Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2893
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første time i morgen. Forberedelsesplan hittil: Sove minst 8 timer i natt og spise en helt konge frokost med bacon i morgen. Tenker å ta med noe juice å drikke underveis.

Har det noe for seg å ta en 1mg xan eller 10mg valium før jeg drar? Noen som har prøvd det? Jeg er ikke redd for smerte, bare lurer på om det har noen positive effekter som at man slappe av mer, tiden går raskere, og at det blir løsere prat med tatovøren.

Noen tanker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første time i morgen. Forberedelsesplan hittil: Sove minst 8 timer i natt og spise en helt konge frokost med bacon i morgen. Tenker å ta med noe juice å drikke underveis.

Har det noe for seg å ta en 1mg xan eller 10mg valium før jeg drar? Noen som har prøvd det? Jeg er ikke redd for smerte, bare lurer på om det har noen positive effekter som at man slappe av mer, tiden går raskere, og at det blir løsere prat med tatovøren.

Noen tanker?
Vis hele sitatet...
Skal vell gå fint? Om du kun tar 10mg eller 1mg skal det gå fint ja.
Kanskje du kommer på noen ekstra fete ideer der og da.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kanskje du kommer på noen ekstra fete ideer der og da.
Vis hele sitatet...
På 10mg valium?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
På 10mg valium?
Vis hele sitatet...
lov å håpe. Noen lengter såpass på å få miste hemningen at en liten dytt kan være nok til at det tar helt av.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Skal vell gå fint? Om du kun tar 10mg eller 1mg skal det gå fint ja.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd 10mg Xanax som du vet 100% kommer fra et apotek innenlands og produsert i Sveits.

Du kan ikke sammenligne ting fra gaten mot ting du vet 110% kommer fra apotek. Bare prøv en Rivotril kjøpt på apotek i Norge så skal jeg love deg du blir overrasket.

Er du helt syk. Alprazolam er sinnsykt sterkt. Sensitive personer har faktisk fått blackout og drept ett menneske på 2mg Xanax under bilkjøring. Desverre kan jeg ikke komme med kilder, så på en dokumentar hun forklarte historien sin. Dere som er interessert kan jo prøve google lykken.

Kan ikke anbefale noe sånt..!! Tenk om det var gamle dager og en uten toleranse spiser 10mg Alprazolam....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen tanker?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en bedre plan en å tatovere seg i København når man er 16 år, full og på vei til de glimrende sanitære
forholdene på Roskilde festivalen. Frarådes på det sterkeste (selv om det blir minner ).
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatoverte meg i Thailand på rygg og overarm, motivet var nøye gjennomtenkt på forhånd men inntok 6mg rivotril og ett par øl under prosessen. Aner ikke hva folk snakker om når de sier det gikk sakte eller var vondt. Kjør på.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Har du prøvd 10mg Xanax som du vet 100% kommer fra et apotek innenlands og produsert i Sveits.

Du kan ikke sammenligne ting fra gaten mot ting du vet 110% kommer fra apotek. Bare prøv en Rivotril kjøpt på apotek i Norge så skal jeg love deg du blir overrasket.

Er du helt syk. Alprazolam er sinnsykt sterkt. Sensitive personer har faktisk fått blackout og drept ett menneske på 2mg Xanax under bilkjøring. Desverre kan jeg ikke komme med kilder, så på en dokumentar hun forklarte historien sin. Dere som er interessert kan jo prøve google lykken.

Kan ikke anbefale noe sånt..!! Tenk om det var gamle dager og en uten toleranse spiser 10mg Alprazolam....
Vis hele sitatet...
Han mente 10mg valium ikke 10mg xan.
Sist endret av Vibes; 8. februar 2022 kl. 03:14.
Vet ikke hvorfor jeg leste Alprazolam i hode mitt.... Beklager den!
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk som smurt detta her. Tok en 1mg xan og chilla i stolen i 7 timer. Vondt var det heller ikke, veldig fornøyd med resultatet
Det går sikkert fint! Eller hvordan gikk det? Håndleddet er en av de værste å ta for min del..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk som smurt detta her. Tok en 1mg xan og chilla i stolen i 7 timer. Vondt var det heller ikke, veldig fornøyd med resultatet
Vis hele sitatet...
Er det et sted jeg ikke gidder å være rusa så er det i tatoostolen. Jeg vil veldig gjerne kjenne smerten når jeg tar ink
Personlig synes jeg det å være helt clean når jeg tar tatovering er det beste. Opplevelsen av smerte varierer fra person til person. Skjønner godt at man kan numme seg ned litt ved en lang session.

Jeg synes det er behagelig og en del av greia. Så tar jeg kun tatovering av ting og hendelser som har en betydning for mitt liv og historie.

Sitat av Ab083351 Vis innlegg
Er det et sted jeg ikke gidder å være rusa så er det i tatoostolen. Jeg vil veldig gjerne kjenne smerten når jeg tar ink
Vis hele sitatet...
You and me both!
Sist endret av loppetrusa; 15. februar 2022 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.