Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 11853
Jeg har røykt det to dager nå.
Den første kvelden røykte jeg en joint og to piper. Dette var god sterk hasj blandet med tobakk. Merket absolutt ingenting utenom at jeg ble ganske tung i beina og varm i ørene...
Dagen etterpå røykte jeg tre(!) jointer med hasj + wild dagga.
Ingenting.
Så laget jeg en gravity bong med store mengder hasj og en del wild dagga.
Etter TRE forsøk med gravity bong opplevde jeg å bli ekstremt kvalm av all røyken og ble livredd for at hasjen var forgifta. Jeg følte også at rommet ikke sto helt stille.
Jeg tviler sterkt på at jeg var "høy".

Jeg innhalerer så langt ned i lungene jeg klarer og holder det mer enn 20 sek.

Jeg har ikke lyst å sløse bort all hasjen på disse forsøkene uten at det har noen virkning. Fyren jeg fikk hasjen av sier den er litt gammel men at den ellers er god kavlitet. Wild daggaen er ny og burde funke.

Hva gjør jeg galt?

Jeg har også en del salvia jeg ville prøve, men er redd ikke det heller funker på meg nå.
Du gjør ikke noe galt. Du har rett og slett ikke røyka hasj. Ingen er da immune.. Trakk du ned? høhø

Salvia kommer til å funke på deg, trust me
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Er slik, at ikke alle får noen merkbar effekt av hasj de første gangene man røyker..Dette avtar sånn ca den neste gangen du tester..

Om du fremdeles ikke får noe funk, ta å røyke bøtte..Med ren hasj, uten tobakk.Lover deg, det virker..

Ang Salvia, er det ekte og sterkt nok, så kan jeg love deg at du merker det!
"Du har rett og slett ikke røyka hasj"

Men jeg har jo det... Han forsikret meg at det var bra saker. Og wild daggaen bestilte jeg på legalbuds.com og, selv om det ikke inneholder THC, skal den gi en rus
Tror han bare mente at du ikke har røyka nok hasj enda... Typisk at man merker lite/ingenting de første gangene. Men når du blir fjern, vet du at du er det.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
"Du har rett og slett ikke røyka hasj"

Men jeg har jo det... Han forsikret meg at det var bra saker. Og wild daggaen bestilte jeg på legalbuds.com og, selv om det ikke inneholder THC, skal den gi en rus
Vis hele sitatet...
Om du kun har varer fra legalbuds, så har du jo IKKE røyka hasj..
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Om du kun har varer fra legalbuds, så har du jo IKKE røyka hasj..
Vis hele sitatet...
Nei, bare wild daggaen var fra legalbuds! Selve hasjen var ikke det
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Nei, bare wild daggaen var fra legalbuds! Selve hasjen var ikke det
Vis hele sitatet...
Ok, i see..Men som jeg tidligere har sagt, for mange tar det endel forsøk før de får skikkelig funk.. Jeg merka heller ingenting de første gangene..
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Ok, i see..Men som jeg tidligere har sagt, for mange tar det endel forsøk før de får skikkelig funk.. Jeg merka heller ingenting de første gangene..
Vis hele sitatet...
Selv ikke med bøttebong/gravitybong?
Hmm.... er bare redd jeg er immun eller noe... Jeg trenger dette!
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Selv ikke med bøttebong/gravitybong?
Hmm.... er bare redd jeg er immun eller noe... Jeg trenger dette!
Vis hele sitatet...
Hvordan trenger du en rus, som du ikke engang vet hvordan er?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du er ikke immun.

Ta en vaskebøtte, fyll opp til det er ca 20 cm fra toppen med vann..Bruk en 1,5 liters cola flaske..Legg på 0,5 g hasj.. Trekk skikkelig i flaska til røyken er så mørk som mulig..

Når du har sugd i deg 2-3 flasker så funker det!!!!
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Du er ikke immun.

Ta en vaskebøtte, fyll opp til det er ca 20 cm fra toppen med vann..Bruk en 1,5 liters cola flaske..Legg på 0,5 g hasj.. Trekk skikkelig i flaska til røyken er så mørk som mulig..

