkert mange av de jeg hadde likt enda bedre.
Sist endret av sinkpad; 5. desember 2017 kl. 23:59.