Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1331
Jeg har en Asus X52Jc med windows 7 på. Jeg bruker trådløst modem noen ganger og må derfor ha Netcom Connect innstalert på pc'en. Problemet er at programmet popper alltid opp når jeg starter pc'en, jævlig irriterende. Når jeg prøver å lukke det, så blir det borte i to sekunder og starter opp igjen. Noen forslag?

Det er også et problem i youtube. Tidslinja er borte, samme med pauseknappen og alt som er der. Det er bare et svart område. Innstalerte den nyeste Adobe Flashplayer i dag, til ingen nytte. Bruker Chrome. Har noen vært borti dette før?
start,kjør,msconfig

fjern NetCom connect fra oppstarten der. programmt vil fortsatt være installert men ikke starte automatisk hver gang du booter pc-en
Dette skjer meg også, og faktisk ikke kun under oppstarten, men også hvis jeg kobler på modemet senere. Dette gjelder kun når programmet ikke registrerer modemdriveren. Er modemdriveren og alt det installert korrekt, fungerer det fint. I windows 7 er det problemer, men ikke i xp.

Ja, jeg er full.
Trådstarter
Programmet står ikke oppført i MSConfig. Så får ikke fjernet det derfra.
Folkens, det er ikke noe i forbindelse med oppstarten. Dette skjer fordi windows 7 og netcom connect i utgangspunktet ikke er kompatibelt med hverandre..
Har ikke Netcom gitt ut en erstatter til Netcom connect?

Mener å huske at jeg lastet ned firmaware uppdates og nytt program på Netcom.no, fikk mye bedre stabilitet på nettverket og bedre kompatibilitet med W7.
Du kan også sette setupfila i kompatibilitetsmodus for windows vista, da funker alt fint. Bare kopier setupfilene fra pinnen til f.eks skrivebordet og still setup.exe i kompatibilitetsmodus for windows vista, og deretter kjører du den du har liggende på skrivebordet.har gjort dette mange ganger selv og det funker fett!

hoi!det ble mye å skrive på telefon, kjekt med mini pro

Du kan også sette setupfila i kompatibilitetsmodus for windows vista, da funker alt fint. Bare kopier setupfilene fra pinnen til f.eks skrivebordet og still setup.exe i kompatibilitetsmodus for windows vista, og deretter kjører du den du har liggende på skrivebordet.har gjort dette mange ganger selv og det funker fett!

hoi!det ble mye å skrive på telefon, kjekt med mini pro

Oisann, telefonen dobbelposta-.-
Trådstarter
Får ikke endret noe på noen av filene. Når jeg forsøker å avinnstallere det, så står det at usb modem programmet kjører og må lukkes. Når jeg prøver å lukke det, så smetter det sannelig rett opp igjen. Jævla Netcom altså.
slett netcom connect fra programfiler og installer på nytt etter du har gjort som jeg forklarte tidligere