Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1348
Hei alle sammen, godt nytt år.
Nå skal jeg spørre dere om dette kjedelige "hvilke pc-deler burde jeg kjøpe" - spørsmålet?
Det har seg slikt at jeg føler ikke min Macbook Pro 13" late 2009 modell holder mål, og jeg har kun ett mål for øye, det er å få vite hvor billig kan jeg få en stasjonær eller bærbar PC som klarer å kjøre WoW på relativt høy grafikk?
Min MBP 13" 2009 klarer bare medium på WoW, og det lagger tilogmed der i ny og ne.
Så her er det bare å kjøre debatt? Kanskje noen har tips til hvordan jeg kan forbedre ytelsen på min MBP? Er det mulig? Kan nevnes at jeg kjører OS X Mavericks for tiden, ytelsen har verken økt eller minsket siden jeg kjørte snow leopard.
Kan også legge til at jeg har ikke tenkt å spille noen som helst andre spill enn WoW. Verken nå eller i framtiden.
recommended
Intel Core 2 Duo 2.2 GHz,AMD Athlon 64 X2 2.6GHz or better
RAM: 4 GB
NVIDIA GeForce 8800 GT,ATI Radeon HD 4830
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av skyf43n Vis innlegg
recommended
Intel Core 2 Duo 2.2 GHz,AMD Athlon 64 X2 2.6GHz or better
RAM: 4 GB
NVIDIA GeForce 8800 GT,ATI Radeon HD 4830
Vis hele sitatet...
Du har listet opp minstekravet for å kjøre Wow. Bra info.

Hvor mye penger har du tenkt til å bruke?

Ser du skriver hvor lite penger du kan bruke, men for rundt 4-5 tusen bør du vel få en stasjonær som drar Wow bra.
Sitat av Lima Vis innlegg
Du har listet opp minstekravet for å kjøre Wow. Bra info.
Vis hele sitatet...
minimum er

CPU: Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
RAM: 2 GB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 orATI Radeon X1600 Pro
Trenger du å kjøre WoW på noe bedre da? Har selv en pc som drar WoW på ultra med 160fps uten max. Men jeg kjører som regel på medium og 60fps max uansett.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Trenger du å kjøre WoW på noe bedre da? Har selv en pc som drar WoW på ultra med 160fps uten max. Men jeg kjører som regel på medium og 60fps max uansett.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvorfor du foretrekker medium ovenfor ultra?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du foretrekker medium ovenfor ultra?
Vis hele sitatet...
Jeg tillater meg selv å gjette på at han driver med raiding, og det er lettere å se enkelte "shit" som ligger på bakken med lavere settings.

Selv setter jeg med enkelte grafikkelementer på enkelte bosser.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Jeg tillater meg selv å gjette på at han driver med raiding, og det er lettere å se enkelte "shit" som ligger på bakken med lavere settings.

Selv setter jeg med enkelte grafikkelementer på enkelte bosser.
Vis hele sitatet...
Ahh, det forklarer saken. Takk
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du foretrekker medium ovenfor ultra?
Vis hele sitatet...
Akkurat hva laxzzi sa!