Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 4774
Noen som har noen morsome DayZ videoer og dele?

Så denne i går, fikk meg et par gode lattere !

http://www.youtube.com/watch?v=3F9xz...ture=autoshare
Sist endret av kimandre92; 12. januar 2013 kl. 12:21.
Haha. Den var fin den ja. Spillet ser jo også veldig bra ut, så burde vel kanskje teste det.

Hvordan får man stemmen til Herbert og Peter osv inne i spillet? Er det en funksjon i DayZ eller trengs det annen programvare?
Frankieonpc og jackfrags sine serier er iallefall favoritter hos meg og mange andre.
Sitat av caperno Vis innlegg
Haha. Den var fin den ja. Spillet ser jo også veldig bra ut, så burde vel kanskje teste det.

Hvordan får man stemmen til Herbert og Peter osv inne i spillet? Er det en funksjon i DayZ eller trengs det annen programvare?
Vis hele sitatet...
Ja jeg syntes det er drit gøy, litt kjedlig i begynnelsen til du kommer inn i det siden du dør så lett og det er VELDIG mye og sette seg inn i, jeg vet ikke hvordan han lager stemmene

Sitat av EoN Vis innlegg
Frankieonpc og jackfrags sine serier er iallefall favoritter hos meg og mange andre.
Vis hele sitatet...

Har sett litt på Frankiepc, er jo ikke så "gøy" som den videoen jeg viste over her.
kimandre92, om du har spilt en god mengde med Dayz så setter du veldig stor pris på videoene til frankie, alt er så sinnsykt gjennom ført! ALLTID noen spennende øyeblikk i episodene og han er utrolig flink til å lage en "historie/scenario" utav alt!

OT: Frankie og SeaNanners sine videoer = top notch
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av tjobo Vis innlegg
kimandre92, om du har spilt en god mengde med Dayz så setter du veldig stor pris på videoene til frankie, alt er så sinnsykt gjennom ført! ALLTID noen spennende øyeblikk i episodene og han er utrolig flink til å lage en "historie/scenario" utav alt!

OT: Frankie og SeaNanners sine videoer = top notch
Vis hele sitatet...
Men det er staget! men alikevell veldig god redigering.

skal du se virkelig taktiske gamplay videor så MÅ! du se sacrel42 sine
Robot Zombie (DayZ klipp i Robot Chicken-stil) - http://youtu.be/1_dHs8KIVTU

Sykt morsomt.
Sitat av RagebunnY Vis innlegg
Men det er staget! men alikevell veldig god redigering.

skal du se virkelig taktiske gamplay videor så MÅ! du se sacrel42 sine
Vis hele sitatet...

Eh, ble fort lei av sachriel selv, ettersom det bare er bandits hele vein, man plukker opp noen tips og så blir det kjederlig. dessuten spiller de jo nesten bare wastland for tida :P
Hvis det er noen som finner igjen en video hvor det er en som blir jaget av en annen som roper "you better run motherfucker!!!" og som ender med at begge to blir sprengt i filler av en granat, så post den gjerne her!

Noe alà dette
Sist endret av comatose; 20. januar 2013 kl. 13:28.
FrankieOnPCin1080p
Sitat av EoN Vis innlegg
Frankieonpc og jackfrags sine serier er iallefall favoritter hos meg og mange andre.
Vis hele sitatet...
Er jo tatt opp nå at Frankie er en mulig løyner i Lance Armstrong stil...

At han er en kald hacker ref- > http://dayzmod.com/forum/index.php?/...d-of-cheating/

Selv digger jeg videoene hans om han har scriptet eller ikke...
Dayz Psycko: http://www.youtube.com/watch?v=BydUr5N_n4Q

Dayz Scaring people: http://www.youtube.com/watch?v=bShxVtY4Skw

Jackfraqs sine DAyz serier, Hive bandits: http://www.youtube.com/watch?v=NGDBuvVV2Jo

Hive Heroes: http://www.youtube.com/watch?v=PCBvr0kB0o8

Frankie sin serie: http://www.youtube.com/watch?v=gAU2GHM8rk0 (over 1million seere på siste film, sykt)

Sacriel sin serie: http://www.youtube.com/watch?v=gE_EeLcJw68

Psisyndicate sin serie: http://www.youtube.com/watch?v=_M2GEXwdgko

Du har også ngotie, dasquirrelnuts, shannon og en del andre som jeg har glemt navnet på. Enjoi

Edit: Bestbudgaming, twoangrygamers, NormalDifficulty(lættis), Reztchinese.
Sist endret av eisval; 20. januar 2013 kl. 14:45.
burde vært möderatör
Ingen er mer lættis å se spille DayZ enn Ceremor! Gutten er loco.

