Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2486
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk Imovane søvn.
7,5mg , hva kan jeg forvente?

Har litt benzotoleranse fra før , tar ikke for rus men for søvn.

Blir jeg totalt knockout , er det sterkere enn feks de sterkeste benzo?

Takker for svar
Du blir bare trøtt i øya og vil legge deg å sove søtt.

Høyere doser imovane er mulig å kjenne en liten rus på.

Imovane kan ikke sammenlignes med benzo, du blir ikke knocked out som i pæsa ut pga sterk rus, du bare vil sove og får sovnet lettere. Imovane er heller svakere enn de svakeste benzo i virkning i normal dose så langt fra de sterkeste benzo.
Sist endret av Harek; 30. august 2020 kl. 23:03.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
i min erfaring er imovane\zopiclone mye mer "rusmiddel" enn benzo, som pleier å være god medisin men gir lite rusmessig imo. Veit ikke om det er den hypnotiske effekten, men det kan kødde med synet ditt og i noen tilfeller gi falske minner hvis man blander drømmer og virkelighet. Jeg opplevde det som sterkere, betydelig mer uforutsigbart og man føler seg mer merkbart påvirka enn med valium og xanor.
Sist endret av Bothrops; 30. august 2020 kl. 23:17.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt den nå
Anonym bruker
"Rød Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Harek Vis innlegg
Du blir bare trøtt i øya og vil legge deg å sove søtt.

Høyere doser imovane er mulig å kjenne en liten rus på.

Imovane kan ikke sammenlignes med benzo, du blir ikke knocked out som i pæsa ut pga sterk rus, du bare vil sove og får sovnet lettere. Imovane er heller svakere enn de svakeste benzo i virkning i normal dose så langt fra de sterkeste benzo.
Vis hele sitatet...
På høye doser imo har du ikke lyst til å sove nei. Godt humør, mer lyst til å gjøre ting. Men stor sjanse for blackout
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sovner du ikke innen 20 min kan det hende du føler deg mer våken å ikke få sove.
Skal du ruse deg ta 75 mg
Jeg blir helt gal i hodet av zopiclone. Den har fått meg til å gjøre mye mer crazy shit enn på benzos. På høye doser da selvfølgelig. Enda større sjanse for blackout enn med benzos også.

Funker helt ok til det den skal hvis du klarer å holde deg til lave doser.

Leste at det var noen som anbefalte deg å ta 75mg. Jeg husker ikke hvor sterke doser jeg tok. Men 10 tabletter er drøyt og du vil mest sannsynlig ikke huske noe. Hvis du skal ruse deg begynn heller med 3-5 tabletter og se hvordan det går
Sist endret av Munin369; 31. august 2020 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk zopiclone på resept selv, og en liten tur innom «trip»-rapporter på Erowid ga meg ikke akkurat lyst til å prøve å ruse meg på de...

Selv har jeg tatt alt fra en halv til 1,5 (7,5mg) for søvn. Uten toleranse slukner jeg som regel av én. Kan bli litt «wobbly», sjangle når jeg går etc før jeg sovner. Aldri holdt meg våken for å se hva som skjer heller.. har heller ingen benzotoleranse da.

En kompis sa det var chill å ta 30mg og en joint, men ikke vet jeg.. men ville mye heller gått for det enn å hive i meg 75mg som noen skrev over, om du absolutt må, liksom... funker najs til det de er til.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg elsket disse før men nå virker de ikke på samme måte lenger. Fikk en digg euforisk følelse
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bruker 7,5mg for å sove, og de kicker fort klarer ikke holde meg våken.
Men så kommer det viktige spm, trønderne spiller kamp idag og tenkte å ta 2-3 halvlitere. Om jeg tar zopiclone 4-5t etterpå, kan jeg da bli helt mongo eller sover jeg og våkner som normalt?
Har noe benzo toleranse fra vival som jeg brukte en ukes tid, men slutta for 4 dager siden.
Sist endret av NokErNok; 24. september 2020 kl. 15:59.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg bruker 7,5mg for å sove, og de kicker fort klarer ikke holde meg våken.
Men så kommer det viktige spm, trønderne spiller kamp idag og tenkte å ta 2-3 halvlitere. Om jeg tar zopiclone 4-5t etterpå, kan jeg da bli helt mongo eller sover jeg og våkner som normalt?
Har noe benzo toleranse fra vival som jeg brukte en ukes tid, men slutta for 4 dager siden.
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring bør ikke så lite ha noen effekt. Aldri hatt noe problem selv
Nei, har jo blanda 10-20 rivo/xanax med 5-6 halvlitere før, men aldri erfaring med sovetabletter, tenkte kanskje sovetabletter påvirker respirasjonsevnen hardere (bare noe jeg har for meg) og nå er jo ikke planen å bli fucked up, heller motsatt. Eller pils til kampen for kosen og 7,5mg zopiclone for å sove senere ikveld.
Jeg blir trøtt av en imovane og syns det er effektivt for søvn. Men kjenner noen som ruser seg på det men jeg har ikke opplevd å bli annet enn kanskje litt dårlig humor, ler mer av dårlige jokes på insta før jeg sovner hehe
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Jeg blir trøtt av en imovane og syns det er effektivt for søvn. Men kjenner noen som ruser seg på det men jeg har ikke opplevd å bli annet enn kanskje litt dårlig humor, ler mer av dårlige jokes på insta før jeg sovner hehe
Vis hele sitatet...
Så da merker ikke jeg noe spess da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan man merke noe abstinenser etter 2-3 uker med 7,5mg zopiclone for søvn? Prøvde uten her om dagen og lurer på om det er derfor jeg er kvalm. Prøvde å trappe ned ved å dele tabletten i 2 også.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Kan man merke noe abstinenser etter 2-3 uker med 7,5mg zopiclone for søvn? Prøvde uten her om dagen og lurer på om det er derfor jeg er kvalm. Prøvde å trappe ned ved å dele tabletten i 2 også.
Vis hele sitatet...
Individuelt. Du kan, og du kan slippe. Kommer mye an på tidligere rusmisbruk eller om du har tatt benzo før som har krysstolleranse på gaba-b.