Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2200
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Yeeeez.

Har sett interesse for dette, og lager derfor en dedikert tråd.

Jeg skal på Roskilde. Og det vet jeg at mange av dere andre også skal. Derfor håper jeg at de som føler et kall (tro meg. Det kommer etter litt tid her på forumet) etter å treffe andre nFF-ere nede på festivalen, melder sin interesse her i denne tråden.

Kom med forslag til tid og sted. Gjerne en i nærheten av ei tappekran med kald øl.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Det bør vel bli
Selv drar jeg nedover den 24. juni.. Er gjerne med på nFF treff der nede.
Jeg er der kun på konsertdagene (vet jeg er slapp og kjip som dropper waruppen), så jeg ser gjerne at et eventuelt treff avholdes på en av de fire siste dagene av festivalen.

Når det gjelder sted er det hipp som happ for mitt vedkommende. Jeg kommer til å campe med SilverKhan ett eller annet sted på East/Green.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
nFF og Roskilde, kan det bli bedre? Gi meg tid og sted. Reiser ned 23.
Jeg er med i Kakcoo-gjengen, så vi møtes forhåpentligvis der nede! Vi burde vel utveksle mobilnummer, så vi kan avatale nærmere der nede.
Sitat av Marjo
JVi burde vel utveksle mobilnummer
Vis hele sitatet...
Utveksle MSN? Anyone?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
http://www.roskilde-festival.dk/obje...2f000c&code=45

Torsdag kl. 19.00 i nærheten av tappekran?
Høres vel greit ut det. Ingen fete som spiller da...
Jeg skal på roskilde, og høres artig ut å deltatt på et aldri så lite nFF-treff der nede
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg ser det at Deus spiller torsdag kl. 20.00. Waffel anbefalte disse, og etter å hå hørt litt på dem selv, kan jeg ikke gjøre noe annet en å anbefale dem varmt. Disse akter jeg å få med meg, så jeg foreslår å flytte treffet til torsdag kl. 18.00.

Det er forøvrig bare tre dager til oppvarminga starter, så jeg blir afk fra og med lørdag. Veldig flott om de som er interessert melder sin interesse snarest.
I will be there. SilverKhan og Dweep også.
Var for seint ute med å kjøpe billett, men nå ser det ut til at jeg får tak i en allikevel. Jeg er med! Forhåpentligvis...
Æææææh... Er det avklart hvor vi skal møtes? Når er greit (torsdag 18.00), men HVOR?
Klart!! Har ikke hengt på NFF på kansje 3 år, men er hypp på å treffe dere uansett, kan møtes i campen min, eneste problem er at jeg ikke vet hvor den er tror vi har et party telt
Jeg sitter på nettkaféen på pavillion nå, når og hvor er det møte likzom?
Om noen vil møtes, så send meg en PM for mobilnummer, evt. pm meg deres mobilnummer, så kan vi fikse. Jeg camper sammen med Kakcoo, Lee +++ borte på Vest C.