DayZ - Grand Massacre
DayZ - Psychos <- JÆVLIG noia, ikke samme vid'en som duden over meg posta
DayZ - Hatchet Rydaz
DayZ - Maximum Terror

Disse to er også ganske festlige ^^
Sitat av caperno Vis innlegg
Haha. Den var fin den ja. Spillet ser jo også veldig bra ut, så burde vel kanskje teste det.

Hvordan får man stemmen til Herbert og Peter osv inne i spillet? Er det en funksjon i DayZ eller trengs det annen programvare?
Vis hele sitatet...
Han bruker en app på telefonen sin, så spiller han de enkelt og greit av mens han holder inne caps lock tasten(for og skru på voice chat)

DayZ the movie er og anbefale, ikke så veldig morro men underholdende.
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Er jo tatt opp nå at Frankie er en mulig løyner i Lance Armstrong stil...

At han er en kald hacker ref- > http://dayzmod.com/forum/index.php?/...d-of-cheating/

Selv digger jeg videoene hans om han har scriptet eller ikke...
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at han jukser. Har han på Steam, og han spiller MYE DayZ. Han er in-game så og si hele dagen.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Tviler sterkt på at han jukser. Har han på Steam, og han spiller MYE DayZ. Han er in-game så og si hele dagen.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at folk tror han jukser er for at han altid har bre gear i videoene sine, finner en camp, eller finner folk hele tiden siden det er ikke akuratt noe som skjer ofte. men siden han spiller mye har han mulighet til og legge til mange klipp som ikke skjer ofte.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Grunnen til at folk tror han jukser er for at han altid har bre gear i videoene sine, finner en camp, eller finner folk hele tiden siden det er ikke akuratt noe som skjer ofte. men siden han spiller mye har han mulighet til og legge til mange klipp som ikke skjer ofte.
Vis hele sitatet...
Akkurat. Han spiller nok nærmere 30timer før han får laget en slik video. Han spiller også på AWA sin server, hvor det er veldig mange som spiller, og det er ekstremt mye vehicles der.
Ikke sjeldent jeg selv kommer opp i situasjoner som han når jeg spiller. Nå er jeg langt fra like god, så jeg dør jo med en gang, da.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Grunnen til at folk tror han jukser er for at han altid har bre gear i videoene sine, finner en camp, eller finner folk hele tiden siden det er ikke akuratt noe som skjer ofte. men siden han spiller mye har han mulighet til og legge til mange klipp som ikke skjer ofte.
Vis hele sitatet...
Skal poste en video fra Norway 9 der jeg er speccet med to pistoler, AK74 og mat og drikke ila 15 min av random spawn utenfor Kamenka... Kan du spillet så lar det seg gjøres...
burde vært möderatör
Angående Frankie: hvis dere hadde tatt dere tid til å lese tråden Aleksanderck postet så hadde dere fått med dere dette:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Hey guys, I'm new to this Forum, but couldn't help but to try to make a compendium of all the pro and con arguments on this "Frankie is a Hacker" issue. I did it because I could not stand people ignoring more than 30 pages of discussion, bringing back the same arguments over and over again, some of which have already been addressed multiple times.
I may have made some mistakes or forgot some stuff, but I tried my best to be impartial and gather as much arguments as possible. Have fun!
PS: Tried to post the MS Word format here but it didn't work, therefore had to post as images. If you guys want I can post the links afterwards.
Vis hele sitatet...
http://i48.tinypic.com/25pi87d.jpg
http://i46.tinypic.com/dpzlt3.jpg
http://i48.tinypic.com/2ntlr1v.jpg
http://i46.tinypic.com/23lcjs0.jpg
http://i45.tinypic.com/2v8rib6.jpg

Dette er ganske overhvelmende bevis for at han er en cheating faggot...
syns personlig at videoene hans er kjedelige og humoren hans er tørr så jeg gir egentlig ganske faen uansett
Sist endret av pappabetaler; 20. januar 2013 kl. 19:10.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Angående Frankie: hvis dere hadde tatt dere tid til å lese tråden Aleksanderck postet så hadde dere fått med dere dette:

Dette er ganske overhvelmende bevis for at han er en cheating faggot...
syns personlig at videoene hans er kjedelige og humoren hans er tørr så jeg gir egentlig ganske faen uansett
Vis hele sitatet...
Frankie prøver ikke først og fremst å være morsom når han spiller. Han er rett og slett en utrolig dyktig DayZ og BF spiller, som kan lære deg en hel del om hvordan man skal overleve i spillet. Han lager også episoder med en viss handling. Da et mission eller quest hvor han f.eks skal redde eller hjelpe såkalte "Bambies" i spillet. Han lager cutscenes og redigeringen hans er en meget gjennomført.

