Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1655
Hver dag ser jeg sikkert 5 poster med spørsmål om diverse angående urinprøver, blodprøver og andre rusprøver. For orden i forumet burde det ikke være et eget underforum for dette?

Det hadde også gjort det lettere for de som lager disse trådene å finne tidligere spørsmål om temae (selv om å søke ikke er så vanskelig) en samletråd syns jeg ikke er noen god løsning da det ofte blir vanskelig å finne akkurat det man leter etter.

Vet ikke om det er noen andre som synes dette er en god idé?
Det er en meget god idé Sondre
Fuck Mr. Plod!
God ide, ett eget underforum for de som ikke han bruke søkeknappen eller google.
Så enig med deg!!!
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvordan det kan plage folk?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan det kan plage folk?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skjønner du ikke det?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skjønner du ikke det?
Vis hele sitatet...

Fordi det kan på ingen måte plage noen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi det kan på ingen måte plage noen?
Vis hele sitatet...
Jo.


*Trykker innpå freak for å lese noe nytt og gøy.

*Ser "Hvor lenge sitter xanor i urinen?" Som oftest av Jens.


Så ser man det om, og om, og om, og om, og om, og om, og om igjen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter det forslaget og stemmer for et for psykisk helse med anonymfunksjon også! Virker å være veldig tilfeldig hvilke tråder om psykisk helse som får stå og hvilke som blir sletta når det postes på Undergrunn fordi man vil være anonym..
Kan ikke psykisk helse bare ligg under rusforumet, det har jo ofte en sammenheng når man leser her. Folk spør om man er i psykose og har brukt pepper i x antall dager.
Forøvrig 4 tråder om urinprøver på forsiden på dette tidspunktet.
Sist endret av NokErNok; 10. mars 2022 kl. 02:27.
Har selv tatt pisseprøvwr og det gjorde at jeg ble manisk i lesingen om hva som sitter hvor lenge utifra alle faktorene, jada jada "vent til du er ferdig" sier noen, de er ikke meg og kan egentlig holde den meningen for seg selv og holde seg saklig.

Jeg stiller meg bak forslaget om eget underforum. Det vil være et ekstra tiltak for å holde trådene oversiktlig, og Jens kan lettere finne ut hva som er svaret på hans spørsmål, hvem nå enn han er da. Ser han har blitt nevnt i denne sammenheng noen ganger nå.

Jeg vet det finnes Google og søkefunksjon her på Freak, men noen bare må få et svar fra et annet menneske for at de skal føle seg trygg på at de har riktig informasjon.

Om det ikke er ønskelig med gjentatte poster om samme spørsmål på dette området, burde det vel være en regel som stopper dette.
Da jeg gikk på urinprøver/rusprøver ga jeg faen i hvor lenge rusmidlene satt i kroppen får jeg gikk med på å teste meg av en grunn. Om man skal få tilbake førerkortet å vil bli testa men har også lyst å ruse seg er det bare tidsspørmål for når man blir tatt neste gang.
Eventuelt, automatisk popup
«Trykk her for å bekrefte at du har lest *denne tråden* med informasjon om urinprøver, og at du ikke fant svaret ditt ved å stille spørsmålet her eller lese den. Tråden din kan bli slettet dersom spørsmålet ditt er identisk med et annet i den tråden»
Rip 8-4-23
Kan ikke en av disse super koderne (nso) lage en funksjon man kan aktivere på profilen sin ,type script som kan blokkere enkelte tråder fra og vises. de ordene man skriver in vil da automatisk bli blokkert for deg. Kunne klart meg godt uten pille identifisering - kan jeg ruse meg på dette? - har intatt x antall er dette farlig?
Sitat av Sæd Vis innlegg
Kan ikke en av disse super koderne (nso) lage en funksjon man kan aktivere på profilen sin ,type script som kan blokkere enkelte tråder fra og vises. de ordene man skriver in vil da automatisk bli blokkert for deg. Kunne klart meg godt uten pille identifisering - kan jeg ruse meg på dette? - har intatt x antall er dette farlig?
Vis hele sitatet...
Det finnes fra før.
«Skjul NSFW forumene» her:
https://freak.no/forum/profile.php?do=editoptions
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg applauderer at dere er engasjerte og har forslag.
Men det her vil egentlig ikke endre noe som helst.

De brukerne dere ser ut til å irritere dere over er de som ikke innretter seg etter noe som helst.

Problemet et todelt, det ene er at dette gir moderatorer bare enda en kategori vi skal sortere ting i: De fleste rusrelaterte innlegg blir opprettet i "Rusmidler" kategorien, uansett hva det handler om, vi moderatorer prøver å gjøre litt sortering nå og da.

