Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2048
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Heihei, jeg har en innkommende dråpeflaske om noen dager og lurer litt på hvor jeg bør oppbevare den... Har ikke noe kjøleskap tilgjengelig uten fare for å bli tatt, men jeg har en takluke som hvor det ikke er annet enn et lite hulrom til isolasjonen, der er det kaldt og mørkt. Noen gode tips å få?
Legg den i en boks under veranda eller trapp, hvis den må stå kaldt.
Tror det Geir mener er om den bør stå kaldt eller varmt.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Tror det Geir mener er om den bør stå kaldt eller varmt.
Vis hele sitatet...
både det og om det burde være lufttett, mørkt osv. trenger å vite ha som er viktig.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
LSD-molekylet er veldig sensitivt for lys, varme, luft og klor. For best mulig oppbevaring er det kaldt, lufttett og mørkt som gjelder. Blottere og sukkerbiter er spesielt utsatte, så pakk dem ekstra godt inn og ikke ta på dem med fingre. Aldri bruk springvann til å oppbevare LSD, siden det kan inneholde klor og annet som bryter ned LSD raskere. Ved forsvarlig oppbevaring vil stoffet ditt holde seg i årevis, uten å dekomponere til inaktive stoffer som iso-LSD.
Vis hele sitatet...
Den store LSD-tråden
LSD skal helst lagres kjølig, mørkt og lufttett.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 7. februar 2012 kl. 18:02.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
kult, takker for svar, men er det noen som har noen tips til kloke steder å putte en dråpeflaske?
Takluke-hulrommet ditt høres da ideelt ut det? Trippelsjekk at flaska ikke lekker, pakk den inn i et lag aluminiumsfolie og legg den i en lufttett beholder, så er du nok ganske safe.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Klepto Vis innlegg
Takluke-hulrommet ditt høres da ideelt ut det? Trippelsjekk at flaska ikke lekker, pakk den inn i et lag aluminiumsfolie og legg den i en lufttett beholder, så er du nok ganske safe.
Vis hele sitatet...
Kloke ord! Hvor får man tak i lufttette beholdere?
tupperware
Sist endret av Legend.; 7. februar 2012 kl. 18:25.
På ikea ........
Sist endret av Saint123; 7. februar 2012 kl. 18:25.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Hurra! Alle problemer løst! Takk for hjelp!
Tja det takluke hulrommet vil jo bare funke sålenge det er kaldt ut - snart er våren her og hvor gjør du da av den?
Hva med et lite mini-kjøleskap med usb kontakt som du plasserer inni pc'en? Sørg for god nok ventilasjon i pc og bruk gjerne UPS for å unngå driftsstopp. (dropp gjerne windows også) lol.

Eller du kan gjemme et mini-kjøleskap opp på loftet når våren kommer.
Sist endret av random67489; 7. februar 2012 kl. 18:29.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Tja det takluke hulrommet vil jo bare funke sålenge det er kaldt ut - snart er våren her og hvor gjør du da av den?
Hva med et lite mini-kjøleskap med usb kontakt som du plasserer inni pc'en? Sørg for god nok ventilasjon i pc og bruk gjerne UPS for å unngå driftsstopp. (dropp gjerne windows også) lol
Vis hele sitatet...
der var det et nytt problem ja, har desverre ikke stasjonær maskin
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
der var det et nytt problem ja, har desverre ikke stasjonær maskin
Vis hele sitatet...
Da bare gjemmer du mini-kjøleskapet i loft-hulrommet og trekker strøm bak veggen slik at ingen ser det.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Da bare gjemmer du mini-kjøleskapet i loft-hulrommet og trekker strøm bak veggen slik at ingen ser det.
Vis hele sitatet...
det var smart, eller så kan jeg kjøpe et mini-kjøleskap og lage et hemmelig rom i det! hadde vært stilig!
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
det var smart, eller så kan jeg kjøpe et mini-kjøleskap og lage et hemmelig rom i det! hadde vært stilig!
Vis hele sitatet...
den ideen støtter jeg! det hadde vert fett. Husk og legg ut bilde hvis du gjør det da (blir ikke så hemmelig lenger da men...)
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
den ideen støtter jeg! det hadde vert fett. Husk og legg ut bilde hvis du gjør det da (blir ikke så hemmelig lenger da men...)
Vis hele sitatet...
Skal nok få lagt ut noe et eller annet sted hvis det blir noe av