Jeg får også med meg at enkelte kaller han cheater, og at han visstnok bruker godmode. Såvidt jeg har forstått så kommer det en blodsprut når man blir truffet, selv med godmode. Dette skjer ikke med Frankie. Så IMO. er han bare fantastisk dyktig til å bevege seg og bruke omgivelsene optimalt som dekning. Han er også en av de råeste jeg har sett med sniper. Hvis man ser gjennom videoene hans, kan man se at han blir drept flere ganger. Han blir tom. drept av en fyr med øks en gang.

Jeg har sett alle DayZ episodene hans, og ser INGEN tegn på at han cheater. Dessuten tror jeg spillet blir fullstendig meningsløst og ødelagt for alle som cheater i DayZ. Frankie ønsker nok ikke å ødelegge et av favorittspillene sine for seg selv...

Når det gjelder Aleksanderck og alle andre som mener han cheater, så handler det nok utelukkende om misunnelse. Frankie har skills, de har ikke.
Sist endret av Brassman; 21. januar 2013 kl. 15:56.
Sitat av Brassman Vis innlegg
Frankie prøver ikke først og fremst å være morsom når han spiller. Han er rett og slett en utrolig dyktig DayZ og BF spiller, som kan lære deg en hel del om hvordan man skal overleve i spillet. Han lager også episoder med en viss handling. Da et mission eller quest hvor han f.eks skal redde eller hjelpe såkalte "Bambies" i spillet. Han lager cutscenes og redigeringen hans er en meget gjennomført.

Jeg får også med meg at enkelte kaller han cheater, og at han visstnok bruker godmode. Såvidt jeg har forstått så kommer det en blodsprut når man blir truffet, selv med godmode. Dette skjer ikke med Frankie. Så IMO. er han bare fantastisk dyktig til å bevege seg og bruke omgivelsene optimalt som dekning. Han er også en av de råeste jeg har sett med sniper. Hvis man ser gjennom videoene hans, kan man se at han blir drept flere ganger. Han blir tom. drept av en fyr med øks en gang.

Jeg har sett alle DayZ episodene hans, og ser INGEN tegn på at han cheater. Dessuten tror jeg spillet blir fullstendig meningsløst og ødelagt for alle som cheater i DayZ. Frankie ønsker nok ikke å ødelegge et av favorittspillene sine for seg selv...

Når det gjelder Aleksanderck og alle andre som mener han cheater, så handler det nok utelukkende om misunnelse. Frankie har skills, de har ikke.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt det bedre selv Tusen takk
burde vært möderatör
Brassman, er du virkelig seriøs eller troller du meg? Fucks sake, jeg får la tvilen komme deg til gode.

Når man blir truffet i godmode kommer det ikke blodsprut på begge sider av kroppen. Ergo vil man ikke se blodsprut bakfra i 3rd person. At du ikke har sett NOEN tegn på at han cheater betyr bare at du ikke ser godt nok etter. Temperaturmåleren hans blinker ofte når han overlever helt syke situasjoner (kirkeeksplosjonen f.eks.), noe som er en kjent bug når man bruker godmode. Han får også mat, ammo og fullt blod på mystiske måter når han er helt alene, blir slått av zombier uten å ta damage samtidig mens temp-måleren blinker, han kutter videoene sine på merkelige måter, kommer med dårlige løgner for hvorfor dette skjer (lol post-processing), løper med brukne bein, og sletter kommentarer fra videoene sine istedet for å kommme med motargumenter. Er ikke dette litt mistenkelig engang?

At han er god i skytespill er det ingen tvil om, men det betyr ikke at han er en helgen som aldri ville cheatet fordet. At han hjelper bambier, lager cutscenes og redigerer videoene sine (på til tider svært sketchy måter) betyr heller ikke at han er for god for cheating. Han har faktisk selv innrømmet at han kjenner til hvordan man cheater, og dette betyr at han sannsynligvis har prøvd det en eller annen gang også.

