Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1711
God aften.

Denne rapporten ble startet klokken 01:14 natt til Torsdag. Den tar for seg, steg for steg, virkningene jeg opplever ved å ha inntatt Cannabis oralt gjennom kakao. Det meste av denne rapporten er skrevet mens trippen fant sted, den kommer heller ikke til å bli rettet for noe annet enn skrivefeil.

Setting:
Ligger i en alt for stor seng (240cm) bred. "Breaking Bad" ruller på fjernsynet, det er dempet lys, og generelt ganske varmt.

Stoff:
Marijuana (Vanilla Kush). 1.1 gram.

Administrasjon:
Kakao, ca. 5 dl
Oralt inntak.

Kl. 01:19
Tok min første kopp med kakao for ca 15 minutter siden. Kjenner allerede at kroppen føler seg litt mer chill enn vanlig. Kjenner også en prikking i hodet jeg ikke har kjent tidligere, en deilig form for prikking i hodebunnen.

Kl. 01:30
Drikker nå min andre kopp med kakao for kvelden. Kjenner fortsatt ikke at jeg begynner "å lette", men prikkingen i hodet er her enda. Forøvrig virker lyset i hele rommet mer orange enn vanlig. Jeg bestemmer meg for å ringe en venninne, som mente jeg hørtes passelig stein ut.

Kl. 01:39
Konsentrasjonen og evnen til å følge med begynner delvis å avta, og jeg prøver å følge med i telefonsamtalen, men det blir stadig vanskeligere. Jeg inviterer henne på kakao, hvilket hun sier hun kan bli med på senere i sommer. Vi snakker videre, men jeg klarer ikke å fange opp noe av det vi snakker om, eneste jeg husker er at venninna sier hun er lei seg fordi det er sommerferie, jeg bare "wtf?".

Kl 01:49
Startet på min tredje og siste kopp med hasjkakao nå. Sitter fortsatt i telefonen med denne venninnen, hvor vi nå diskuterer lengde på mine kroppsdeler. Samtalen har flyttet seg til strekkmerker. Jeg ligger med dyna forma som en pølse mellom føttene mine, for å kjøle ned meg selv.

Kl. 01:57
Telefonsamtalen er nå avsluttet, venninna skulle legge seg. Jeg legger meg tilbake i senga, og finner en god stilling å chille til.

Etter dette begynner ting å miste litt mening med tid, så dette avsnittet ble skrevet dagen etter, hvor jeg tidvis våknet opp, og fikk notert ned småting, som at rommet skifter grunnfarger, og at nye sovestillinger blir deiligere og deiligere å ligge i. Selve opplevelsen var å peake på rusen, og at denne peaken varte i rundt 2 timer. Jeg var våken til rundt klokka 7 om morgenen, selv om natta ble jævlig rusa bort, Følte også utover natta, i disse "klare øyeblikkene" jeg hadde nå og da, at kroppen min virket veldig liten og kompakt, som om jeg hadde blitt stappa i en eske. Var en veldig intens opplevelse, der jeg flere steder kom inn på meg selv, og min egen psyke, der jeg ikke har vært tidligere, det var på en måte en åpenbarende rus, som ga meg svar på spørsmål om meg selv.

Beklager at jeg ikke kan skrive så veldig mye om rusopplevelsen, men den var rett og slett veldig intens, og jeg husker lite, men kommer absolutt til å prøve det igjen, neste gang sammen med en venn.

Dagen etter:
Følte meg både fysisk og mentalt utslitt på starten av dagen, men dette bedret seg utover formiddagen. Gjorde seg med egg og bacon til frokost. Prøvde å få komme på mest mulig om natta som hadde gått, men kom ikke på så mye i farta, så jeg lot det ligge, og bestemte meg heller for å la det komme til meg når det var tid for det. Så generelt sett var jeg et fungerende mennske dagen etter, med litt utslitt mentalitet.
Hørtes ut som en helt vanlig natt uten rus.