Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 9277
Blir muligens med jeg og. Er down om jeg får lønning i tide.
Im down, hva med dolly? De har supernachos!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Myhre
Det heter sex, drugs and rock 'n' roll.
Vis hele sitatet...
Kanskje det heter det for deg. Men nå liker ikke jeg rock, så det siste passer dessverre ikke inn hos meg. Derfor:
Sex, drugs and alcohol

EDIT: Dolly er et bra sted Spist pizza og kebab tallerken fra dem en del ganger. Alltid fornøyd.
EDIT2: Jeg redigerer alltid posten min
Sist endret av Kekurikekaka; 27. august 2007 kl. 05:54.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av fruBakkus
om bakkus ska va me så ska jag antagligen med också
Vis hele sitatet...
Og det skal jeg
(Vel, forutsatt at jeg ikke er på jobb)
Oi, treff i oslo.
Da får jeg prøve å komme meg dit da.
Peppes ved nasjonalteateret er jo en mulighet?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Deviné
Nicho: Rio kan funke, men hvordan er prisene der? Jeg har en oppfatning av at det er et litt «higher notch» enn peppes og lignende?
Vis hele sitatet...
Forrige gang jeg var i Oslo på treff så var vi på Rio (gitt at det er den som ligger rett ved t-banen i den gågaten) og det var mye billigere enn Peppes
For faen, vi drar da ikke på peppes eller dolly. Noe med litt mere personlighet må da gå ann å velge.
Men ja, det må være en plass med bra vegetariske alternativ også.
Og øl selvsalgt, har de øl på rio?
Skal se om jeg får tatt turen etter jeg har vært på jobb.
Jævla fitter, Rio er bestemt ffs. Stiller personlig til nevekamp mot de som føler de kan ta seg retten til å whine. :>

Lanze: De har gressmat og øl.
Studenter (nei, ikke skolelever) får rabatt på Rio om noen ikke visste det.
Ja, og i tillegg er det relativt fritt for utlendinger på kjøkkenet deres. Og de er ikke eid av jøder, slik Peppes og Dollys er.
http://kart.gulesider.no/kartshare/kart1/71FA2D35B25A9C16.gif
for de som ikke veit hvor det ligger
Sist endret av frgz; 27. august 2007 kl. 14:18.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Goophy: Da sponser du maten på meg mao? *kose*
Det ser ut til at jeg bare kan joine dere en liten stund, da det er en del jeg må ordne denne dagen, så det blir nok ingen pizza på meg. Men, når skal alle møtes så jeg i alle fall får tatt en "Hei, hvordan går det? Takk for sist!"-runde?
Det overlapper med en bursdag, men jeg må se når på dagen ting blir og slikt. Hadde vært hyggelig å hilse på igjen, nso.
Muuuuulig jeg er med, får se åssen økonomien rekker, hva det blir til og hvem som kommer..
Hmm synd jeg skal jobbe. men skal jobbe natta på operaen da fra 20:00 og utover til 08:00 tar gjerne imot besøk om noen kjeder seg utover kvelden og natta da.
Så hvis noen vil ha en omvisning i operaen er det bare og stikke innom utpå kvelden så skal jeg prøve og holde bikkja unna
Jeg er med hvis det ikke er for sent, har allerede kveldsprogrammet klart !
Tja, hva med Rio kl. 17 på lørdag? Tenker vi kan møtes ved trafikanten (den digre penisen ved jernbanetorget) 16:30 og gå samlet derfra.

Ringer og får reservert bord i morgen eller noe, så greit om folk bekrefter at de skal være med (blir for negert å reservere uten å vite ca. hvor mange som skal).


Bitches and hoes:
nso
nichotin
devine
sceptic
lars?
Proxhimo
max-mekka
mith
goophy
frubakkus
BAKKKUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSLALOLOLOLOELLELOLLOLELBAKKUS
lanze
magisk
lord-kami
Sist endret av Nichotin; 29. august 2007 kl. 13:48.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Da var flybilletter booka og jeg drar bortover i 4-tiden på Fredag.
Det blir techno så det jomer i veggene på Pi, så der må dere komme innom om dere har mot til det

Takk for at du tok ansvar, Nicho.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Nichotin
Tja, hva med Rio kl. 17 på lørdag? Tenker vi kan møtes ved trafikanten (den digre penisen ved jernbanetorget) 16:30 og gå samlet derfra.

Ringer og får reservert bord i morgen eller noe, så greit om folk bekrefter at de skal være med.
Vis hele sitatet...
Halv 5 på lørdag, it is! Kommer jeg
jeg er ca med
Aight, da får folket si ifra om de skal være med, eller om de skal melde avbud innen kl. 16 i morgen (altså 30.08.07). Bakkus bestiller bord etter ca. hvor mange som kommer (fant plutselig ut at jeg skulle til utlandet to dager, så han ordner).
Jeg er med! Gleder meg nicho, så da snakkes vi, alle sammen =)<3
Blir ikke noe treff på meg. Vareopptelling på jobben etter stengetid lørdag. Kos dere!
Slenger meg på jeg og.
Jeg er fortsatt med.
Blir nok ikke med. Blir i nordnorge over helga.
Kos dere!
Jeg er som sagt med, men jeg kommer alene, og jeg veit ikke om jeg er så keen på det, for jeg er ikke så flink til å bli kjent med nye folk, og at dere eldre vifs er med, gjør ikke ting så mye bedre er det flere her som ikke kjenner hverandre, eller som kommer alene?
Tror ikke du trenger å bekymre deg. De jeg har møtt fra NFF er veldig inkluderende, og vist man er sjenert så er det alltids noen andre som står for pratinga uten at man føler seg uttafor.