Frankie ønsker å tjene penger. Penger tjener han ved å underholde folk. Folk vil ha lange videoer med handling. Ergo er det svært uheldig for han å dø i tide og utide. Derfor er det ikke så fjernt å anta at han bruker cheats, spesielt mtp. alt beviset mot han.

Å påstå at jeg og alle andre som tviler på din DayZ-gud er misunnelige og talentløse er bare frekt, tåpelig og irrelevant. Jeg hadde ikke sett mer enn en video eller to av han før jeg kom over denne tråden engang, hvorfor i allverden skal jeg være misunnelig? Før du kommer med et nytt svar, les det forrige innlegget mitt, inkludert oppsummeringen av saken som ligger i spoiler. Inntil videre, hold kjeft og ikke vær så jævlig fanboy.
Sist endret av pappabetaler; 21. januar 2013 kl. 16:52.
Sitat av Brassman Vis innlegg
Frankie prøver ikke først og fremst å være morsom når han spiller. Han er rett og slett en utrolig dyktig DayZ og BF spiller, som kan lære deg en hel del om hvordan man skal overleve i spillet. Han lager også episoder med en viss handling. Da et mission eller quest hvor han f.eks skal redde eller hjelpe såkalte "Bambies" i spillet. Han lager cutscenes og redigeringen hans er en meget gjennomført.

Jeg får også med meg at enkelte kaller han cheater, og at han visstnok bruker godmode. Såvidt jeg har forstått så kommer det en blodsprut når man blir truffet, selv med godmode. Dette skjer ikke med Frankie. Så IMO. er han bare fantastisk dyktig til å bevege seg og bruke omgivelsene optimalt som dekning. Han er også en av de råeste jeg har sett med sniper. Hvis man ser gjennom videoene hans, kan man se at han blir drept flere ganger. Han blir tom. drept av en fyr med øks en gang.

Jeg har sett alle DayZ episodene hans, og ser INGEN tegn på at han cheater. Dessuten tror jeg spillet blir fullstendig meningsløst og ødelagt for alle som cheater i DayZ. Frankie ønsker nok ikke å ødelegge et av favorittspillene sine for seg selv...

Når det gjelder Aleksanderck og alle andre som mener han cheater, så handler det nok utelukkende om misunnelse. Frankie har skills, de har ikke.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=0l-uxCJtC7o

Digger den videoen der!
burde vært möderatör
Sitat av Patrick Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Frankie-fanboys:
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/25135880.jpg
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Haha oj. Det er jo tydelig, han hacker som det synger etter. Det er absolutt ingen måte han ikke er ferska nå.
burde vært möderatör
Indeed. Fatter ikke at fanboysene hans ikke har innsett det enda. Istedet for å analysere fakta og vise evne til kritisk tankegang så kommer de alle bare med piss som "Han cheater garantert ikke, fordi han lager profesjonelle videoer og har superbra aim!!1 Alle som er uenige er bare misunnelige n0000bs". Jeg blir helt oppgitt. Håper den hyklerske løgneren får sparken, han er en gigantisk kuksuger uten like og fortjener ikke en eneste krone av de pengene han har tjent på youtube-kanalen sin.

http://www.youtube.com/watch?v=DCFiA3ZHGQU
http://www.youtube.com/watch?v=ku3kVat5E0g
Ceremor derimot, er awesome.
Har ikke sett noen av videoene dere linket enda pga jeg er på jobb, men har sett litt på episodene hans for og plukke opp et hint her og der, og du ser ofte gjentatte ganger at han mister blod, han blir til og med drept i et par episoder som han har med i klippene, av både hackere og spillere?

Personlig driter jeg i om han hacker eller ikke.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Selvfølgelig vil han ikke cheate hele tiden når han spiller, da ville han blitt busta alt for fort. Kan godt tenke meg han har begynt å cheate i det siste.
Som jeg postet litt tidligere i tråden, her er en video med ganske overveldende bevis for at han fusker. Når det er sagt så forstår jeg hvorfor han valgte å hacke. Smart bruk av hacks og redigering gir deg jo muligheten til å lage fete filmer, spekket med action og mye som skjer. Det skjer jo ikke hvis man spiller legit. Nå har jeg naturligvis hatt mange scenarioer som jeg skulle ønske jeg kunne delt, men i de fleste av dem ender det så og si alltid med at jeg dør av tilfeldige ting. Det er en faktor som virkelig ødelegger gleden. Man må heller ikke glemme at Frankie røsker inn i underkant av 5 000 britiske pund hver måned via reklame på youtube, som er tilsvarende 44 000 norske kroner. Med en slik lønn ville jeg også fusket og redigert i luksusen av min egen stue, uten et behov for en vanlig jobb.

