Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4894
Hei. Har vært dum og naiv. Jeg har dirtysnappet siden jeg var 15. Angrer syykt. Sist jeg sendte Dirty var da jeg var 17,5 og angrer. Er redd for å bli anmeldt og at politiet kommer å tar mer. Sendte bare til jenter som ville. Sendte tilbake. Sendte 2 snapper da jeg var 18 til en 16 årig jente men hun ville ha dem og var kåt. Hva å gjøre??
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Det er ikke så mye å gjøre. Du har drevet å sendt dickpicks til mindreårige jenter, mens du var mindreårig selv, og i tillegg så har du sendt til mindreårige mens du selv var over 18.

Dette lukter laaaang fengselsstraff, hvis jentan anmelder på deg fordi dem har fått post traumatisk stress syndrom av dette, ja da snakker vi nok om 21 år bak murene.

EDIT: Lovdata.no
Vis hele sitatet...
Sendte bare til de som ville det. Holdt ikke på lenge med dette. Angrer noe helt forjævlig. Var en stund siden sist sendte nå da. Tror du jeg kan få 21 år?? Mener ingen har anmeldt
Les edit til 0xFF du. Det skjer nok ingen ting og du får hvertfall ikke 21 år.
Sitat av Pope Vis innlegg
Les edit til 0xFF du. Det skjer nok ingen ting og du får hvertfall ikke 21 år.
Vis hele sitatet...


Takk. Var ikke klare på reglene... skjer aldri igjen!
Det er ingen klare regler foruten om blotting såvidt meg bekjent, og det er heller tvilsomt at du kan tas for dette så langt i ettertid.
Jepp. Løp lyg og hold kjeft! sendte du dicpics med ansiktet ditt på. så kan det i verste fall spores til deg hvis hun har lagret dt. men her er dt mye å nekte på. Tror politiet har betydelig verre overgrep å bekymre seg over. For guds skyld ikke legg deg flat. Du har sannsynligvis ikke skadet noen for livet.
Hvis hun har lagret bildet, har hun da gjort noe straffbart siden TS var under 18?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hvis hun har lagret bildet, har hun da gjort noe straffbart siden TS var under 18?
Vis hele sitatet...
Ja, dette vil da være hans forsvar om hun/han skulle ha truet.
Har ikke hørt noe, men etter alt styret om metoo og Nora Mørks bilder på avveie har jeg fått litt noia. Selve penisen vistes ikke. Hadde skravert over med rød "tusj" på snap så det som vistes var vel bare lårene mine. Jeg angrer!! Hva om politiet kommer å tar meg? Hva om hun anmelder meg snart IG jeg blir tatt for alle bildene jeg har sendt?? Har sendt med løyve da. Har kun sendt 3-4 bilder etter fylte 18. Hva om jeg dømmes til 3-4 års fengsel og ting?
Tror ikke du havner i fengsel for å sende bilder av låra dine gitt. Slapp av og ta deg en bolle
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Tror ikke du havner i fengsel for å sende bilder av låra dine gitt. Slapp av og ta deg en bolle
Vis hele sitatet...
Skulle likt å slappe av. Klarer ikke dette. H*n ble ganske syr for at jeg sendte bildet (forståelig) men viste ikke ansikt eller penis (som jeg husker). Er redd for at politet skal komme å arrestere meg. Har sendt dirtysnapper til jenter på 16 før, men var da under 18.
Har levd litt, og gjort litt. Værre ting en dette her. Beklag deg for de involverte, si unskyld og kom deg videre. Ta det som en mann og en erfaring du kan vokse på. Eneste etterpillet dette kommer til å få, ligger på din samvittighet. Du har ikke drept noen liksom. Om et år er alt glemt. Litt som å ha fylleangst. Man tenker at man har driti seg ut, og at alle snakker stygt om en, men de andre har selv sine svin på skogen som de har noian for.

Mange som har skrevet her for å kødde litt med deg. Men det tok du ikke. Da jeg var ung, viste vi ikke pikkbilder. Vi viste kølla, og prøvde å ta jentene på fitta. Me too kampanjen ass....
Sist endret av warmkorv; 17. november 2017 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Har levd litt, og gjort litt. Værre ting en dette her. Beklag deg for de involverte, si unskyld og kom deg videre. Ta det som en mann og en erfaring du kan vokse på. Eneste etterpillet dette kommer til å få, ligger på din samvittighet. Du har ikke drept noen liksom. Om et år er alt glemt. Litt som å ha fylleangst. Man tenker at man har driti seg ut, og at alle snakker stygt om en, men de andre har selv sine svin på skogen som de har noian for.

Mange som har skrevet her for å kødde litt med deg. Men det tok du ikke. Da jeg var ung, viste vi ikke pikkbilder. Vi viste kølla, og prøvde å ta jentene på fitta. Me too kampanjen ass....
Vis hele sitatet...
Takk. Er fremdeles på tuppa for at de skal anmelde pga dette...
Kommer ikke til å skje.
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Kommer ikke til å skje.
Vis hele sitatet...
Håper det stemmer. Er redd for hva som kommer til å skje. Har en følelse sv at jeg ikke klarer p være glad for jeg vet at politet kan komme. går denne følelsen bort?
Du har sendt noen et bilde av lårene dine. Get a grip. Vi har fått med oss at du er stressa, men vi kan ikke svare på når den følelsen går bort. Foreslår at du prøver å finne på noe annet å pusle med. Det hjelper ikke å sitte her og bekrefte denne følelsen i innlegg etter innlegg, og det er ikke meningsfylt for noen andre heller.