Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3356
Hei og god kveld folkens.
Jobbet med en remix av en sang som ikke mange har tuklet med før, så blir jeg selv ganske blind på ørene etter å ha hørt den flere dager i strekk! Noen som kunne tenke seg å gi meg litt kritikk på den?

På forhånd, takk!

https://soundcloud.com/pinkhabit/elt...nk-habit-remix
Det er få sjangere jeg misliker mer enn "tropical remix av klassiker". Denne passer midt inn i hele møkkakjelleren.
Sitat av liasis Vis innlegg
Det er få sjangere jeg misliker mer enn "tropical remix av klassiker". Denne passer midt inn i hele møkkakjelleren.
Vis hele sitatet...
Takk for konstruktiv kritikk, dude.
Har dessverre ikke så mye konstruktiv kritikk å komme med, annet enn hvordan dette låter i mine amatør-ører som normalt sett liker tropical house veldig godt.

Fikk ingen "feelgood"-følelse, og syntes låten hørtes veldig rotete ut. Hørtes nesten ut som du lagde en "beat", for å så finne en random klassisk sang du kunne slengt den på.
Men vi skal vel alle være glad for at smaken er som baken.
Sist endret av MrCryptical; 2. februar 2017 kl. 21:48.
Dette funker ikke i det hele tatt spør du meg - Skulle gjerne kommet med konstruktiv kritikk til musikken, men når kombinasjonen ikke fungerer så er det lite som kan bli sagt. Jeg får litt inntrykk av at du har brukt en ufattelig bra og superkjent sang for å booste dine egne sjanser for at sangen skal bli hørt (?)..