Frankie er en flink spiller, han ville nok eid de fleste av oss i en kamp 1on1. Hackingen er bare en backup han har for å holde spillet gående og udødeliggjøre seg selv. Det er jo ikke noe gøy når hovedpersonen i filmer dør fra støtt og stadig?

Han dør jo også naturligvis i noen klipp, ellers så hadde han blitt tatt relativt tidlig. Frankie er jo ikke en idiot.
Haha nå har frankie sperret filmen. Opphavsrett... Jaja. Sier en del det.
burde vært möderatör
Noen som husker hva brukeren som lastet den opp het? Er fristet til å be han laste den opp på vimeo, kanskje spre .avi filen på 4chan og reddit så flere kan laste den opp på youtube, osv. Frankie er en jævla cheater, og bør lide. Eller ihvertfall miste jobben...
Hei hei, selvom han cheater hadde ingen andre klart å lage like bra serier.
Fanboi xoxo
burde vært möderatör
Nevermind hva jeg skrev i forrige posten: fant videoen som beviser at Frankie er full av dritt her og her. Frankie fikk den til og med slettet fra Vimeo...

Og Bruflat, at du støtter en cheater, en person som ødelegger spillet for alle andre som spiller mot han, later som at han er ekstremt talentfull, og tjener penger på det, det er direkte patetisk. Ukritiske fanboys som deg gjør verden til et værre sted. Jeg håper du setter deg på noe skarpt.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Nevermind hva jeg skrev i forrige posten: fant videoen som beviser at Frankie er full av dritt her og her. Frankie fikk den til og med slettet fra Vimeo...

Og Bruflat, at du støtter en cheater, en person som ødelegger spillet for alle andre som spiller mot han, later som at han er ekstremt talentfull, og tjener penger på det, det er direkte patetisk. Ukritiske fanboys som deg gjør verden til et værre sted. Jeg håper du setter deg på noe skarpt.
Vis hele sitatet...
Jeg kom for underholdning, og det fikk jeg. Du må virkelig slappe litt av, lukter litt sjalusi her.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det er også verdt å nevne at når du blir skutt med god mode, kommer avogtil ann på hacken vil ingenting skje på skjermen din når du blir skutt. Ingen hvit skjerm eller noe.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Noen som husker hva brukeren som lastet den opp het? Er fristet til å be han laste den opp på vimeo, kanskje spre .avi filen på 4chan og reddit så flere kan laste den opp på youtube, osv. Frankie er en jævla cheater, og bør lide. Eller ihvertfall miste jobben...
Vis hele sitatet...
Sa du virkelig "Eller hvertfall miste jobben". Lol du er virkelig fjern. Frankie startet sikkert med å spille legit og hadde det gøy jeg finner meg ofte i likedann situasjoner som han. Jeg har møtt på hackere på de siste 50 serverene jeg har vært på og jeg kan godt skjønne at han vil beskytte seg mot dem.

Han legger en ekstrem mengde med tid inn i videoene sine og de er veldig underholdende å se på. Spesielt DayZ videone tar ekstremt lang tid i seg selv. Han er heldig for at han har en hobby som jobb og jeg kan skjønne at han ønsker å ivareta den lønnen har får for videoene sine. Han er i en alder hvor han svært gjerne ønsker å tjene penger som alle ungdom vil og det beskytter han ved å gjøre DayZ videoene litt mindre tidkrevene å filme. Det kan godt hende at han tjener en god slant på videoene sine, men greia er at han ikke kan miste jobben. Google gir langt faen i innholdet av videoene hans så lenge de får mange views.