Selv om du har en egen kategori, så vil ikke disse brukerne ta nytte av det. Da søking er en funksjon de skyr som pesten. Dette henger også sammen med disse brukerne har merkelige preferanser til informasjonen de søker: De vil ikke lese noe vitenskapelig, en tabell eller noe slikt, de vil ha et spesifikt menneskelig svar på akkurat hva de lurer på, for alt annet gir de totalt faen i.

De sitter altså med en overbevisning om at det eneste som er godt nok, er et personlig svar fra et annet menneske for ellers er informasjonen "for teknisk" eller "jammen er du sikker på at informasjonen gjelder enda?".

Og jeg mener absolutt ikke å være negativ, det dere tar opp her er noe jeg selv ble irritert over, og vi prøvde å ha en samletråd om urinprøver, som feilet for samme grunn..

Den eneste kategorien vi nesten har klart å holde til designerte tråder, er fleinsopp trådene, pga min i herdige innsats, og det er såvidt jeg har kapasitet til lengre.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Kan ikke psykisk helse bare ligg under rusforumet, det har jo ofte en sammenheng når man leser her. Folk spør om man er i psykose og har brukt pepper i x antall dager.
Forøvrig 4 tråder om urinprøver på forsiden på dette tidspunktet.
Vis hele sitatet...
Ja ofte sammenheng der men posten min ble sletta hvertfall selvom det var sammenheng med rus og kriminalitet. Men tenker å i saker som mobbing, ensomhet etc uten rustema burde man kunne poste anonymt et sted er blandt annet en kar her som doxer seg selv heftig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja ofte sammenheng der men posten min ble sletta hvertfall selvom det var sammenheng med rus og kriminalitet. Men tenker å i saker som mobbing, ensomhet etc uten rustema burde man kunne poste anonymt et sted er blandt annet en kar her som doxer seg selv heftig
Vis hele sitatet...
Vi er ikke kvalifisert helsepersonell. Det er selvfølgelig trist at man ikke føler man har noen/noe sted man kan snakke ut som slikt men freak er ikke og har ingen planer om å bli et slikt sted.

Ta deg en tur til fastlegen og prøv å forklar så godt du kan hvordan du har det og at du trenger hjelp. Forhåpentligvis tar det ikke alt for lang tid til du kan henvises til en kyndig person.
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg applauderer at dere er engasjerte og har forslag.
Men det her vil egentlig ikke endre noe som helst.

De brukerne dere ser ut til å irritere dere over er de som ikke innretter seg etter noe som helst.

Problemet et todelt, det ene er at dette gir moderatorer bare enda en kategori vi skal sortere ting i: De fleste rusrelaterte innlegg blir opprettet i "Rusmidler" kategorien, uansett hva det handler om, vi moderatorer prøver å gjøre litt sortering nå og da.

Selv om du har en egen kategori, så vil ikke disse brukerne ta nytte av det. Da søking er en funksjon de skyr som pesten. Dette henger også sammen med disse brukerne har merkelige preferanser til informasjonen de søker: De vil ikke lese noe vitenskapelig, en tabell eller noe slikt, de vil ha et spesifikt menneskelig svar på akkurat hva de lurer på, for alt annet gir de totalt faen i.

De sitter altså med en overbevisning om at det eneste som er godt nok, er et personlig svar fra et annet menneske for ellers er informasjonen "for teknisk" eller "jammen er du sikker på at informasjonen gjelder enda?".

Og jeg mener absolutt ikke å være negativ, det dere tar opp her er noe jeg selv ble irritert over, og vi prøvde å ha en samletråd om urinprøver, som feilet for samme grunn..

Den eneste kategorien vi nesten har klart å holde til designerte tråder, er fleinsopp trådene, pga min i herdige innsats, og det er såvidt jeg har kapasitet til lengre.
Vis hele sitatet...
En samletråd er ganske ubrukelig når det gjelder så forskjellige spørsmål som det er med det med rusprøver. For min del irriterer det ikke meg noe spesielt med disse trådene, men jeg ser at det er et så stort antall av disse trådene at et eget underforum hadde vært på sin plass. Eneste argumentet jeg ser som er imot et slikt underforum så langt er at moderatorene av forumet ikke gidder å flytte trådene til riktig forum. Dette er en engangsjobb og et dårlig argument etter min mening. Hvis de ikke klarer å opprette tråd i riktig forum må de sannsynligvis flyttes uansett.

Jeg tror et eget underforum hadde redusert antallet slike tråder veldig.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God idé, gjerne også en samletråd for pilleidentifisering.