Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1396
Anonym bruker
"Fattig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle medfreaks,

Har brukt rundt 30 mg oxy daglig de siste 4-5 måneder. Tok det mot smerter i nakke og skulder, men smertene forsvant for et par måneder siden. Proppet likevel i meg pillene.

Trodde jeg hadde noe Lyrica. Mener å ha lest at det kan hjelpe mot abstinenser.
Fant ingen Lyrica, men har en uåpnet pakke Neurontin, 400 mg

Noen som har erfaring og vet om Neurontin kan dempe noen av oxy abstinensene?

Har igjen 15 stk 5 milligramspiller. Tenkte å ta en pille når det værste helvette bryter løs..

Dritt å bli hekta på piller.
Når jeg var hekta på benzo og var tom, så hadde jeg to 200mg neurontin å en fin jonas. Hadde jo i bakhodet at det hadde vært digg med et bikkjebein eller to men det gikk fint
Vent med å ta noe før du skal sove. Det er tøft å gå hele dagen å være dårlig, men det må bare gjøres. Du må bare svette deg gjennom det.
Og ikke fall for fristelsen å ta mye når du skal sove. Da ender du opp med å skyve det forran deg, og da er du i praksis inn i dragsuget og på vei ned.
Vet ikke mye om Lyrica eller Neurontin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei alle medfreaks,

Har brukt rundt 30 mg oxy daglig de siste 4-5 måneder. Tok det mot smerter i nakke og skulder, men smertene forsvant for et par måneder siden. Proppet likevel i meg pillene.

Trodde jeg hadde noe Lyrica. Mener å ha lest at det kan hjelpe mot abstinenser.
Fant ingen Lyrica, men har en uåpnet pakke Neurontin, 400 mg

Noen som har erfaring og vet om Neurontin kan dempe noen av oxy abstinensene?

Har igjen 15 stk 5 milligramspiller. Tenkte å ta en pille når det værste helvette bryter løs..

Dritt å bli hekta på piller.
Vis hele sitatet...
Fikk du oxy av lege? Be om nedtrapping.
Be om hjelp til nedtrapping i samråd med helsepersonell, eller forbered deg på noen ganske tøffe uker og stå i det, så skal du se at ting blir bedre.

Lyrica og Neurontin (Pregabalin og Gabapentin) har veldig like effekter og jeg tror de er beslektet.
Studier har vist at Lyrica kan gi bedre søvnkvalitet, noe som forhåpentligvis stemmer, og vi kan da også håpe Neurontin har samme effekt i forhold til søvn.

Du kan prøve å bruke Neurontin og se om du synes det hjelper, og hvis det gjør ville jeg definitivt brukt det som en krykke i abstinensperioden du vil gå gjennom.

Husk at Lyrica og Neurontin har et relativt stort avhengighetspotensiale i seg selv.

Du kan også ta Oxynormkapslene, helle ut innholdet og dele det i to doser, så har du 30 doser med 2,5mg du kan bruke til å trappe ned på egen hånd.
Sist endret av krystallkongen; 20. september 2020 kl. 17:39.