Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5038
Hei, freaks.

Fant ingen tråd om spillet og siden det kan fåes på flere plattformer putter jeg den her.

Er det bare meg eller har Tekken 7 bommet helt? Story mode var helt grei, men ga egentlig ingen konklusjon. Heihachi har vel dødd såppass mange ganger nå så hvem vet?

Character episodes var en spøk. Hva var det?

Synes også at musikken er helt på trynet og passer ikke kampene i det hele tatt og antrekkene er jo helt på trynet. Forventet ikke et nytt Tekken 3, men likevel...
Nå er min mening egentlig helt irrelevant når det kommer til denne tråden, men jeg har lyst til å skrive noen ord likevell. Jeg tenker at alle Tekken spill som er utgitt utelukkende er button-mashing spill - og jeg lurer på hva folk syns er i den grad fengende med det at de følger spillserien utover to spill? Tekken 3 var jo dritkult da det kom og jeg spilte det mye, og ble mett av det den gang. Var bitt av slossespill basillen og er idag en UFC mann, da det er litt mer realistisk. Lite er mer gøy enn å slå MMA utøvere med old school boksing med Mike Tyson.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Nå er min mening egentlig helt irrelevant når det kommer til denne tråden, men jeg har lyst til å skrive noen ord likevell. Jeg tenker at alle Tekken spill som er utgitt utelukkende er button-mashing spill - og jeg lurer på hva folk syns er i den grad fengende med det at de følger spillserien utover to spill? Tekken 3 var jo dritkult da det kom og jeg spilte det mye, og ble mett av det den gang. Var bitt av slossespill basillen og er idag en UFC mann, da det er litt mer realistisk. Lite er mer gøy enn å slå MMA utøvere med old school boksing med Mike Tyson.
Vis hele sitatet...
For min del er det historien, karakterene og bakgrunnshistoriene. Det for meg er det som definerer Tekken. Digger UFC selv, men føler at det blir litt vel ensformig.

Er fullt klar over at Tekken er et button-mashing spill, jeg velger å unngå det aspektet, men i all rettferdighet så kan man si det om alle slåssespill.
Sist endret av Junpeicchi; 10. august 2017 kl. 23:28. Grunn: Skrivetore
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Nå er min mening egentlig helt irrelevant når det kommer til denne tråden, men jeg har lyst til å skrive noen ord likevell. Jeg tenker at alle Tekken spill som er utgitt utelukkende er button-mashing spill - og jeg lurer på hva folk syns er i den grad fengende med det at de følger spillserien utover to spill? Tekken 3 var jo dritkult da det kom og jeg spilte det mye, og ble mett av det den gang. Var bitt av slossespill basillen og er idag en UFC mann, da det er litt mer realistisk. Lite er mer gøy enn å slå MMA utøvere med old school boksing med Mike Tyson.
Vis hele sitatet...
Den button-mashing delen er jeg veldig uenig i, en god spiller vil alltid vinne over en "button-masher".
Jeg må stille meg på linje med Mozzie. Slåssespill handler om å trykke på knapper fortest mulig og er i bunn og grunn kjedelig. Hva er en "god spiller"? En som har lært seg komboene i spillet og kan trykke dem fort. Boring!

Må legge til at jeg likte Tekken back in the forrige årtusen. HALLOOGHEN!

Eller var det Mortal Combat? Same difference...
Sist endret av Splooge999; 11. august 2017 kl. 06:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
At button-mashing er en stor del av dette spillet er ikke til å unngå.

Likevel, for å faktisk være god og ha spennende kamper, må man kunne annet enn å bare trykke på tilfeldige knapper. Så fort du møter en som faktisk kan lese deg, parere slaget og dra noen komboer, hjelper det ikke å bare spamme med knappene.

Kona mi og jeg spiller Tekken 7 av og til. Nå er ikke jeg så veldig god, men så fort vi lærte å spille med enkelte karakterer, ble hele gameplayet mer interessant. Jeg parerer henne, hun parerer meg, prøver å lese hverandre, etc. Det hjelper ikke å bare fly på motstanderen og slå til. Da taper du fort.

Med det sagt så blir Tekken kjedelig etter noen få runder. Er ikke helt sikker på om jeg likte Rage i Tekken 7. Hadde klart oss fint uten.

Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Må legge til at jeg likte Tekken back in the forrige årtusen. HALLOOGHEN!

Eller var det Mortal Combat? Same difference...
Vis hele sitatet...
Eller Street Fighter
Sist endret av Salazar; 11. august 2017 kl. 11:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Jeg må stille meg på linje med Mozzie. Slåssespill handler om å trykke på knapper fortest mulig og er i bunn og grunn kjedelig. Hva er en "god spiller"? En som har lært seg komboene i spillet og kan trykke dem fort. Boring!

Må legge til at jeg likte Tekken back in the forrige årtusen. HALLOOGHEN!

Eller var det Mortal Combat? Same difference...
Vis hele sitatet...
Hadouken fra Street Fighter serien: https://youtu.be/pHJKS3r_YUg?t=50s