Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 57964
Sitat av WiiiiW Vis innlegg
Noen som fortsatt spiller ?
Jeg mangler 35kr for å bli member en som vil hjelpe meg ? kan hjelpe deg med noe
Vis hele sitatet...
Jeg er i godlune og kan betale for deg, men det må vente til søndag kveld da jeg er på familietur hvor nettbankbrikken er hjemme.

Skal jeg bare overføre penger direkte til bankkontoen din eller skal jeg logge inn på brukeren og gjøre deg member med mitt kort?
Takker sendte deg en melding
Er ganske gøy å spille igjen. Kjøpte med mobil, og derfor kostet det 80kr. Var ikke like morsomt som før, men ble litt nostalgisk. Var skikkelig high lvl før, men nå vet jeg ikke om jeg gidder å stå i timevis(dagevis) og lvle opp til der jeg var før. Nettopp brukt en time på å forberede meg til Waterfall questen, også blir jeg drept av en Hobogoblin og mister alt. Er ikke akkurat så veldig fristende å logge på igjen. Det har liksom mistet litt gnisten, er som å se en bra film man har sett før.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Er ganske gøy å spille igjen. Kjøpte med mobil, og derfor kostet det 80kr. Var ikke like morsomt som før, men ble litt nostalgisk. Var skikkelig high lvl før, men nå vet jeg ikke om jeg gidder å stå i timevis(dagevis) og lvle opp til der jeg var før. Nettopp brukt en time på å forberede meg til Waterfall questen, også blir jeg drept av en Hobogoblin og mister alt. Er ikke akkurat så veldig fristende å logge på igjen. Det har liksom mistet litt gnisten, er som å se en bra film man har sett før.
Vis hele sitatet...
Spilte Runescape 2007 i en måned før jeg måtte gi meg.
Piss-avhengig med en gang!

Iløpet av den måneden så stog jeg vel iallefall 50-60 timer og bare smelta ores til bars, og et par-tre titalls timer på mining.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Nå er de kommet så langt med implementeringen av nyere updates at godwars er kommet. De har i tillegg hevet inn et par pvp-servere slik at folk kan sloss overalt utenom i trygge soner.

Ellers må jeg si at det er på døende kurs, men det er jo koselig å ha noe nostalgisk i julen å gjøre.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Husker før så pleide vi å samle limpwurt root nedi en dungeon under et lite hus rett utforbi Grand Exchange, og selge det i GE, men siden GE ikke er i 07 serverene, er det en plass man kan selge limpwurt root for en grei profit?
Sitat av 295638 Vis innlegg
Husker før så pleide vi å samle limpwurt root nedi en dungeon under et lite hus rett utforbi Grand Exchange, og selge det i GE, men siden GE ikke er i 07 serverene, er det en plass man kan selge limpwurt root for en grei profit?
Vis hele sitatet...
Du kan jo sjekke forumene, mange som annonserer der.
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Sitat av 295638 Vis innlegg
Husker før så pleide vi å samle limpwurt root nedi en dungeon under et lite hus rett utforbi Grand Exchange, og selge det i GE, men siden GE ikke er i 07 serverene, er det en plass man kan selge limpwurt root for en grei profit?
Vis hele sitatet...
Limpwurt root brukes til å lage Super Strength Potion, du kan enten lage det selv, eller selge til de som holder på med Herbloring.
Denne nettsiden http://forums.zybez.net/runescape-20...-limpwurt-root bruker de fleste for å kjøpe og selge ting. Har søket opp Limpwurt root for deg. Du kan enkelt se under hvem som selger og kjøper, bare add navn til kjøperen inn-game
Tusen takk, et praktisk alternativ til GE.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller ?
Begynte rundt juletider og ser etter andre norske og spille med.

Ign: XierionX
det er noen slitere som fortsatt henger på clanchat: osrsnorge
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mange på freak som spiller osrs eller?
Av og på mellom osrs og league of legends. Season end for league idag og snart jul, blir ikke julestemning uten RuneScape, 07 ofc.