Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 8036
Heisann, fant en utrolig fet greie
http://www.ebaumsworld.com/optical.exe
Last ned og åpne programmet.
Stirr på senterpunktet i minst et halvt minutt. Se deretter på f.eks hånda di.
Å wæck, det var direkte ekkelt.
wooh, kult.. husker jeg lekte meg med denne når jeg var 9 ellernoe..
gode minner
Jesus! (uttales på engelsk)
hv askal jeg se a?
Sitat av franksss
hv askal jeg se a?
Vis hele sitatet...
Mye rart med lokalt sukker på. (:

Forresten, den der har jeg. :D
tok litt lsd jeg, så nå har jeg flippa helt ut......vææææ
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
1. Dette er ikke en hallusinasjon. Det er en illusjon.
2. Hvem i svarte åpner exe-filer fra ebaumsworld?
Hehe, artig denne her ja. Prøv å se på tastaturet etterpå... Freaky...
Stilig! Så ett slags mønster i hånden!
Den er ekkel ja
ble mere kvalm av å se på den...... kanskje fordi jeg er "litt" trøtt....
Sitat av Kakcoo
1. Dette er ikke en hallusinasjon. Det er en illusjon.
2. Hvem i svarte åpner exe-filer fra ebaumsworld?
Vis hele sitatet...
1. Det er ikke en hallusinasjon eller illusjon!, du illusjonerer om att det er ett virus selv om det ikke er det? . Men når du ser leeeeenge på den og så ser på noe fx handen din så kan den bli større/mindre eller forandre form på andre måter. Dette er hallusinasjon.

2. Jeg opnet vist en exe fil derfra. Bad shit man, du også?. Huhe!
Det der var jo rimelig ekkelt da.. tastaturet vrengte seg, og hånda mi ble helt forvokst og ekkel
Ble kvalm og fikk vondt i øynene,
Har testet ut denne tidligere er morsom, spesielt siden jeg hallusinerer veldig lett. Trenger egentlig ikke den type ting for å hallusinere, normalt så funker det ganske greit å bare stirre litt på diverse mønstre eller ting så pulserer de. Kanskje egentlig har jeg et snev av HDDP?
var ikke noe spesiellt, ser slikt til vanlig:S
Noen av knappene på tastaturet ble opplåst no jævlig ebaumsworld har mye morsome greier.
Er det logisk at tastaturet "bølger"?
Imorra skal jeg ha et eksperiment... Jeg kan se på den i 2timer el. no
Mye å gjøre på imorgen hører jeg:P
Tror ikke den har noe mer effekt dess lengre du ser. Ikke annet en hodepine kanskje. Sett den før. Den er jo ikke så gøy.
MED BrainWave Generator Hehe... Gleder meg!
funka ikke på min pc det her nei. fikk bare opp skummel feilmelding, hvor valget var å lukke eller ignorere, ingen ting skjedde uansett hva jeg trykka på.
argH! Mi ayes!!(utdrag fra Ali G)
Syk ting...
problemet er å finne ut hvordan man faktisk kan hallusinere uten noen form for stoff eller program i virkeligheten.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hmm.. akkuurat .. fuck med hjernen og den fucker med deg.
Sist endret av CodeMode; 20. oktober 2005 kl. 19:38.
Sitat av cspace
problemet er å finne ut hvordan man faktisk kan hallusinere uten noen form for stoff eller program i virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Hypnose funker vistnok. positiv og negativ hallusinasjoner som det så flott heter.
Hva vil dere definere som hallusinasjon?
Jeg vil nok definere det som om en drøm som overlapper virkeligheten.

Jeg får til at drømmer overlapper virkeligheten nå og da, hvis jeg er veldig trøtt, eller våkner om natta. Blir ikke riktig det samme, men...
Sist endret av okaminaru; 20. oktober 2005 kl. 21:12.
Jeg leser en veldig interesant bok nå. LSD-redning eller forbannelse, heter den.
Det er en sånn forenklet fagbok fra sent 60-tall, skrevet av den amerikanske forskeren
Sidney Cohen (er ikke sikker på om jeg stavet navnet riktig).

I denne boken drøftes blant annet menneskers søken etter å midlertidig endre sin egen
bevisthet (ruse seg). Cohen sier at mange gamle kulturer har har hatt ritualer hvor målet var
å oppnå hallusinasjoner, visjoner og deliriske tilstander. Mange teknikker ble brukt, i tillegg
til halusinogener som meskalin, psilocybin, DMT og LSA brukte man pusteøvelser, selvpåført
smerte, søvnundertrykkelse, faste og isolasjon fra eksterne stimuli, noe som kan resultere
i at hjernen selv fabrikerer intrykk, tanker, følelser og bilder.

Jeg vet ikke om jeg synes det er mer "riktig" å oppnå en slik tilstand uten hjelp av psykedelika,
men det er utvilsomt mer fysisk skadelig å påføre seg selv lidelser av forskjellige slag
enn å spise sopp eller kaktus. Så om det er noe stort mål å oppnå hallusinasjoner uten
inntak av hallusinogener er jeg ikke så sikker på.

