Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1364619
Sitat av weed911 Vis innlegg
Har sikkert blitt brakt opp men noen som vet om sidene pccts.com harkobling til breivik?
Vis hele sitatet...
Ja. De var tidlig ute med å si at det var fake. Siden er nått tatt ned og erstattet med denne beskjeden:

DISCLAIMER (25-7-2011): WE ARE IN NO WAY CONNECTED TO THE IDIOT IN NORWAY! THIS WEBSITE WAS BUILD IN 2010 TO SHOW THE WORLD HOW EASY IT IS TO START A CONSPIRACY! CARIPS.COM ALSO IS PART OF THE HOAX!! THIS PROJECT IS PART OF QFF - QUO FATA FERUNT - HTTP://WWW.QUOFATAFERUNT.COM - AND QFF IS A CONSPIRACY / ALTERNATIVE MEDIA WEBSITE /FORUM

THE PAIN AND SUFFERING THAT THIS IDIOT HAS CAUSED IS ENORMOUS. OUR HEARTS GO OUT TO ALL THE VICTIMS, THEIR FAMILY MEMBERS, LOVED ONES AND FRIENDS.
Vis hele sitatet...
Sitat av weed911 Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Uff, vi har visst ødelagt hele spøken deres
Bare for å avslutte denne tråden, kjenner jeg blir kvalm av endel av kommentarene nedover her, og ja, er fullt klar over at jeg like gjerne kunne brukt document.no og fått likedan oppgulp der.

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/07/...asjonens-sjel/
Sitat av egrimerlot Vis innlegg
Bare for å avslutte denne tråden, kjenner jeg blir kvalm av endel av kommentarene nedover her, og ja, er fullt klar over at jeg like gjerne kunne brukt document.no og fått likedan oppgulp der.

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/07/...asjonens-sjel/
Vis hele sitatet...
Bare det at du ikke har andre ord på motargumenter enn det nå klassiske gammelmannsaktige ordet "oppgulp", viser at du kanskje ikke er helt klar over hvor du er. Vil du ha übermodererte kommentarfelt hvor alt tilslutt fremstår slik makta vil du skal føle deg, er nok den generelle dagspressen det beste for deg. På freakforum er ting langt mer usensurert og du kan bli både støtt og få sjokk av så mangt, deriblant sannheten.

At du i samme slengen linker til konspirasjonsside nr. 1 i Norge, sier også litt.
Sist endret av Jotun; 27. juli 2011 kl. 10:19.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Bare det at du ikke har andre ord på motargumenter enn det nå klassiske gammelmannsaktige ordet "oppgulp", viser at du kanskje ikke er helt klar over hvor du er. Vil du ha übermodererte kommentarfelt hvor alt tilslutt fremstår slik makta vil du skal føle deg, er nok den generelle dagspressen det beste for deg. På freakforum er ting langt mer usensurert og du kan bli både støtt og få sjokk av så mangt, deriblant sannheten.

At du i samme slengen linker til konspirasjonsside nr. 1 i Norge, sier også litt.
Vis hele sitatet...


Nå var vel heller meningen med linken å få ut litt frustrasjon over hvorvidt enkelte mennesker i Norge alerede skal stille "kritiske" spørsmål som allerede har blitt besvart eller som er i ferd med å besvares.
Burde kanskje klargjort dette før jeg postet.
Faen, helvete. Da må jeg nok se lenge etter å komme meg hjem på toget i morgen.
Sitat av Fanz Vis innlegg
MISTANKE OM BOMBE PÅ SPOR 19 PÅ OSLO S

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10080857
Vis hele sitatet...
Nå går emoene litt for langt, syns jeg.
PST frykter at ABB snakker sant når han taler om andre terror-celler i både inn- og utland, sa de på TV2 Nyhetskanalen nå nettopp. Øh, noe jeg har gått glipp av

NB!
Jeg er klar over at han nevner det i manifestet sitt men hvis det viser seg å være tilfelle så er vel dom til tvungen psykiatrisk soning heller ikke lenger aktuelt eller
Jeg tror kanskje det er på tide at denne tråden stenger. Deler av nattens diskusjoner har vært direkte usmakelig med kraftige utspill basert på feilaktig informasjon, og en ufyselig tone i hvordan man dømmer handlingene til folk som stod midt oppi en totalt kaotisk og uforståelig situasjon. Jeg var selv nede i Oslo sentrum da bomben smalt, og kan selv skrive under på at valgene man tar i en slik situasjon sjeldent er spesielt rasjonelle når man ser tilbake på det i etterpåklokskapens lys. Situasjonen på Utøya var i langt større grad enda mer uoversiktlig og akutt, og det er alt for tidlig å skulle rette kritikk mot de som ble fanget i den situasjonen. Hvor dere enn går videre for å diskutere dette, på nettet eller blant venner, vennligst husk på at dette er et ekstremt følsomt tema for enkelte og at tiden for å rette pekefingre ikke er nå.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ja, nå er det nesten på tide å sette en strek her. Denne tråden er 1000 løse tråder som flaggrer om hverandre, og det er på tide at de ulike emnene skilles ut i egne tråder.

Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt.

Så; dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.