Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 544
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tidligere tatt 2 lapper av denne LSD-en. Effekten var som forventet, men noe svakere enn jeg ville forventet av to lapper.

Det var ~100 mikro i hver. Kanskje, og bare kanskje var det litt kortere? Vet ikke fordi jeg tripkillet etter 6. time pga. kjedsomhet og deretter ønske om å sove og sånt. Fin tripp med kun positivt humør hele veien.

Nå er jeg tilfeldigvis et sted med bowlingbane og har med meg litt i lommeboka. Grep raskt muligheten når alt var UV-lys only i perioder. Til min store forbauselse så lyste ikke det opp. Det hvite papiret reagerte akkurat som det skulle, men ingen LSD å se.

Kan andre forhold avgjøre om LSD-en reagerer på UV-lys eller ikke? For eksempel hvis UV har flere frekvenser og det kan hende at pærene på bowlingbanen ikke var kompatible (eksempel, jeg vet ikke engang om uv deles opp i frekvenser eller en skit om det)

Testkit er bestilt, så det blir spennende å se hva dette kan være for noe. Hva tenker dere enn så lenge?