Meditasjon og pusteøvelser er imidlertid svært fascinerende og givende etter min mening.
Jeg driver selv med qi gong og thai-qi og eksperimenterer litt med enkel yoga.
Sitat av {xYodax}
Kanskje egentlig har jeg et snev av HDDP?
Vis hele sitatet...
Regner med at du mener HPPD (Hallucinogen persisting perception disorder).
Før jeg evnt. velger å teste dette, så er spørsmålet mitt:
Hvor lenge varer illusjonene og skulle det evnt. være noen "bivirkninger"?
Sitat av Little Joey
Før jeg evnt. velger å teste dette, så er spørsmålet mitt:
Hvor lenge varer illusjonene og skulle det evnt. være noen "bivirkninger"?
Vis hele sitatet...
Den varer i et par sekunder, og biefektene jeg kan komme på kan være aktuell er hodepine eller epeleptisk anfall(omtrent som et vanlig dataspill)
Å hallusinere uten stoffer går faktisk godt an hvis man har et stort sinn

Det gjelder å ha konsentrasjon nok til å kunne få et "tredje øye" (fins mange tråder om det her på nFF).
Man bør vel kanskje ha et ganske "åpent" sinn for å kunne få dette til.. Iføge søstra mi (som tydligis er proff på dette:P), så klarer hun å se hva som foregår rundt henne med øynene lukket via det tredje øyet
Eh. se bort fra posten min. Jeg leste kun side èn :P
Noen som ser masse farger og mønster vis dere lukker øynene og presser/gnir på øyelokkene? eller er det bare meg?
Ikke bare deg

Pass på å ikke gni for hardt.
det skal jeg huske på ikke det at jeg driver å gnir meg i øynene hele dagen:P
Sykelig rått! Alt rundt meg bare ble større så mindre igjen også ble jeg litt forvirra i hodet
hmm.. syns ikke den funka no særlig jeg.. så på den i litt over 1minutt.. lenge må jeg se på den for å idet heletatt få noen effekt?
Jeg kan ligge å se opp i taket å etter ca. 5 sekunder så ser det ut som taket er bølger som beveger seg. Samme med andre store flater.

-normal
LetMeBleedPLZ: Hmmm.. Jeg trenger bare å se på den noen sekunder, så
begynner alle ting å "boble" og bølge. Prøv å sitte ganske nærme og fokuser
på midten helt til øynene ikke fokuserer ordentlig lenger. Sånn som når
man ser på sånne 3D-bilder.
Får heller ikke den her til å fungere, så på den i rundet et minutt. Skal prøve å se om det blir bedre hvis jeg sitter langt intil skjermen.

Av en eller annen merkelig grunn fungerer ikke slike ting på meg, samme med brainwave generator.

Fikk det til å fungere litt, ble liksom grøtete når jeg så på noe annet, varte liksom bare i 5-10 sec, litt skuffet
skaarj: Det varer som oftest ikke lenger enn det.
Har røyka 2 mari men ser ikke skit
Dette er satt også på noen I midten ved hullet av noen LP plater fra det gode gamel Geniale Vertigo som forøvrig har gitt Black Sabbath's plater ut Veldig moro å sitte å høre mens man blir trukket dypere og dypere ned I spiralen. DYPERE DYPERE!
DYPERE OG DYPERE! St.Vitus gale vinyl dilla unge :P Selv om de er geniale da
Sist endret av Bomber; 27. oktober 2005 kl. 10:57.
Not Penny's boat
argh's Avatar
Tenkte jeg skulle legge til en liten sak som kanskje passer i denne tråden!
Illusjoner er åpenbart noe som får toppetasjen til å rotere på mange lesere. Spesielt når et finurlig lite hull brister normal logisk tankegang. Denne gangen skal vi vise deg at din hjerne kan lures trill rundt selv om du er fullstendig klar over hva som skjer.
Vis hele sitatet...
http://itpro.no/art/8484.html
Musikkprodusent
raydeN's Avatar
50 5
husker vi koste oss med denne her på GLAN
hehe denna var jo morsom,fikk tunnel syn som bare faen
Sitat av snø
var ikke noe spesiellt, ser slikt til vanlig:S
Vis hele sitatet...
tøft gjort av deg!
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av viktor
Noen som ser masse farger og mønster vis dere lukker øynene og presser/gnir på øyelokkene? eller er det bare meg?
Vis hele sitatet...

hehe.. akuratt det der har jeg lurt på også =p har trodd en stund at jeg var unik, men så er det fler som kan det der.. =(
Men, det er litt morsomt da.. Tiden går fortere i klasserommet etc. Men, kan ikke love deg at nestegang du opner øya etter å gnidd de en stund så ser lærer/elever litt rart på deg )

men ot: joda.. Det er en ok sak det der.. Varer ikke noe lenge. Det som er litt trist
btw, har sykt vondt i hodet å føler meg en smule kvalm