Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6817
Hei!
Noen som vet om steder der det fortsatt finnes DDR dansemaskin i Oslo?
Hadde vært fett å teste noen runder igjen etter 10 år
Det kunne jeg virkelig tenkt å visst også, og om det er andre steder i Norge hvor de fortsatt finnes. Vet det sto en DDR Extreme og en ITG-maskin på Gamezone(?) i Oslo for 10-12 år siden.
Har så lyst til å danse Can't Stop Falling In Love igjen
Sist endret av Bluish; 2. november 2018 kl. 14:38.
Hører rykter om at det fortsatt kanskje finnes en på Veitvet Bowling, men har ikke vært der borte og sjekka selv ennå.
Kunne sett for meg at feks Tilt Bar eller Megazone i sentrum har det, men har enda ikke vært der og sett selv. Tror også det er såpass nisje-interesse at det ikke er førsteprioritet i en arkadehall lenger
Var jo veldig stor interesse for det her rundt år 2005-ish, men har dødd ut siden den gang.
Vet at det er en dansemaskin på house of nerds på løren, men ikke hva slags
Sist endret av FreeMyKiwi; 2. november 2018 kl. 15:48.
Har lett etter dette selv. Tenkt tanken å møte opp på Tilt og spørre litt rundt der.

Har vært i kontakt med House of Nerds, og de har ikke noen DDR-maskin lengre.
Jeg var på Tilt for ikke så lenge siden og jeg så ingen DDR der. De har riktig nok mye annet som trigget nostalgien