Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 400
Jeg skal gå til innkjøp av en type motorsag, Makita DUC254CZ. Den koster såpass at jeg er fristet til å kjøpe fra den med billigst pris, altså Toolnation.com eller proshop.no ifølge prisjakt.no ...

Først og fremst, har noen erfaringer med noen av disse sidene?
Litt skeptisk til å kjøpe motorsag fra en side som proshop for eksempel, er jo ikke akkurat felleskjøpet, men mulig jeg er gammeldags

Makita har fem års garanti såvidt jeg kan se, kan jeg eventuelt benytte meg av av denne hos hvilken som helst Makita forhandler?

Er det andre ulemper jeg burde tenke på ved å kjøpe fra en av disse, såfremt de er seriøse aktører, enn ved å dra til T. Haugland eller Maxbo f. eksempel? Eller er dette også en gammelags tanke?

Setter pris tanker eller erfaringer dere eventuelt har.
Har handlet mye fra proshop og de er seriøse aktører med bra kundeservice og returordning.
En øks jeg bestilte tok 1 mnd til levering men det var pga leveranse fra leverandør som ble stadig forskyvet, kundeservice kunne kansellere eller hjelpe på andre måter men jeg valgte å vente fordi de hadde så god pris.
Proshop er vel også de som har agenturet på Govee lys så prisen er best.

Kan helt klart anbefale proshop

Toolnation må du belage deg på moms 25% pluss evt gebyr posten eller transportør skal ha for å regne ut moms og legge ut for deg, typisk 2-300 kr oppå momsen
Har nok lagt igjen noen 5-siffrede tall hos Proshop opp gjennom tidene, så jeg kan helt fint anbefale de.
Okey! Godt å høre. Da vil altså ikke noen eventuelle garanti saker være noe problem, antar jeg.