DayZ videoene har en kul story med cinematiske trekk som gjør det enda mer tidkrevende. Å samle folk til å gjøre slike ting kan ta minutter på feks minecraft, men på dayZ kand det ta mange timer å få det han ønsker. Jeg går på media og vet hvor tidkrevende videoprosjekter er og hadde ikke holdt ut på den måten han gjør. Deadlines er noe av det verste jeg vet og creds til han for å klare det
Sist endret av Exlr8; 23. januar 2013 kl. 00:57.
burde vært möderatör
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Jeg kom for underholdning, og det fikk jeg. Du må virkelig slappe litt av, lukter litt sjalusi her.
Vis hele sitatet...
Denne underholdningen får du på bekostning av alle andre Frankie spiller med. Hackers har nesten ødelagt DayZ, og Frankie er en del av problemet. Og angående om jeg er sjalu eller ikke, se hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Jævla troll e_e

Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Sa du virkelig "Eller hvertfall miste jobben". Lol du er virkelig fjern. Frankie startet sikkert med å spille legit og hadde det gøy jeg finner meg ofte i likedann situasjoner som han. Jeg har møtt på hackere på de siste 50 serverene jeg har vært på og jeg kan godt skjønne at han vil beskytte seg mot dem.

Han legger en ekstrem mengde med tid inn i videoene sine og de er veldig underholdende å se på. Spesielt DayZ videone tar ekstremt lang tid i seg selv. Han er heldig for at han har en hobby som jobb og jeg kan skjønne at han ønsker å ivareta den lønnen har får for videoene sine. Han er i en alder hvor han svært gjerne ønsker å tjene penger som alle ungdom vil og det beskytter han ved å gjøre DayZ videoene litt mindre tidkrevene å filme. Det kan godt hende at han tjener en god slant på videoene sine, men greia er at han ikke kan miste jobben. Google gir langt faen i innholdet av videoene hans så lenge de får mange views.

DayZ videoene har en kul story med cinematiske trekk som gjør det enda mer tidkrevende. Å samle folk til å gjøre slike ting kan ta minutter på feks minecraft, men på dayZ kand det ta mange timer å få det han ønsker. Jeg går på media og vet hvor tidkrevende videoprosjekter er og hadde ikke holdt ut på den måten han gjør. Deadlines er noe av det verste jeg vet og creds til han for å klare det
Vis hele sitatet...
Ja, jeg mener han burde miste youtube-partnerskapet sitt. Han er en skitten hacker og en hyklersk løgner. Om han startet med å spille legit eller ikke er irrelevant, og uansett bare spekulasjon fra din side. Jeg har også møtt på 9999 hackers, men jeg holder meg likevel for god for det. "Hvorfor kan ikke Frankie hacke når alle andre gjør det?!" Spar meg...

At videoene hans er morsomme, at å spille DayZ tar tid og at han jobber med dette profesjonellt gjør det IKKE greit at han hacker og ødelegger spillet for andre. Jeg gir da vel faen i at han har deadlines! Når han bruker godmode og dreper andre bandits ødelegger han potensielt flere uker gamle characters for legitime spillere. Videoene han lager er juks: han presenterer seg selv som en talentfull og vennlig person når han egentlig er en hykler og en feig cheater. Han ødelegger spillet for alle andre og han lyver for fansen sin. Derfor mener jeg han bør miste youtube-partnerskapet.
Sist endret av pappabetaler; 23. januar 2013 kl. 01:14.
Kan dere som diskuterer Frankie heller opprette en egen tråd?

Kom hit for å se morsomme dayz videoer jeg.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Denne underholdningen får du på bekostning av alle andre Frankie spiller med. Hackers har nesten ødelagt DayZ, og Frankie er en del av problemet. Og angående om jeg er sjalu eller ikke, se hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Jævla troll e_e


Ja, jeg mener han burde miste youtube-partnerskapet sitt. Han er en skitten hacker og en hyklersk løgner. Om han startet med å spille legit eller ikke er irrelevant, og uansett bare spekulasjon fra din side. Jeg har også møtt på 9999 hackers, men jeg holder meg likevel for god for det. "Hvorfor kan ikke Frankie hacke når alle andre gjør det?!" Spar meg...

At videoene hans er morsomme, at å spille DayZ tar tid og at han jobber med dette profesjonellt gjør det IKKE greit at han hacker og ødelegger spillet for andre. Jeg gir da vel faen i at han har deadlines! Når han bruker godmode og dreper andre bandits ødelegger han potensielt flere uker gamle characters for legitime spillere. Videoene han lager er juks: han presenterer seg selv som en talentfull og vennlig person når han egentlig er en hykler og en feig cheater. Han ødelegger spillet for alle andre og han lyver for fansen sin. Derfor mener jeg han bør miste youtube-partnerskapet.
Vis hele sitatet...
Beklager at ditt sterke ønsker om at han mister partnerskapet sitt, men det er heldigvis ikke slik det funker.