Når du har sugd i deg 2-3 flasker så funker det!!!!
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg gjorde dette i går. Som sagt: etter 3 flasker ble jeg veldig kvalm og paranoid
Vel, kvalme og paranoia er begge velkjente følelser når man er skakk. Særlig om man ikke er vandt til rusen har jeg hørt.
Har du aldri vært stein før eller? Hva ser du for deg? Stjerner og planater?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Ja, men jeg gjorde dette i går. Som sagt: etter 3 flasker ble jeg veldig kvalm og paranoid
Vis hele sitatet...
Da funker det jo..Blir ikke paranoid av ingenting. Du vet bare ikke hva du skal kjenne etter..

Hasj gir en rolig og avslappende rus..Prøv igjen, slapp av og pust rolig etter hvert drag, hør på chill musikk type Enya eller lignende.

Kjøp også hasj et annet sted, mange dealere som sier hasjen er fantastisk bra..Er ikke dermed sant at de snakker sant, eller at de har peiling.

Var hasjen du testa lys eller mørk?

Om den var hard og lys, skaff deg heller noe mørk hasj, som er så myk at du nesten ikke trenger varme den!

Lover deg du blir stein ut av helvete om du røyker 1g i bøtte fks!

http://www.youtube.com/watch?v=w9flGqz3Jgw&feature=fvw
Mange opplever dette med å ikke få rus utav hasj de første gangene de røyker.
Jeg tipper du vil merke noe merkbart nestegang du røyker, eller gangen etter det.

Og for gudsskyld, legg av deg den måten å røyke på, som du har gjort frem til nå.
Ikke driv på å sutt på hjemmemekkede flasker og annet dritt.
Kjøp deg en skikkelig bonge (gjerne vannpipe) om du har tenkt å røyke med det, eller
noe skikkelig papir og filter-papir om du foretrekker joints.
Under rusen kan du sette på noe musikk du liker. Det trenger ikke være secret garden-rolig, men rolig musikk generelt er ganske behagelig.

Lykke til!
Sitat av OoM Vis innlegg
Mange opplever dette med å ikke få rus utav hasj de første gangene de røyker.
Jeg tipper du vil merke noe merkbart nestegang du røyker, eller gangen etter det.

Og for gudsskyld, legg av deg den måten å røyke på, som du har gjort frem til nå.
Ikke driv på å sutt på hjemmemekkede flasker og annet dritt.
Kjøp deg en skikkelig bonge (gjerne vannpipe) om du har tenkt å røyke med det, eller
noe skikkelig papir og filter-papir om du foretrekker joints.
Under rusen kan du sette på noe musikk du liker. Det trenger ikke være secret garden-rolig, men rolig musikk generelt er ganske behagelig.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk Skal kjøpe skikkelig bong i morgen eller overimorgen! Kan ikke rulle særlig bra, så holder meg unna joints

Håper det funker! Ellers går hasjen bare opp i røyk
Ok
Nå har jeg røyket en bøtte med cannabis og wild dagga.

Ti minutt har gått og jeg føler ikke mer enn lettere slapphet, økt kroppstempartur og en merkelig tung følelse i hele kroppen, spesielt benene og ansiktet...

Føler meg kanskje litt "ruset" men ikke "high"
Det er mer eller mindre sånn rusen kjennes ut min venn.

Hvordan mener du at du skal kjenne deg når du er høy da?

Bare legg deg ned, chill og skru på noe bra musikk. Du må leve deg inn og nyte rusen.

Høres kanskje ut som du har fått noe crap greier vis du ikke føler deg særlig fjern selvom du har røyka masse.
Men bare vent, en gang snart smeller det nok
Sist endret av FredrikThaMan; 6. juli 2009 kl. 22:30.
Men jeg mener hvis DETTE er det som er å være høy tar jeg heller et par øl

Jeg ble mest bare søvning og ville sove. Jeg antar at de fleste som røyker ikke bare går og legger seg etter tre drag...

