Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2899
Jeg og et par kompiser bruker noen dager i måneden å ta noe sammen lol. Vi har tatt xanax et par ganger, men alltid blandet med hasj.

Merket at hasj gjorde xanax mye sterkere, da når jeg tok 3 mg xanax uten å røyke, Kjente jeg ingenting.

Vi tenkte vi skulle prøve å ta en grei mengde xanax uten å røyke for å kjenne hvordan det hadde vært.

Hvor mange mg trengs for å oppnå en "ruset" tilstand? Og kjenner man forskjell med å bare ta xan imotsenting til å røyke og?

0 i toleranse, meste jeg har tatt er 5mg + en del trekk fra bongen.
Det var nok det morsomste jeg har opplevd, selvom jeg husker ingenting haha.
Takk på forhånd
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1mg skal være nok.. Du er ruset men du merker der ikke selv tydeligvis.
K23tamin3
PerGotTheStashh's Avatar
Trådstarter
38 2
Ruset som i "eufori" i kroppen på samme måte som 2mg å et par trekk fra bongen. kjenner det greit da
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av PerGotTheStashh Vis innlegg
Ruset som i "eufori" i kroppen på samme måte som 2mg å et par trekk fra bongen. kjenner det greit da
Vis hele sitatet...
Xanax alene gir ingen euforisk rus
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjenner det meget godt av 1-2 mg uten toleranse. Dvs jeg kjenner selv at jeg er loka, avslappa, godt humør og at timene flyr. Godt mulig det er fordi jeg har en del uro og at den angstdempende effekten oppleves sterkere.

Men vit dette, hvis du ikke kjenner noe av 3mg+ så begynner du å leke med ilden hvis du er på sånne doseringer. Sjansen for at man får blackout og gjør idiotiske ting er absolutt til stede på høye doser.

Hvis du ikke får rus av dem uten hasj, hva er vitsen?
Hvorfor ikke bare fortsette å kombinere med noen trekk for en chill kveld...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanax alene gir ingen euforisk rus
Vis hele sitatet...
Gjør det så vell!


2mg fjerner alt av følelser, noen liker den, pga mindre angst.


Men det mange ikke vet, er at på 0.5mg uten toleranse, så er det et punkt med masse eufori. 1mg også.


- egen erfaring.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Foretrekker diazepam over alprazolam. Får valium på resept som jeg tar ved behov, det gir en mer euforisk rus synes jeg. Xanor er ypperlig for å dempe angst, men det gir ikke noe rus etter min mening.
Som du selv er inne på, har toleranse mye å si i denne sammenhengen. Kroppsvekt, alder og en rekke andre faktorer kan også være av betydning.

Personlig har jeg lite til overs for kombinasjonen benzodiazepiner og cannabis. Jeg føler de nøytaliserer hverandre: Xanaxen kveler de interessante tankeresonementene og ideene cannabis kan gi, mens cannabisen reduserer den angstdempende, beroliggende efffekten av xanaxen. Aldri følt eufori av den kombinasjonen, verken i små eller store doser.

Selv foretrekker jeg å skylle ned 3 - 6 mg xanax med hjemmelaget smoothie bestående av bær og citrusfrukter. Hvis jeg ikke skal jobbe eller gjøre noe spesielt dagen etter, tilsetter jeg en skvett vodka i blandingen. Det gir en skikkelig behagelig flyt. Her føler jeg meg imidlertid forpliktet til å tilføye at man skal være uhyre forsiktig med kombinasjonen benzo og alkohol – med mindre man har langvarig erfaring og er sikker på egen tålegrense. Selv om faren for forgiftning er relativ lav, risikerer du å miste kontrollen fullstendig. Konsekvensene kan bli alt fra sosialt selvmord til alvorlige ulykker og strafferettslige overtredelser av ymse slag.
Bare en observasjon jeg har gjort etter å ha lurket her inne noen år, samtlige av dere går for hardt ut for fort. Dere ødelegger effekten og stuper rett inn i avhengighet. Selvsagt anekdotiske bevis jeg kommer med nå, men ta det easy med disse greiene. 0,5mg sporadisk kan du ha det fint med lenge - dytter du ned 2-3mg fra begynnelsen av så "må" det jo gå "galt".
Sist endret av Direktøren; 7. mars 2022 kl. 09:53. Grunn: Skrivefeil
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er kanskje noe av poenget, man vil miste kontrollen. Husker folk på ungdomsskolen prøvde å overgå hverandre med hvem som hadde værst blackout og det ble litt flexing å gå rundt å spørre folk hva de hadde gjort dagen før for de var så omgwasted I'm so cool baby I don't care
Det blir litt mer risikabel gambling med diverse piller da. Særlig siden det er totalt uregulert og man får så mye bullshit benzo på gata.
En flaske jegermeister eller absolut vodka er jo farlig også, men man vet liksom hva det inneholder og kan "lære seg" å bli fuckd up uten å risikere å få en flaske som plutselig inneholder en annen type alkohol som kan være 100 ganger sterkere
Sist endret av Bothrops; 7. mars 2022 kl. 13:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har sett på deep web at det selges spesiallagde 6mg piller med xanax. Tenker det er dette folk går for for å bli mest mulig ruset.
Men ville uansett ikke tatt så mye, det er en veldig høy dose! Nesten som jeg ville anbefalt opiater fremfor benzo, da risikerer en i vertfall ikke å få blackout å risikere å ta mer en hva en hadde planlagt.
Men utifra det du skriver så virker du fremdeles ganske ung, kanskje en ide å holde seg til hasj og alkohol? I vertfall til du blir litt eldre, er fort gjort å bli hekta på benzo, spesielt om du sliter med angst/uro.
Er det Xanor eller Ksalol? De aller fleste bikkjebeina er pressa med etizolam eller lignende. står det "xanax" på de er det garantert fake.
Men er det ordentlig Alprazolam burde 2-3mg holde i massevis. Jeg personelig synes benzo nesten bara er deprimerende uten hasj.