For meg virker det bare som at bak den masken din om hva som er "rett og galt" er det bare en sjalu liten drittunge som ønsker hva han har. Og hvis du vil snakke om hvor hva som er rett og galt så er det bedre at han dreper en banditt med hacking(Bandit: Person som har skutt andre spillere litt for mange ganger) og så underholde mange tusen noobs om hvordan de skal holde seg unna og beskytte seg mot disse stygge bandittene. Jeg har personlig klart å leve flere uker som hero, men jeg ble ikke butthurt fordi en banditt drepte meg .

Beklager offtopic innhold her er en morsom dayz video: http://www.youtube.com/watch?v=FHsuOcXR0oU (Oi, lii ironisk at jeg referer til en video hvor han blir beskylt for å hacke, vel jeg gir faen i om han gjør det eller ikke) Ingen flere offtopic svar fra meg
burde vært möderatör
Hvis jeg var sjalu på denne fyren, ville jeg ikke da vært det for lenge siden, før jeg oppdaget at han er en cheater? Og burde jeg ikke da også være sjalu på alle andre youtube-folk som også tjener penger på å game hele dagen? Og gutta i GiantBomb og Gametrailers og G4 og så videre, de gjør jo ikke noe annet enn å spille dagen lang. For å være helt ærlig så høres det svært lite givende ut for meg å sitte alene foran en skjerm og nerde DayZ hver dag. Er det så jævlig vanskelig for deg (og alle andre Frankie-fanboys) å innse at jeg blir provosert av at Frankie tjener penger på å ødelegge DayZ for legitime spillere? Du kan forsåvidt tro hva du vil om meg, jeg gir faen.

Og btw: hvis noen skyter mot deg men bommer og du dreper dem teller dette som "banditry". Langt ifra alle med bandit-skins er douchebags.

Relevant video
Hei pappabetaler, du overeagerer en del synes jeg, ble du skiffet av idolet ditt?. I starten av Frankies nye filmer så skriver han at de er til underholdning, only for fun. Så om han cheater, javel la han cheate(han skriver jo at det er entertainment only, har har vel forstått at han er busta). Grunn, jo fordi det er ingen andre som lager så bra serier som han, jeg storkoser meg med videoene hans. Og han har en ganske vill Dayz aim, godmode eller ei.
burde vært möderatör
Overreagerer? Kanskje. Skuffet over idolet mitt? Langt ifra, har aldri vært en fan Jeg hater bare cheaters med en lidenskap, ettersom de jævlene ødelegger DayZ. At han lager festlige videoer for youtube gjør det ikke okay at han cheater, jeg fatter ikke hvordan så mange folk kan akseptere dette... dere minner meg om kvinnelige fans av Chris Brown. "Han liker kanskje å jule opp damer, men who cares? Så lenge han lager god musikk er det greit for meg : D"
Sitat av eisval Vis innlegg
Hei pappabetaler, du overeagerer en del synes jeg, ble du skiffet av idolet ditt?. I starten av Frankies nye filmer så skriver han at de er til underholdning, only for fun. Så om han cheater, javel la han cheate(han skriver jo at det er entertainment only, har har vel forstått at han er busta). Grunn, jo fordi det er ingen andre som lager så bra serier som han, jeg storkoser meg med videoene hans. Og han har en ganske vill Dayz aim, godmode eller ei.
Vis hele sitatet...
Så om jeg hadde laget en bruker på Youtube og skrevet at det bare var for underholdning, hadde det da vært morsomt om jeg cheatet i foreksempel CS eller Battlefield sånn at mitt lag alltid vinner? Det hadde jo vært greit, siden det bare var for underholdning?
http://www.youtube.com/watch?v=KRpPIyJDSEQ

Latterlig fet serie. Var den som fikk meg til å spille dayz.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Overreagerer? Kanskje. Skuffet over idolet mitt? Langt ifra, har aldri vært en fan Jeg hater bare cheaters med en lidenskap, ettersom de jævlene ødelegger DayZ. At han lager festlige videoer for youtube gjør det ikke okay at han cheater, jeg fatter ikke hvordan så mange folk kan akseptere dette... dere minner meg om kvinnelige fans av Chris Brown. "Han liker kanskje å jule opp damer, men who cares? Så lenge han lager god musikk er det greit for meg : D"
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg er fan av Frankie er nettopp fordi han lager utrolig underholdende episoder, med en kul storyline og veldig mye (forskjellig) innhold. Ikke mange som har like gjennomførte DayZ-filmer på nettet.