hmm
dette med at hjemmelagde bonger er dårlige er noe tull. har laga en av 0.5l cola flaske , hagleslange , og en slik 13 nøkkel som lum ( et slags "skruehode" med hull i ) , og det er bedre trekk i denne en de fleste vanlige bonger du får på headshops. Du kan jo prøve dette om du er litt praktisk , mekke bong er utrolig underholdene og avslappende , for meg da , når man er høy
Det jeg opplever er ikke en "trip". Jeg blir bare søvning og varm...
Bad shit?
Har prøvd hasj 4 ganger selv uten å bli stein eller høy.. Første gang grønna jeg, det er vel det eneste merkbare effekten jeg har fått av det.
Jeg kan nesten garantere deg at du merker Salvia! Det er i mine øyne noe helt enestående og utrolig. Sykeste jeg har vært borti.
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Bad shit?
Vis hele sitatet...
Meget mulig. Like fullt burde du ha merket mer enn dette. Hvis du føler det er viktig for deg å eksperimentere med cannabis, kan du jo eventuelt prøve med hasj/marihuana fra en annen kilde. Hvis ikke du føler det er en viktig ting, aksepter at du ikke likte det og la det ligge
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Meget mulig. Like fullt burde du ha merket mer enn dette. Hvis du føler det er viktig for deg å eksperimentere med cannabis, kan du jo eventuelt prøve med hasj/marihuana fra en annen kilde. Hvis ikke du føler det er en viktig ting, aksepter at du ikke likte det og la det ligge
Vis hele sitatet...
hehe, ikke SÅ lett å få tak i hasj for alle!
Post bilder av "stasjet". Kan hende at du har blitt lurt? Jeg vet selv at man får liten merkbar rus de første gangene, men dette hørtes merkelig ut. Hvor mye brukte du?
Prøv med bare cannabis, de legalbudsa er bare shit
Foreslår du lager noe bakevarer med en passelig mengde (f.eks. 0.5 i én spiselig enhet), spiser dette, venter en time og går deg en tur i skogen. Det er som folk sier at man gjerne ikke merker det første gangene, men den dagen man merker det skikkelig finner man fort ut at det er mer enn å bare ta seg noen øl. Vær forsiktig dog, effekten ved spising er ofte sterkere og varer lengre.
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Men jeg mener hvis DETTE er det som er å være høy tar jeg heller et par øl

Jeg ble mest bare søvning og ville sove. Jeg antar at de fleste som røyker ikke bare går og legger seg etter tre drag...

hmm
Vis hele sitatet...
du er antakeligvis ikke høy, men stein.

vesentlig forskjell. les litt om forskjellen på indica og sativa.
Jeg har nevnt det før, men kan jo gjøre det igjen: Det hender at det tar mye lengre tid enn en dag eller to før cannabis begynner å virke. Jeg har en kamerat som røyket nesten daglig i et halvt år før han merket noe som helst til det (annet enn nikotinsjokk fra chillum og bonger). Den samme personen opplevde samme initielle toleranse for alle andre rusmidler han har prøvd, men unntak av hallusinogener (I dag funker hasj og andre ting like sterkt på ham som på andre). Folk er forskjellige, kanskje du simpelthen har en veldig høy terskel for dette.
Hvorfor er du så utrolig opptatt av å bli høy?
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
hehe, ikke SÅ lett å få tak i hasj for alle!
Vis hele sitatet...
ikke så lett å få tak i bønne for alle?

etter rundt ei uke på skolen hadde jeg kontakt med en som skaffa deg bønne..

også møtt folk i nærområdet som jeg har pratet med i rundt 1-2 timer før vi har sitti så totalt bikkjesteine at det nesten ikke sku vært lov og ledd av hverandre

er nok bare hva du legger opp til selv
Sitat av Pudzian Vis innlegg
Hvorfor er du så utrolig opptatt av å bli høy?
Vis hele sitatet...
HAHA, er jo ikke det. Men vil bare prøve det. Har lyst å prøve alle narkotiske stoffer og rusmidler, og begynner med hasj i det små...
Men hvis jeg ikke klarer DET engang...
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
HAHA, er jo ikke det. Men vil bare prøve det. Har lyst å prøve alle narkotiske stoffer og rusmidler, og begynner med hasj i det små...
Men hvis jeg ikke klarer DET engang...
Vis hele sitatet...
Det er absolutt den dummeste ideen jeg har hørt på lenge!

Etter hva jeg har lest her i denne tråden, tror jeg du bør være veldig varsom med hva du tester og hvor mye du tar. Det er en hel drøss med stoffer du ikke under noen omstendigheter burde teste.

Skjønner ikke helt poenget med å ville teste alt av rusmidler, hvorfor ikke bare holde seg til visse ting som ikke har de aller største skadepotensialene?

