Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1796
La åss si jeg får en ny langer som er litt høyere i ligaen enn hva min gamle langer var og han spør meg om hvem jeg brukte æ kjøpe hos (navn feks) er det respektløst å ikke gi navne til den personen eller er den feks bare en test? Er ikke i en sånn situasjon nå men er noe jeg har vært nysgjerrig og usikker på en stund
Bare fortell ham at denne personen ønsker å forbli anonym.
Man snakker ikke om dealern sin.
Tviler på at det ville skjedd, men i så tilfelle er det vel bare å kalle dealeren en bekjent eller venn og la det være med det. Hvis man får negativ reaksjon på det er det vel best å holde seg unna. De fleste dealere har vel plenty annet å tenke på uansett.
Kommer helt ann på. Hvis din gammle dealer leter etter nye varer kan det jo hende din dealer vil ha han som ny kunde foreksempel. Men uten at du vet noe om det, så er det bare å holde kjeft spør din dealer først om du kan spleise dem da.
Både og, noen kan selvfølgelig finne på sånt. Helt umulig å si uten noen form for kontekst.

Mest trolig er han nysgjerrig og lurer på hvor/hvem du "kommer fra".
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del sier hvor villig du er til å fortelle om din forrige dealer, mye om hvor villig du ville vært til å fortelle om meg. Prater du lett om navn etc. så tenker jeg at du ikke tenker stort. Jeg liker ikke/frykter ikke-tenkende mennesker.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For min del sier hvor villig du er til å fortelle om din forrige dealer, mye om hvor villig du ville vært til å fortelle om meg. Prater du lett om navn etc. så tenker jeg at du ikke tenker stort. Jeg liker ikke/frykter ikke-tenkende mennesker.
Vis hele sitatet...
Tror du har et poeng her. Dealere liker som regel ikke å bli kontaktet av tilfeldige folk de ikke kjenner til. Forholdet mellom deg og dealeren din burde være kun mellom dere.