Det kan jo være greit for deg å møte gest eller noen andre litt yngre før selve treffet så du slipper å komme helt alene.
Sitat av lanze
Tror ikke du trenger å bekymre deg. De jeg har møtt fra NFF er veldig inkluderende, og vist man er sjenert så er det alltids noen andre som står for pratinga uten at man føler seg uttafor.

Det kan jo være greit for deg å møte gest eller noen andre litt yngre før selve treffet så du slipper å komme helt alene.
Vis hele sitatet...
okei, da sier vi det... Da er jeg med... vi snakkes da... er det noe mer enn penger og litt ordentlig tøy jeg skal ta med?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av max-mekka
Jeg er som sagt med, men jeg kommer alene, og jeg veit ikke om jeg er så keen på det, for jeg er ikke så flink til å bli kjent med nye folk, og at dere eldre vifs er med, gjør ikke ting så mye bedre er det flere her som ikke kjenner hverandre, eller som kommer alene?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer alene Kjenner heller ingen fra før av.
Jeg kommer også alene og kjenner ingen fra før av. :-)
Ja hvis jeg kommer blir det alene, hvis ikke Thoryllo bestemmer seg for å droppe innom
Sist endret av simdal; 30. august 2007 kl. 18:48.
Max-Mekka: Jeg kan møte deg kvart over ett ved tigeren, for jeg har møtt en del av de som kommer før. Da kommer du ikke alene og jeg kan introdusere deg for de jeg kjenner fra før, og det blir litt lettere da.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av XeQtR
Slenger meg på jeg og.
Vis hele sitatet...
Det var faen på tide, jeg savner'n!

Sitat av max-mekka
er det noe mer enn penger og litt ordentlig tøy jeg skal ta med?
Vis hele sitatet...
Glidemiddel og knebeskyttere

Neida. Å dra på nFF-treff er stort sett tryggere og koseligere enn å gå fra inngangsdøren til postkassen. Du trenger ikke så mye mer enn hva du ville hatt med deg om du dro med kompiser du vanligvis henger med. Bare sørg for godt humør og et hyggelig vesen, så når du langt.
Neste nFF treff: Amsterdam!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Anyways. Rio er der vi var forrige gang? Confirm? Deny?

Gotta knows, stikker nemmelig til Oslo direkte etter jobb i morgen tidlig - og det blir nok ikke noe internett på meg når jeg er der borte.
Sitat av nso
Anyways. Rio er der vi var forrige gang? Confirm? Deny?

Gotta knows, stikker nemmelig til Oslo direkte etter jobb i morgen tidlig - og det blir nok ikke noe internett på meg når jeg er der borte.
Vis hele sitatet...
Det er samme stedet vi spiste pizza på sist gang, ja.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Takk, takk. Da skal jeg nok klare å finne frem. Kanskje
Jeg er med allikevel, selv om jeg ikke har penger :P
Hvordan er det med plass?
Er det en mulighet for at jeg kan være med?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Må dessverre glitre med mitt fravær. Mith- har fått beskjeden fra meg, får bare håpe at dere koser dere, og at vi sees igjen neste gang
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Hyggelig å møte de jeg har møtt før og hyggelig å møte de jeg ikke har møtt før.

Kort fortalt; Det var hyggelig!

( Men jeg ble så jævla mett at jeg ikke maktet å komme meg på Hausmania som planlagt senere på kvelden )
Stilig med nok et nytt nFF-treff! Hvem møtte opp, og hvem møtte ikke opp ut i fra lista til Nichotin og de som skrev seg på etter det? Har sett at under planleggingen av noen treff har iallefall halvparten som avtalte og møte opp, ikke møtt opp pga andre planer rett før. Håper det ikke ble sånn denne gangen, men ett bra treff med mange bilder? Pics, pics!
Sist endret av Christian; 2. september 2007 kl. 12:42.
Vi vil ha bilder, kanskje med litt mer farger enn bildet fra Molde-treffet..
Det ble ikke noe bilder, for ingen hadde med seg kamera. (trodde du var erfaren på disse treffene nso? :O) Det var mange som ikke møtte opp, men det var skikkelig koselig uansett. Devinè var digg
Sitat av max-mekka
Det ble ikke noe bilder, for ingen hadde med seg kamera. (trodde du var erfaren på disse treffene nso? :O) Det var mange som ikke møtte opp, men det var skikkelig koselig uansett. Devinè var digg
Vis hele sitatet...
Ingen bilder!? Jeg så frem til bilder helt siden nso laget dette emnet, det var mildt sagt skuffende.. Hvem møtte opp?
Sist endret av Christian; 2. september 2007 kl. 13:10.
Synd jeg ikke fikk blitt lenger enn bare fra østbanehallen og opp til stortorvet, men sånn er det når tiden ikke strekker til. Anyway, utrolig koselig å hilse på de jeg rakk å møte før jeg måtte dra.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Oppmøtte var:
Bakkus, error, fruBakkus, Max-Mekka, Mith, nso, PhunQ, q_Werty, XeQtR, og megselv (har jeg glemt noen?) i tillegg til Gest, Sky og en tøs som dukket opp på Østbanehallen og travet videre når vi var på vei mot Rio. Dessverre stort frafall i forhold til de som ønsket å komme, men det ble enda mer koz mellom de som hadde møtt.

nso: fingeren i halsen
Sist endret av Cadex; 2. september 2007 kl. 14:57.