Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3130
Jeg skal egentlig ta 3, men det funker ikke så bra lengre og jeg orker ikke å dra til legen med en gang. Er det farlig?
ja, det er "trygt" og ta flere. Ei vennine av meg tar 4 stk, som legen har skrivd på pakka... Tror ikke du merker så stor forskjell selvom du tar en mer. ikke for og være negativ eller noe, men de pillene funker _dårlig_ !

Burde gå til legen din å si at dem ikke funker, og at du trenger noe annet istedenfor og spise 10 000 vallergan! Søvn er viktig vettu
jeg har endelig fått fingern ut av rompa å bestilt time hos legen... tipper det er Vallergan jeg også får, OM de ikke funker... sove er en fin ting å funker dem så er jeg fornøyd, men om de ikke gjør det, hva er et eventuelt "neste steg" ?
Fått vallergan 1 gang.
Fikk 10 stk og ble fortalt at jeg skulle spise 5 om gangen så regner med at litt fler enn 3 ikke er så farlig... merka ingenting. Drittpiller.

Du får nok imovane
Sist endret av halla; 5. januar 2007 kl. 00:54.
Syntes ikke vallergan er så mye og hoppe i taket for (hvis man har søvnproblemer)
Fikk beskjed av legen og spise 3,funka ikke...har altid blitt noen fler,men har også hørt om noen som har spist opp til 9 hver kveld (utskrevet av lege)
Så tror ikke det er farlig nei.
Når du snsakker om 9 på en kveld, en venn av meg får sobril på resept, og skal ta 9 til dagen 3 på morran, 3 på dagen, å 3 på kvelden:P en annen som ville prøve sobril som rusmiddel tok en og ble relativt fucka, så de må jo være litt sterke å:P
Jeg fikk Vallergan av lege før men de funka ikke serlig mye, er ikke noe farlig og ta mange av dem! Spiste 20-25 stk engang samtidig, og utrolig nok sovna jeg ikke heller
Sitat av otherside
ja, det er "trygt" og ta flere. Ei vennine av meg tar 4 stk, som legen har skrivd på pakka... Tror ikke du merker så stor forskjell selvom du tar en mer. ikke for og være negativ eller noe, men de pillene funker _dårlig_ !

Burde gå til legen din å si at dem ikke funker, og at du trenger noe annet istedenfor og spise 10 000 vallergan! Søvn er viktig vettu
Vis hele sitatet...
Joda, får stilnoct og melatonin i tillegg, men tom for stilnoct. Det som funker..

Takk for svar
Sitat av 420
Når du snsakker om 9 på en kveld, en venn av meg får sobril på resept, og skal ta 9 til dagen 3 på morran, 3 på dagen, å 3 på kvelden:P en annen som ville prøve sobril som rusmiddel tok en og ble relativt fucka, så de må jo være litt sterke å:P
Vis hele sitatet...

dvs han får 270 sobril i måneden ?! jeg vil bytte til hans lege mine 50 holder jo bare en uke.. å bli relativt fucka på en er vel mest placebo..
Valargan er jo sukkertøy.. Inneholder jo antihistaminer, så virkninga blir vel ca samma som spise allergitab. ^^
Vallergan har i tillegg til 'søvneffekten' en sterk anti allergi virkning
fikk vallergan av legen i dag som sovemiddel, han sa jeg skulle ta 3stk, får jeg noe hangover av dette dagen etter siden jeg aldri har vært borti vallergan før? det er blåe vallergan btw 10 mg
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 11. januar 2007 kl. 18:04.
Jeg går på vallergan For å si det sånn: 10 valliser gir en søvndyssende effekt. Men bare littgeranne, møkkapiller! Her om dagen tok jeg derimot 4 imovane, kl.7 tirsdag kveld. Våknet kl. 3 I NATT med ei halvspist pølse i den enda handa, og et pondusblad i den andre og halsen full av snus. Se for dere min situasjon der, mens jeg sitter og loker å grubler over hvem faen jeg er og hvordan i hælvette jeg kom meg inn i dette rommet (Mitt eget rom)..Og ikke minnst hva i svarte jeg gjør med ei pølse, et blad og snus...
Sitat av KaKtUsTrIPP
fikk vallergan av legen i dag som sovemiddel, han sa jeg skulle ta 3stk, får jeg noe hangover av dette dagen etter siden jeg aldri har vært borti vallergan før? det er blåe vallergan btw 10 mg
Vis hele sitatet...
Du vil nok få en hangover i starten, men etterhvert som toleransen øker, forsvinner hangoveren og..

Og lille Nikotin; ikke si at 10stk gir liten effekt, ikke missforstå--jeg syns heller ikke at 10stk gir noen særlig effekt i det hele tatt, men tar du 10stk første gangen eller i starten i det hele tatt skal jeg love deg at det er stor sjans for at du blir fucka, og får en jævlig hangover dagen etter..
Som sagt, dette skjer ikke alle, men for all del ikke få folk til å tro at alle tåler 10 vallergan første gang..!
Nei-nei, det blir jo litt leif å si ^^