Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2611
Hei, jeg fikk idag telefonen min tilbake fra politiet, den ble beslaglagt og de hadde den i 2-3 måneder. Da jeg fikk den idag ville den først ikke lade og når jeg fikk startet den var det masse regnbue striper over hele skjermen og touchen fungerte ikke i det hele tatt.

Hvem skal jeg henvende meg til angående dette? det er snakk om en Iphone 11 pro max jeg kjøpte for nesten 14.000kr.

Alle tips blir satt pris på.
Sist endret av Gzuz; 9. mai 2022 kl. 21:03.
Ta kontakt med avdelingen den var beslaglagt i? De har helt sikker rutiner for dette. Ring sentralbordet så tar de det derifra
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ring sentralbordet så tar de det derifra
Vis hele sitatet...
Hvordan skal han gjøre det når telefonen ikke fungerer?


Du bør nok heller sende en e-post med bilde hvis mulig.
Rip 8-4-23
purken er såpass råtten at du kan banne på at du får et motargument for at du har ødelagt telefon selv..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du logger inn på https://politiet.no så er det et søknadsskjema der hvor du kan søke om erstatning etter tap på grunn av politiets jobb - om jeg husker riktig.
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Hvis du logger inn på https://politiet.no så er det et søknadsskjema der hvor du kan søke om erstatning etter tap på grunn av politiets jobb - om jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
Ja, så går det vel et par mnd i behandlingstid hos de jævlane
Så tlf må du nok kjøpe selv før du får noe tilbakebetalt kjenner jeg dem rett.
De gir faen jeg har fortsatt ikke fått igjen min mob beslaglagt for flere år siden. De sier bare de skal undersøke så hører jeg ikke noe
Sitat av Mk1 Vis innlegg
De gir faen jeg har fortsatt ikke fått igjen min mob beslaglagt for flere år siden. De sier bare de skal undersøke så hører jeg ikke noe
Vis hele sitatet...
Møt opp på stasjonen og nekt å gå før dem ordner opp.