Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1148
Jeg søkte litt her på forumet, men fant vel egentlig ingen threads som omhandlet akkurat det jeg lurer på; nemlig hvordan oppleves kokainrus i sammenlikning med amfetaminrus?
Er det veldig likt? Hva med varighet? Har hørt at kokainrus funker 20 min eller mindre, greit å få bekreftet/avkreftet dette.. Om det er sant, er vel det en MAJOR forskjell fra amf:P
Har fyrt meg på amf en gang, og har ikke tenkt å prøve det igjen. Rusen var digg, opplevde den både i fylla og i edru tilstand. Gjorde det sammen med en kompis som har prøvd det litt før. Smågøy å gå rundt med smånoia sammen i noen timer etter den peaka, men kjedelig å gå rundt og ikke få sove i to dager etterpå. Som sagt, gøy å ha prøvd, men det blir nok med det. Har veldig lyst til å prøve kola en gang også, derfor jeg spør om dette.
prøvde og finne jeg og men fant lite. men du kan jo se på www.google.no
Trådstarter
14 0
Takktakk, fikk svar på det meste der. Er vel bare meg som er dårlig til å lete.
Mange som klagde på amfnedtur der, personlig la jeg ikke merke til noe sånt. Kan kanskje ha noe å gjøre med at dette kun var en kveld med 2-3 striper (husker ikke), og første gang? Det jeg ble overraska over var hvor lenge rusen "hang i", stresseting 12-14 timer etterpå
Du var ikke flink å lete fordi du ikke lette.
Jeg har aldri hatt noen nedtur på amfetamin, kanskje det er fordi jeg bare har prøvd det en gang
Men har hørt at i begynnelsen er det lite nedturer, nedturene kommer etterhvert som at du har drevet litt på med det.
De to dagene etter de to gangene jeg har prøvd amf har vært de værste i hele mitt vidunderlige liv. Møkkadop! Men det kan jo seff være individuelt. Kolanedturen gjør deg bare litt lettere irritabel i en times tid. Dette er jo også individuelt selvfølgelig.