Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7169
http://pabben.net/wp-content/uploads/2009/06/diverse-889.jpg

Hei!
Er det noen her som har eller vet hvor man kan skaffe manual til spilleautomater "Windsor Superpot Step'n'win"? Lastet tidligere ned en fra flipperspill (fant den via en tråd for noen år siden), men denne siden virker ikke være oppe lenger, og min tidligere pc er byttet ut. Så nå står automaten bare å uler og lyser 4.2 72 i displayet i front, etter den nylig ble flyttet på henger. Noen som er så kyndige at de kan diagnosen utifra kodene eller vet hvor en kan lete, er det helt supert! ^^
Sist endret av meitemark; 30. januar 2018 kl. 22:52.
Du finner en "operators guide and service manual" Her.
Fant ikke så mye info om selve feilmeldingen, mulig du har bedre karma.
Kingwolf's Avatar
Trådstarter
2 0
Takker og bukker 😊

denne manualen har tre sider mer enn den jeg har funnet, så takk for det! Men feilkodene er stadig like savnet :/ Innbiller meg at den forrige jeg lastet ned fra flipperspill.no hadde en oversikt over disse også.. Men flipperspill.no er jo selvfølgelig ikke i drift lenger
Sist endret av Kingwolf; 14. januar 2017 kl. 22:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Begge manualene med 17 og 20 sider ligger enda på Flipperspill hvis du bruker WayBackMachine (Under Misc Manuals)

Disse nevner heller ikke noe om feilkoder, men mulig du finner det dokumentet du har funnet før.
Sist endret av Fleff; 14. januar 2017 kl. 23:07.
Du har sikkert prøvd det, men here it goes:
Aktivere test sequence og deretter se om det står noe snaddert i error log.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg hijacker og spør like så godt om noen har manual til Barcrest Super Joker?