Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1165
Noen som vet noe om dette?

Er en fan av Derren Brown, og fant nettop denne filmen på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=jsYfKWQFe2M

Vurderer faktisk å betale for en cd for moro skyld, i håp om at det kanskje funker
Men tenkte å spøre dere på nFF først, har lest mye her, og er en del av dere som har virkelig mye peiling. Så det er vel et par som veit noe om dette?
Sikkert bare humbug alt sammen. Hvis ikke er det vel en videreutvikling av herseteknikker...

Alt i alt, bortkastede penger hvis du spør meg.
Tror ikke det er helt vill hypnose, men kan hende det er småting som fungerer.. Og sikkert greit å kunne dette Driter egentlig i pengene, syns det er verdt å prøve.. Får se
Sjekk ut NLP, Nevro-Lingvistisk Programmering.
Jeg har null kompetanse på dette området, men jeg er nesten sikker på at det ligger noe i dette. Det er noe med forklaringene på det han gjør som gjør dette. Han er jo utdannet psykolog også, så han må jo nesten sitte på en del kunnskaper.

Jeg tror forøvrig at du ville gavne mer på å kjøpe bøker som er skrevet av Derren Brown. Tror han har skrevet en 3-4 stk om conversational hypnosis o.l.
Jeg kan litt smått NLP, feks vinne over hvem som helst i stein/saks/papir. Drittmoro
Høres kult ut freaker Artig å kunne sånne små-ting da.. Hvor lærte du det? Lyst til å skrive?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Litt gammel tråd dette, men noen som har noen anbefalinger av bøker innen grunnleggende hypnose? Virker som ett spennende tema og vil lære mere