Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2995
Vet at det var en del freaks som møtte opp på NaIT 2004, og lurte på om det var noen som skulle dit i år også?
I år er det 644 plasser, og hver plass går for 350 kr.

http://www.naitparty.org/
Jeg skal. Selvfølgelig.
var ifjor, vurderer å dra i år også, men vet ikke om jobben tillater det. Får se hva som skjer.
kommer på fredagen
Får se om jeg kommer på fredagen. Har høstferie kommende mandag og tirsdag. Så får se hva som skjer.
Jeg kommer sansyneligvis, skal bare klarere med jobben først
Jeg blir nok å komme, må bare godsnakke litt med sjefen i morgen. Jeg jobber mer denne uka enn hva jeg opprinnelig skal, så får håpe jeg slipper å jobbe i NaIT-perioden.
Om noen skulle føle for å hilse på, se etter en kar på ~1.85 med en rød ball på hodet!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Varme i nord på svarteste høsten. Klart jeg kommer.
bah bilen min har et par "mindre" problemer som gjør at den ikke starter. jeg kommer ikke bortover =/
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Psych|Com
bah bilen min har et par "mindre" problemer som gjør at den ikke starter. jeg kommer ikke bortover =/
Vis hele sitatet...
Kan du ikke kaste deg på Meitemark?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå er vel nait igang, tenkte meg og bortover men da jeg snakket med noen lokale folk sa de at i fjor ble det nesten en stor fjortis fest med 13 år gamle jenter som sprang fram og tilbake og spilt sims. Hvis noen av dere mener det motsatte gi gjerne beskjed så får jeg heller ta det opp til neste år
idioten, det er lite med slike i år. Dvs. de er her og spretter rundt med sine rosa gensere, men det er lite, om noe i det hele tatt, Sims 2-spilling
Du har med å komme deg hit, idioten!
Sist endret av charz0r; 14. oktober 2005 kl. 13:34.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hva gjør det egentlig at det er mye jenter her? Synes det flott! Hvis det er noen som ødelegger LAN-parties, så er det høylytte CS-gutter. Heldigvis er ikke førstepremien i CS-compoen i år av større verdi en 3500 kr pr. pers. i klanen, så mange av dem valgte å ikke komme.
Ikke vær så sikker på det Kakcoo, Pottisvarri, t0s og alle de freakene er der kommer nok til å bli høylytt i år også, vet ialefall at t0s dem drar idag til NaIt.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lan Party midt i uken? Hm.
Jeg kommer i kveld, må bare bli ferdig på jobb, lempe ting i bilen, hente eagle og dra. Denne gangen har jeg en genser som gjør det mulig å se meg på litt avstand (bakfra, ihvertfall)
Tias: Vi her i nord har høstferie nå. :-)

Er det mange nFF-ere på NaIT i år? Selv er jeg ikke på NaIT, men kommer oppom i kveld, og det hadde jo vært fett å kunne ha en liten sammenkomst, bare å hilse på liksom.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Marjo: Ah, heldige jævler! Have fun
Jeg er her nå. 10734 heter plassen.
beklager hvis jeg hoppet til konklusjoner, får dra meg ned ditt neste år, skal uansett på jobb ikveld, kos dere
NaIT 2005 var ikke så bra i år, for min del. Ble som regel sittende for meg selv å sysle med mine ting. Og ikke nok med det; farfaren min gikk bort i går, så jeg ble værende oppe lenge i går, og har ikke fått sovet ut ordentlig. Sitter på jobbnå, og bare dupper med hodet.
Better luck next time (I hope) :/
Kondolerer! Aldri morsomt.