Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 980
God dag,

Jeg har har gått på Zoloft i litt over et halvt år nå. Har merket at blant annet ecstasy og LSA har en veldig redusert effekt på meg i dag, i forhold til før jeg startet på zoloft. På sopp er dog alt som det har vært. Er dette vanlig ved bruk av Zoloft?

Evt. finnes det noe som kan brukes for å undertrykke Zoloft'en mens man reiser? Setter stor pris på seriøse svar rundt dette.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Altså..

Antidepresiv og Ecstasy? mhm.. What's the point?

Antidep. øker serotonin nivået og ecstasy spiser den opp igjen..
Jeg gikk på Cipramil samtidig som jeg spiste ecstasy. Jeg hadde ingen erfaringer med at noe funket dårligere eller bedre pga. anti depp..
Men jeg merket heletiden kroppens evne til å tålerere ecstasy - som førte til at det måtte flere i gapet for å oppnå samme effekt.
Dette var helt uavhengig av antidepresiv eller ei.

Jeg råder deg til å følge opp den medisinske behandlingen du evt. er under nå, og holde deg unna ecstasy så lenge du trenger legemidler for å holde humøret oppe.

Jeg vil ikke moralisere - selv om det mestsannnsynelig kan (mis)forståes slik.
Men etter litt over ett år med hardt misbruk av ecstasy - vil jeg råde deg til å legge det på hylla. Den gjør så sinnsyk skade, noe man ikke selv merker på laaang tid. Da du i tilegg bruker antideprisiva burde du overhode ikke spise E.

Men tilbake til spørsmålet ditt..:
Nei .- tviler på at de setter en sperrer for åssen dopet reagerer på kroppen din.
Basme's Avatar
Trådstarter
Takk for tipset speq. Det er godt å se folk som bryr seg. I fjor rørte jeg det kun 3 ganger, og kun de reneste som var mulig å oppdrive. Har gått å stilt meg selv dette spørsmålet alt for lenge nå, så jeg tenkte jeg endelig skulle spørre her. Har vanskelig for å tro at noen toleranse kan ha bygget seg opp siden det er såpass store mellomrom mellom hver gang. Har flere venner som går på blant annet Effexor og Zoloft. De har også opplevd noe lignende etter noen måneders behandling.

Jeg har sluttet å drikke for lenge siden, og har alltid hatt vett nok til å ikke ruse meg overstadig eller for ofte. Huet kommer først
man vil som regel få en dempet til ingen effekt ved å blande ssri'er med noe som virker på serotoninen i hjernen (ecstasy, lsd, sopp osv). men du sier at sopp funker så kanskje det er mest ecstasy

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=224233
Sist endret av lampe; 16. januar 2007 kl. 18:20.