Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2692
Er storfornøyd med Switchen min etter deres anbefaling! Ser etter flere spill enn Zelda og Mario Kart. Skal ut på langtur i morgen så ser ikke etter kommende spill, men det er verdt å nevne de også så jeg får god oversikt. Har søkt litt rundt og bitt meg fast i Binding of Isaac og Timbleweed park. Noen som eventuelt har spillt dem? Ellers er alle andre anbefalinger verdsatt.
Storkoste meg med Mario + Rabbids kingdom battle. Veldig visuelt tilfredsstillende spill med god turnedbased combat. Akkurat nå spiller jeg mye Pokken tournament dx. Veldig bra fighting-spill med pokemon møter Tekken med en kul vri. Anbefales hvis du ikke allerede har spilt det på Wii U. Rayman legends er jo også verdt å få med seg hvis du ikke har spilt det på andre konsoller.

Selv går jeg bare å venter på Super Mario Odyssey som kommer i slutten av oktober. Det tror jeg kommer til å bli konge!

Har dessverre ikke spilt noen av de du nevner, men har hørt mye positivt. De er vel ikke så dyre heller. Sikkert verdt et forsøk. Sliter egentlig med at det er altfor mange spill og lite tid
Sist endret av random98688; 5. oktober 2017 kl. 22:05.
Så at Mario + Rabbids kingdom battle kom ut, men var litt skeptisk til det. Så veldig rart ut i bunn og grunn. Pokken skal jeg skjekke mer ut, pleide å spille mye av hovedseriespillene til pokemon. Rayman Legends har jeg spillt til PS så det er jeg helt enig er verdt å få med seg!
Demoen for "Project Octopath" er ikke feil i alle fall!
Elsker JRPG's så den demoen skal jeg skjekke ut. Takk for tipset!