Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1621
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte litt amf her om dagen, merka det var litt grums igjen etter filtrering. Tenkte jeg skulle være smart og koke skuddet, se om grumsen forsvant. Første gangen så gjorde det det, ble helt klart vann, filtrerte, satt den, funka fjell. Men den andre gangen merka jeg at det grumset som "forsvant" begynte å komme tilbake igjen i pumpa når vannet kjølte seg ned. Jeg ventet til det ble helt nedkjølt, da var det mye hvitt inni pumpa som jeg ikke ville ha i årene. Måtte filtrere på ny, og da var det jo selvfølgelig grums igjen i skjeen etter filtrering. Hva slags stoff blander seg ut i vannet når det varmes? Og betyr dette at det første skuddet jeg kokte og satt var egentlig fullt med det samme grumset, bare uten at det hadde fått formert seg igjen? Ganske ekkel følelse hvis det stemmer, da har jeg jo fått i meg dette som ikke løste seg opp i vannet uten koking...
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt med sprøyte og røyk heller
Satt du en varm sprøyte?
Alltid la den kjøles ned.

Amf løser seg fint i kaldt vann

Det du gjør ved å koke det, er å løse opp det det også er cutta med.
Hva det er, vet kun den som cutta den.
Koking kan også ødelegge noe amf.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor må man alltid la den kjøles ned? Den første jeg satt var ca kroppstemperatur uten noe grums i sånn som kom i den andre
Når det er sån at du må varme for å få løst opp alt er det ofte pga koffein eller gelatin. Når ikke jeg viste bedre og hadde slik dritt så lot jeg det kjøle seg ned akkurat til det begynte å løsne hvite partikler inni vannet og så satt den med en gang. Det går på en måte greit om det ikke kommer tilbake før temperaturen på vannet er under 35. Men det er helt idiotisk og tvinge i seg dette . men også en grei måte å få vekk dritten er jo å koke det og så la det ligge enten i en stående sprøyte eller shotglass slik at grumset samler seg på bunnen og vannet med faktisk virkestoff blir på toppen. Så bruke du bare vannet og lar grumset bli igjen for det er ikke speed i uansett du taper ingenting på det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutt med sprøyte og røyk heller
Vis hele sitatet...
Man kan ikke røyke speed.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Man kan ikke røyke speed.
Vis hele sitatet...
Jo. Funker knall som faen det
Kommer ikke det an på om det er metamfetamin?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Kommer ikke det an på om det er metamfetamin?
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at amfetamin sulfat ikke kan røykes fordi virkestoff blir ødelagt ved 200' C.
Om det er amfetamin hydrochloride, kan det visstnok røykes fint. Meth kan også røykes.

Har ikke prøvd å røyke noen av delene, men jeg ville uansett ikke røyket mtp alle de kjipe reststoffene fra billig og forhastet polsk syntese som finnes i amfetaminen i norge...