Om du fortsatt er like gira på planene dine, lykke til, det blir en dyrebar erfaring du tiltjener deg.
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Det er absolutt den dummeste ideen jeg har hørt på lenge!

Etter hva jeg har lest her i denne tråden, tror jeg du bør være veldig varsom med hva du tester og hvor mye du tar. Det er en hel drøss med stoffer du ikke under noen omstendigheter burde teste.

Skjønner ikke helt poenget med å ville teste alt av rusmidler, hvorfor ikke bare holde seg til visse ting som ikke har de aller største skadepotensialene?

Om du fortsatt er like gira på planene dine, lykke til, det blir en dyrebar erfaring du tiltjener deg.
Vis hele sitatet...
HAHA, tusen takk for råd. Troor ikke jeg er dum sånn sett. Tenker bare det må være mer til verden enn "dette"...Hvis du skjønner.
Men det er IKKE poenget med tråden da! Tullingen :-P

Hvorfor blir jeg ikke høy ER spørsmålet!
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Ok
Nå har jeg røyket en bøtte med cannabis og wild dagga.

Ti minutt har gått og jeg føler ikke mer enn lettere slapphet, økt kroppstempartur og en merkelig tung følelse i hele kroppen, spesielt benene og ansiktet...

Føler meg kanskje litt "ruset" men ikke "high"
Vis hele sitatet...
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Hvorfor blir jeg ikke høy ER spørsmålet!
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er fordi du prøver så jævlig hardt å føle noe du ikke vet hva er.
Ta deg heller noen gode trekk og bare sett deg tilbake og chill. Ikke forvent at du skal prate med Gud og løse alle verdens problemer med cannabis. Bare chill og la rusen rolig bre seg utover deg og nyt det. Det er alt du trenger å gjøre.

Kort sagt: IKKE STRESS!
altså. det er forskjell på hasj. en gammel tørr hasj kan ofte være bare sløvende og lite high. prøv å få tak i en ferskere. det kan også være som flere har nevnt at du ikke vet helt hva du ser etter. du skal ha bra kontakter/være heldig for å få sånn high som man ser på film :P men en brukbar high skal ikke være så vanskelig å finne bra nok saker til, så det er meget mulig du leter litt for hardt og bare må slappe av. jeg liker å bare slappe av og gjøre helt vanlige ting, som nå, og tok meg selv i å fnise litt av film high komentaren min, enda den ikke er særlig morsom. ikke prøv for hardt
vet av flere som har vært borti noe lignende de første gangene, men du kan kjøpe deg en sixpak øl og små supe litt samtidli som du trekker bøtte eller noe, da blir det forsterket og du blir "åpnet" for hasjen fortere
det funka iallfall for de jeg vet om
jeg synes at å røyke og drikke gjør du fullere istedenfor fjernere. men kansje det bare er meg
Jeg tror at cannabis rusen er noe man må lære seg.
Husker i førsten når jeg og kompisene mine begynte å røyke. Vi måtte ha minst 2 bøttetrekk hver for å merke noe særlig. Nå klarer vi oss med noen få trekk av en spliff.
De første gangene jeg røyka merka jeg ikkeno.. Men etter noen ganger så kommer den mer og mer sigende på Tro meg!
Grunnen til at du ble kvalm og rommet ikke stod stille, er nok at du "grønna" som folk kaller det..

Av Hasj blir man mer STEIN enn høy! Av POT blir man mer høy
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av lykketrollet Vis innlegg
jeg synes at å røyke og drikke gjør du fullere istedenfor fjernere. men kansje det bare er meg
Vis hele sitatet...
De fleste blir kvalm og kaster opp om de røyker hasj i fylla fks..Jeg anbefaler det ialfall ikke..
Som andre folk sier, bare slapp av og ikke stress. Ikke se for deg hvordan rusen blir, røyk med helt åpent sinn. Det er heller ikke sånn at det MÅ smelle idet du sitter å trekker. Prøv med et bøttetrekk, sett deg i sofaen og hør på godmusikk, selvom du ikke kjenner noe enda!