DayZ er et rollespill nesten mer enn et FPS-spill, og det som er fett er jo at man kan havne i uendelig mange random og kule situasjoner. For meg har det hovedsaklig vært situasjonene Frankie havner i, og hvordan han reagerer og spiller som har vært tiltrekkende i serien hans.
Jeg må innrømme at å finne ut at han cheater var skuffende fordi det fjerner autensiteten til mesteparten av de "true" skillsa hans, men han er fremdeles jævlig pro når det kommer til observasjon, taktikk og aim (med mindre han haxxer for å finne ut hvorvidt det er snipers/squads i nærheten da).

Innerst inne er jeg glad for at han ikke dør så ofte, fordi jeg tror jeg kan sitte og se på Frankie evig lenge om det hadde vært mulig. Er bare kjedelig om han dør Ser også på det som "fiksjon", siden han fremstår som Godly pro.

Allegorien din om Chris Brown synes jeg ikke støtter opp argumentet ditt though Jeg ville ha vært fan av musikeren/kunstneren om h*n lager genuin kunst, til tross for andre vices. Om Frankie får DayZ-skills av å slå damer hadde jeg fremdeles sett videoene hans.

[edit]

Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Så om jeg hadde laget en bruker på Youtube og skrevet at det bare var for underholdning, hadde det da vært morsomt om jeg cheatet i foreksempel CS eller Battlefield sånn at mitt lag alltid vinner? Det hadde jo vært greit, siden det bare var for underholdning?
Vis hele sitatet...
Å sammenligne DayZ med CS/BF er litt tarda. DayZ-filmene til Frankie er ikke for gamers, de er rettet mot folk som setter pris på historie og innlevelse. Ikke Elektro-snipers
Sist endret av Toaru; 23. januar 2013 kl. 19:49.
burde vært möderatör
Hvorvidt DayZ er et FPS eller RPG, hvem Frankies målgruppe er og hvor gode skills han har er irrelevant. Problemet er at han cheater og dermed ødelegger DayZ for alle andre. At han tjener penger på dette og presenterer seg selv som talentfull gjør ikke saken bedre, men hovedproblemet mitt med denne fyren er at han cheater.

At du ville vært en fan av Frankie hvis han til og med likte å jule opp damer sier mer om deg enn om argumentet mitt. Du er vel enig i at alle cheaters bør utestenges fra onlinespill pga. de er avskum som ødelegger moroa for alle andre? Hvorfor skal Frankie være hevet over dette? Fordi han underholder bambier på youtube? Bitch please...

Å sammenligne DayZ med CS og BF er ikke en veldig god sammenligning nei, ettersom konsekvensen av å bli drept i DayZ er utrolig mye større enn i CS og BF. I BF får man bare en dårligere win/loss og k/d ratio, i DayZ mister man hele karakteren sin.
Sist endret av pappabetaler; 23. januar 2013 kl. 20:31.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg

Å sammenligne DayZ med CS og BF er ikke en veldig god sammenligning nei, ettersom konsekvensen av å bli drept i DayZ er utrolig mye større enn i CS og BF. I BF får man bare en dårligere win/loss og k/d ratio, i DayZ mister man hele karakteren sin.
Vis hele sitatet...
Akuratt, det er mye værre å bli drept av en cheater i DayZ, derfor synes jeg det er en fin vinkling siden cheating i CS/BF er ille nok i seg selv.

Men skal vi slå inn stiften og heller ta diskusjonen i en egen Frankiethread om det kommer opp, enn at vi ødelegger denne artige tråden? Det synes jeg.
Noen som har noen gode tips til DayZ over flere episoder? Noe lignende Frankie. 1-10 episoder over 30-45 minutters episoder. Hadde vært utrolig kjekt på en ellers rolig søndag. Ser på livestream nå, men det skjer heller lite.

Kan vel legge til den berømte DayZ Call me Maybe
burde vært möderatör
Bruskork1: enig. Diskusjonen er uansett bare blitt en evig repetisjon av fans som sier Frankies hacking er cool pga. han lager bra underholdning, og vi som sier at hacking er uncool uansett hvem som gjør det

Hei-Det-Er-Meg: Giant Bomb har en quicklook av DayZ fra mai ifjor. Den er ganske lættis, enkelt og greit pga. de ikke har peiling på hva faen de driver med. http://www.youtube.com/watch?v=DzJZj6z-N6M