Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1333
hei!
lurer på om det er mulig å dø av pencilinsjokk??

en fyr som ville gi dama mi 2 brett med pencilin å vil bare vite hva som evt kunne ha skjedd(hva som kan skje med han er ikke aktuelt å snakke om her)

takker for svar
Hva skulle isåfall være poenget med å innta store mengder pencilin, da det ikke er et rusmiddel? Sykdom?
Trådstarter
bli frisk fort som faen:P
hehe
men blir enkli bare forbanna når han vil gi henne to fuckings brett me pencilin
har mest lyst til å kjøre di opp i ræva på han da men d er nå så...

Sitat av wiftah
Go for it dude, and call me ;P
Vis hele sitatet...
viss du hadde lest så var d ikke jeg som ville ta dette en fyr som jeg ikke kjenner ville gi dette til dama mi...

å nei sa til ho at ho ikke skulle gjøre det for da så ho ikke mer til meg...(tom trussel)
å antaglivis ikke til noen andre heller da pga døu av "OD" men er vel mest sannsynlig da:P
hehe
Hvis disse tablettene egentlig skulle vært en form for rusmiddel, så er vel sjansene mye større for å dø av overdose av det aktuelle rusmiddelet enn noen penicillin-tabletter.
Felleskatalogen kan nok fortelle deg det du er ute etter.
Pennicilin er muggsopp som spiser bakterier. Hun dør neppe! Det er ikke noe rusmiddel heller.
Allikevell tror jeg ikke det er sunt og stappe i seg 2 brett heller?

Snakk med dama viss hun har tenkt og hive i seg alt på en gang og forklar det verken gir rus eller noe annet !
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
det spørs jo veldig hvilken type antibiotika vedkommende hadde, men overdose av visse typer antibiotika kan føre til alt fra muskelspasmer og uvelhet til koma..
Men skulle ikke forundre meg om man kaster opp før man tablettene blir oppløst
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En såkallt overdose av pencillin kan føre til oppkast, smerter i magen, diaré og
i noen sjeldne tilfeller muskelspasmer og krampeanfall.

Mistet følelse i fingrer og tær har også blitt rapportert og i noen saker har pasienten endt opp i koma.

Edit: jeg var litt treg der ja.
Trådstarter
Sitat av adrian nor
Pennicilin er muggsopp som spiser bakterier. Hun dør neppe! Det er ikke noe rusmiddel heller.
Vis hele sitatet...
var ikke snakk om å ruse seg men fant ikke no ant forum som passa til det lissom...

men sa til ho at ho ikke burde gjøre d pga ho kunne dø(noe jeg bare sa)

men nå kan jeg faktsik fortelle ho hva som vil skje

takker for svar!