Første gangen jeg røyka kjente jeg absolutt ingenting, men etter en 10 minutters tid sa det "Pang!" i hodet mitt. Det jeg gjorde var å sitte helt rolig, og fokusere/se på en gjenstand. Når jeg skulle flytte synet igjen, var alt helt fucked
Good news everyone! Ble høy igår!
Dette var med nylig anskaffet bong, med små små mengder cannabis og store mengder wild dagga.
Opplevde først å bli kvalm, svimmel og redd. Men så roet jeg meg ned og følte meg både avslappa og gira på samme tid. ALT føltes godt å ta på, spesielt stolen jeg satt på. Og jeg fikk for meg at jeg måte slikke alle gjenstandene i rommet. Og jeg utviklet en teori for meg selv at huden min (!) var 1/10 sekund forsinket fra resten av kroppen min når jeg gikk, noe som jeg syns var hysterisk morsomt!
Jeg tror nok dette var en mild psykoaktiv wild dagga rus, da den bare varte 2-3 timer. (som sagt jeg bare strødde noen brente cannabisrester fra en tildigere hit over daggaen)

Men fint da! YAY! Me want more
Sist endret av mr_hofman; 9. juli 2009 kl. 18:48.
[quote=mr_hofman;1446707]Jeg har røykt det to dager nå.
Den første kvelden røykte jeg en joint og to piper. Dette var god sterk hasj blandet med tobakk. Merket absolutt ingenting utenom at jeg ble ganske tung i beina og varm i ørene...
Dagen etterpå røykte jeg tre(!) jointer med hasj + wild dagga.
Ingenting.
Så laget jeg en gravity bong med store mengder hasj og en del wild dagga.
Etter TRE forsøk med gravity bong opplevde jeg å bli ekstremt kvalm av all røyken og ble livredd for at hasjen var forgifta. Jeg følte også at rommet ikke sto helt stille.
Jeg tviler sterkt på at jeg var "høy".

Jeg innhalerer så langt ned i lungene jeg klarer og holder det mer enn 20 sek.

Jeg har ikke lyst å sløse bort all hasjen på disse forsøkene uten at det har noen virkning. Fyren jeg fikk hasjen av sier den er litt gammel men at den ellers er god kavlitet. Wild daggaen er ny og burde funke.

Hva gjør jeg galt?

Jeg har også en del salvia jeg ville prøve, men er redd ikke det heller funker på meg nå. [/problemet er ikke no du trenger å tenke over. dette var tydeligvis bare rett og slett dårlig hasj. noen som tydeligvis ikke kan det de driver med. det du følte er kunn resultat av dette. det utgjør ingen forskjell på hvordan høy du kommer til å bli senere. eneste å lære er at å ikke kjøpe fra samme personen. god lykke videre! jah blessQUOTE]
Sitat av learnthetruth Vis innlegg
Jeg innhalerer så langt ned i lungene jeg klarer og holder det mer enn 20 sek.
Vis hele sitatet...
Vær snill mot lungene dine og ikke gjør dette. Forsøk har vist at mengden THC som kommer ut igjen etter få sekunder er forsvinnende liten. Holder du røyken i 20 sekunder er alt du oppnår i "beste" fall mer tjære og karbonmonoksid i lungene.
Helt normalt at man ikke merker noe de første gangene. En kompis av meg måtte røyke mange bøtter før han merket noe til å begynne med.
mr_hofman's Avatar
Trådstarter
Sitat av ninjatriks Vis innlegg
Helt normalt at man ikke merker noe de første gangene. En kompis av meg måtte røyke mange bøtter før han merket noe til å begynne med.
Vis hele sitatet...
JAMMEN, jeg sier jo, jeg HAR blitt høy nå No worries!

UPDATE:
Jeg har nå achieved lift off!
Sist endret av mr_hofman; 11. juli 2009 kl. 19:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ett ord "Bong" Gjør at du merker hasjen Har røkt hasj, likte det ikke siden jeg ble kanon av tobakken!
Virker ut som det er vist ganske vanlig å ikke få så mye effekt de første gangene. Var ganske motsatt hos meg, eller aller første gang jeg prøvde var kun noen få trekk fra en joint så var ikke så mye effekt da. Mens andre gangen jeg røykte var fra en bonge, og så stein som jeg ble, er ikke ofte jeg kommer i en sånn tilstand for å si det sånn.

Husker jeg hadde problemer med å gå, altså balansen min var helt fuckt, alt gikk rundt i hode, latterkrampe av ingen ting. Husker godt når jeg satt meg ned på en trapp, lokket øyne og levde meg inn i musikken som jeg hadde på ørene, så mønstre bak øyenlokkene.