Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1245
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble dømt for oppbevaring av steroider og bruk av narkotika for 6mnd siden.
Ble også dømt i samme dom i en bedragerisak på 7500kr mot en privatperson.

Fikk 3uker på å betale.
Etter 2,5uke kontaktet jeg Statens inkrevningssentral, men de hadde ikke mottatt et krav.

(Fikk 2 års prøvetid for begge dommene)


Er det jeg selv som skal kontakte motpart i en straffesak å spørre om kntnr ? Eller er det bare å vente på Faktura fra statens innkrevningssentral?

Er vel de som styrer det i en straffesak eller er jeg helt på jordet?
Jeg fikk faktura fra statens innkrevningssentral så er vell bare å vente på det :P
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Jeg fikk faktura fra statens innkrevningssentral så er vell bare å vente på det :P
Vis hele sitatet...
Tok det lang tid?
Det er vel pivatperson som sender kravet til si når dommen er endelig, er det ikke? Det jeg har funnet ut på nettet værtfall
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok det lang tid?
Det er vel pivatperson som sender kravet til si når dommen er endelig, er det ikke? Det jeg har funnet ut på nettet værtfall
Vis hele sitatet...
Akkurat det er jeg litt usikker på men tok ikke mere enn 1-2 uker før jeg hadde faktura iallfall.