Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2237
Etter jeg var så utrolig smart og klarte å søle suppe på tastaturet mitt så har det blitt litt rart (Er klar over at det kan ha ødelagt tastaturet for ever)

(sølte på numpad delen på tastaturet)
Koblet ifra tastaturet og tok vekk tastene der jeg hadde sølt og fikk tørket bort alt.
Satt de på plass etter å ha tørket alle tastene også og merker at lyset i tastene ikke fungerte, ingen av knappene bortsett ifra shift og windowsknappen fungerte heller.

Koblet det ut og lot det ligge et par timer og lyset begynte å fungere igjen.

Når det var koblet til så var det også som om shift ble holdt inne, prøver jeg å trykke på noe på skrivebordet blir flere ting markert, det samme skjer inne i mapper eller om jeg skal åpne programmer.
Noen ganger virker det også som flere av disse ",.-xbjxv'*+" blir holdt inn også.

Samtidig som dette med tastaturet skjedde var det en hel del andre ting som endret seg ved pcen også, firefox ble blant annet refreshet (alt av bokmerker, addons osv var borte) Forstørrelseshjelp ble skrudd på, trege taster blir skrudd på (deaktivert nå)

Noen som vet hva som kan ha skjedd bortsett ifra at jeg har sølt suppe på det?
Tørk det litt til.
Spyl alt i dusjen og la det ligge og tørke i sola i minst 2 døgn.
Skal prøve å få tørket det litt mer for å se om det funker.