Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2012
Anonym bruker
"Tykk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har rusa meg en stund men bare vært seriøst på speeden i nåla siden nyttår ellerno og da fått lite søvn som følger. Ikke slitt no spesielt med noia men har blitt jævlig intenst i det siste, så nå prøver jeg å kutte ut før jeg havner i psykose ellernl. Vært mye i miljøet også så veit ikke om alt er noia heller om dere fatter men uansett. Noen som har vært der, klarte dere å redde dere selv? Akkurat nå kjenner jeg vel på det som er av abstinenser, myye angst og noia og sånn psykisk. Er på dag 2 uten dritten, skal se om jeg får noe sobril av legen kanskje men tvilsomt.
Siden nyttår seff vil du klare å bli vanlig igjen så lenge du holder deg vekk fra det så begynner hjernen å reparere men det tar lang tid før du merker det bare. Hold ut
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Værste er over innen 2 uker.
New generation
colakork's Avatar
Det føles håpløst ut men plutselig sitter du å forteller andre om at det verste er over om noen uker.

Hvil masse, la kroppen reparere masse. Ta deg gåturer når du klarer å gå ute uten å se deg bak ryggen. Det skjer plutselig!

Lykke til.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Det føles håpløst ut men plutselig sitter du å forteller andre om at det verste er over om noen uker.

Hvil masse, la kroppen reparere masse. Ta deg gåturer når du klarer å gå ute uten å se deg bak ryggen. Det skjer plutselig!

Lykke til.
Vis hele sitatet...
Som colakork sier, hvil masse. Sov de ekstra timene kroppen din ønsker. Få i deg mat, litt multivitaminer, cvitaminer osv. Drikk godt med vann sammen med noen elektrolytter.
Ganske så normalt å bli paranoid ved høyt inntak og lite hvile - og som oftest bruker tiden å vise om det er noe i det eller ikke. Når du slutter så vil du føle deg tung og treig i ca 2 uker før formen kommer seg igjen. Jeg så også i ICD-11 at behovet for mer sentralstimulerende vil være der i ca 8 uker før lysten avtar, så vær forberedt på at det vil være litt sug.

Anbefaler også multivitaminer og magnesium til de som holder på med pepper. Jernmangel og muskelkramper er ganske vanlig om man holder på lengre enn noen dager - så pass på dette om du begynner å føle deg svimmel eller slapp.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært på mange svært lange speedperioder. Ja, du blir deg sjøl igjen ganske fort. Litt trøtt den første uka. Det verste er kjedsomheten uten speed etter min erfaring. Jerntilskudd kan være uheldig på egen hånd, ta en blodprøve hos legen.
Det er fullstendig mulig, bare prøv.