Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3717
Hei!
Jeg skal ta en tatovering men lurer litt på om jeg skal ta den i studio eller privat.. Tatoveringen er enkel og burde ikke ta så altfor lang tid. Timesprisen på studio er 1500,- og timesprisen hos privatpersonen er 200,-. Har noen andre her tatt tatovering privat og har eventuelle tips å komme med? Vil helst ikke ende opp med blodforgiftning etc.
Not a real gamer
retovio's Avatar
Enkelt og greit du får det du betaler for, heller legg i litt penger i noe du skal ha resten av livet!
For guds skyld aldri ta en tatovering privat. I verste fall ender du opp med en ugly-ass tatovering du angrer på resten av livet, i verste fall får du en alvorlig infeksjon og den allerede stygge tatoveringen blør ut til en blekkflekk på en arm du kanskje må amputere.

Du skal ha en tatovering resten av livet. Det vil si nå, når du er 40 og har barn og når du er gammal mann. Spar penger, vær tålmodig og få det gjort av en proff.
Sist endret av nikons; 26. september 2016 kl. 23:43.
Jeg vil i utgangspunktet alltid anbefale folk å gå til profesjonelle. Jeg har begge armene og brystet fullt, det meste har jeg gjort hos proffer (og betalt dyrt). Noen enkle ting har jeg gjort hos en kompis som var lærling, men jeg visste jo da at han var seriøs, selv om vi gjorde det hjemme hos ham.

MEN, én liten en gjorde en kompis på meg. Hjemme i junkiekåken hans. Jeg elsker den stjerna, selv om den ikke ser veldig mye ut som en stjerne, og ikke er den særlig svart heller. Selv om det er noe så enkelt som en svart stjerne.

så moralen i historien er... Gå til profesjonelle, evt om du kjenner noen som er lærling hos profesjonelle. Ellers kan du ende opp med noe skikkelig merkelig noe på kroppen. og det er ikke sikkert du vil elske den slik jeg elsker min skjeve stjerne. Noe annet er det hygieniske. Jeg var dum som lot kompisen min tatovere meg med en brukt nål på en drittmaskin, jeg kunne fått en stygg infeksjon, det er alltid en risiko man tar med useriøse eller halvseriøse folk.
Det er ikke snakk om å kjøpe en t-skjorte, men en tatovering som skal være på deg til du dør. Du får det du betaler for.
Fine tattiser er ikke billige.
Billige tattiser er ikke fine.