Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3493
Fuck Mr. Plod!
Fant idag en snusboks med ca. 3 gram kokain. (Lukter og ser ut som kokain) det er steiner og lukter sterk Neil lakk fjerner med ett hint av bensin.

Har bestilt en time for å teste det.

Men hvor farlig er det å potensiellt prøve en line (har en bekjent rus missbruker på 50 som lett hadde sagt ja til å prøve)

Driver ikke med cola selv og har ikke planer om det, men skal få bytta det i en grei mengde hashish (må finne ut om det er kvalitet før jeg evt. gjør en byttehandel)
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det blanda med fentanyl kan det være dødelig så det er en dårlig ide å teste noe man ikke vet hva er.
Du finner ikke utav kvaliteten på kokain ved å sniffe en liten en.

Du må frem med litt kjemi for å virkelig vite om det er godis, eller med mye stuk.


Hater å lage base av dårlig kola. Og de du evt skal bytte med det samme.
Selv om de sikkert bare snorter det... Men ta nå litt i en skje e.l. med litt salmi og kok det.
Blir det grøt er det drit. Blir det stein hardt med en gang er det godis.. Skikkelig godis.
Sist endret av Naturgrønn; 10. mai 2022 kl. 00:24.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ut som kokain du har funnet.
Det er også veldig vanlig å putte brusen sin i en snusboks, så da er det mest sansynlig noe coke en person har mista.

Hvor fant du det?
Jeg hadde lett testa det hvis jeg fant noe slikt inne på eller uten for et utested.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Solgte 2/3 av colaen, putta litt under leppa for å teste, er helt nummen i hele trynet.

Jeg hadde egt sagt til megselv at jeg ikke skulle teste det.

Kan jeg like så greit bare snorte litt nå som jeg først har putta en del under leppa?

Eller er det en veldig dum ide?

Teit spm. Men jeg klarer ikke tenke straight når impulsen kicker inn. Hjelp
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Its still a no from me
Høres ut som du er ganske overbevist om å gjøre det uansett, så bare kjør på. Du har jo allerede smakt på det, så det er vel ikke noe forskjell egentlig.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Endte opp med å ikke snorte noe. Nokk bare en grei mengde små steiner på en snus som jeg hadde lenge under leppa.

Men fyfaen det var deilig å sitte våken 0400 etter 5 jay og være lys våken mens hele trynet var nummen.

Fuck
Kokain skal ikke gjøre deg så alt for nummen av å gni det i tannkjøttet, og skal ta et kvarters tid før det begynner å numme.

Mesteparten av kokainen i Norge er blandet med lidocaine, xylocaine, bedøvelse stoffer.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Jeg kaprer tråden tilbake jeg

Inatt når jeg tok kokain oralt så fikk jeg etter en ganske lang gåtur litt vondt i "hjertet?"

Ikke noe jeg var redd for, men bare ett veldig mildt ubehag i brystet.

Er dette vanlig? Hvor mye skal jeg kjenne det i brystet før jeg ringer etter hjelp?
Vanlig å få litt brystsmerter ved stims og spesielt ved coke. Men det kan også være psykosomatisk. I utgangspunktet ikke farlig og som regel ikle hjertet, sa legen til meg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vanlig å få litt brystsmerter ved stims og spesielt ved coke. Men det kan også være psykosomatisk. I utgangspunktet ikke farlig og som regel ikle hjertet, sa legen til meg.
Vis hele sitatet...
Man "holder pusten litt" på Coke sa en kompis av meg en gang jeg sa jeg hadde vondt i brystet. Når jeg tenkte på pusten og kontrollerte den bedre, forsvant smerten/trykket.
Fra spøk til alvor: Ta og lever faenskapet inn til testing. Håper du kommer deg på bedre veier etterhvert kompis, har sett gjennom trådene dine, egentlig så tror jeg du burde ta en laaaaaaaaang pause.... men hvem faen er vel jeg til å dømme? hehe
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Fra spøk til alvor: Ta og lever faenskapet inn til testing. Håper du kommer deg på bedre veier etterhvert kompis, har sett gjennom trådene dine, egentlig så tror jeg du burde ta en laaaaaaaaang pause.... men hvem faen er vel jeg til å dømme? hehe
Vis hele sitatet...
Jeg er fult klar over det, jeg hater meg selv sikkert 10-13 ganger om dagen fordi jeg ikke klarer å leve som ett vanlig menneske, men jo takk for påminnelsen, nå kan jeg hate meg selv en ekstra gang


Slutter jeg med cannabisen, ja da begynner jeg å spille bort pengene mine....

Jeg burde få venner som ikke ruser seg, men det går ikke. Fordi jeg har en jævlig sosial angst.

Uten nye venner klarer jeg ikke slutte, men jeg klarer heller ikke finne nye venner.

Fyfaen for ett hull det her er
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg til cannabis. Kokain er slitsomt (for alle andre).

Har selv funnet kokain to ganger i år (helt tilfeldig, offentlig) - gikk rett i søpla så ingen kids skader seg. Men er dette noe nytt? Altså øker kokain i popularitet eller er folk dårligere ril å passe på verdisakene sine? Var tom en annen tråd om noen som fant en pose for noen uker siden.