Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2174
Tenker på å ta med meg noen frø og sporer ifra amsterdam til norge gjennom flyplassen og lurer på om noen her har erfaring med dette. Hva mener dere er beste fremgangsmåte for å gjennomføre dette uten å bli tatt med de.

Frøene tenker jeg at det er mulig å stashe i dreadsa mine å bare gå rett gjennom.

Sporer er jeg litt mer ukjent med hvordan jeg kan gjøre det uten å ødelegge sporene eller st de blir funnet
Kanskje kjøpe en type teposer tømme de for innhold og fylle de opp med sporer og deretter stifte igjen ?

Aner ikke om det er en god idé though
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at du har dreads høres ut som en god grunn til å droppe hele greia. Dreads=narkotika for de fleste tollere
Fuck Mr. Plod!
Fyll en kondom og svelg de. Lettere blir det ikke.

Evt. Dytt de opp i rattata, man da må du passe på å være rolig så du ikke får en finger bak.
Men om jeg har sånn 4 frø inni dreadsa, skal toleren begynne å grafse meg noe intenst i håret, begynne å gre meg eller stikke huet mitt inni xray maskinen da? Skjønner at de kanskje sjekker bagasjen nøysomt men de må jo finne det å da.
Anonym bruker
"Viss Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får nesten 20 frø i en posesnus under leppa.
Fyll en kondom og svelg de. Lettere blir det ikke.

Evt. Dytt de opp i rattata, man da må du passe på å være rolig så du ikke får en finger bak
Vis hele sitatet...
Vil ikke det ødelegge soppsporene? Kan vel funke med frøa tenker jeg. På en annen side har brekningsrefleksen min problemer med 1g paracet av gangen.
Slutt å del alt av triks over nett, yeezuz.


TS, jeg sendte deg en PM om et triks.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sporer skal du være litt forsiktig med, de må ikke åpnes fra sin sterile bag.
Beste måte er å sende de hjem med posten til deg selv, som brev kommer slikt lett igjenom siden det ikke lukter. ( noen er sikkert uenig.) Evt legg de i en bok, er ikke noe som snuses opp.

Både frø og tørka sopp har jeg putta i en potetgullpose som er halvspist og åpna liggende løst i vesken min.

På den måten har jeg gått bekymringsfri igjennom tollen, men heller ikke blitt stoppa.. så min metode er ikke helt utprøvd!
Fuck Mr. Plod!
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Slutt å del alt av triks over nett, yeezuz.


TS, jeg sendte deg en PM om et triks.
Vis hele sitatet...
Nei vi vil vel ikke at tollerne skal lese her og lære noe nytt
Dem som er proff driver vel med bestikkelser/utpressing.