Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Dato?
Lørdag 15. desember 76 66,67%
Fredag 21.desember 50 43,86%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 114. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  124 17442
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Kanskje jeg tar meg en tur siden har ikke noe planer for den dagen. Ser se hva som skjer nærmere helgen
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av raze Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Aha.
da svarer jeg ved å quote meg selv fra et par innlegg lenger opp:

Siden jeg er treff-mester og selvutnevnt sjef så tar jeg stand og sier at oppmøte er klokken 16:00 ved tiger-statuen utenfor Oslo S
Vis hele sitatet...
Sitat av moret Vis innlegg
Aha.
da svarer jeg ved å quote meg selv fra et par innlegg lenger opp:
Vis hele sitatet...

Beklager, skum-leste gjennom innleggene men har visst oversett den.
16:00 ved Oslo S. Jeg er ikke så kjent ved Oslo, så tigerstatuen er like ved Shangri-La der?

Rendez-vous er ikke bare møtepunkt, men hele fenomenet ved oppmøte: Møtepunkt og tidspunkt
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Men åssen kan man vite at de som står rundt tigeren på Oslo S er fra freak? Siden er første gang jeg kanskje drar på sånt treff så har ikke møtt noen fra freak før.
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Men åssen kan man vite at de som står rundt tigeren på Oslo S er fra freak? Siden er første gang jeg kanskje drar på sånt treff så har ikke møtt noen fra freak før.
Vis hele sitatet...
Regner med det er ganske tydelig når det står en liten gruppe med mennesker der og venter. Ellers kan man bare ta kontakt og spørre?
Kommer på lørdag. Når jeg var på treff sist, som er det eneste jeg har vært på, så var det ganske hvem som var fra freak. Selv om det var mye folk på plassen.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer til å poste i tråden hva jeg har på meg den dagen og hvordan jeg ser ut så folk kan kjenne meg igjen.
Har til tider ganske gjenkjennelig stil om man vet hva man skal se etter
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Da skal jeg få prøve å ta meg en tur
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Det har aldri vært noe problem tidligere å finne folk uansett størrelse på treffet. Når du ser en ring med underlige mennesker i alle former og farger ved tigeren vet du at du har funnet freakerne.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Hvordan man finner folk? Mener jeg leste en quote her på forumet en gang som sa noe a la "se etter en gruppe folk som ser ut som de ikke "skal" henge sammen".

Selv kan jeg nok ikke ta turen, da jeg bor oppi Finnmark.
Er et stykk sjenert jævel da det kommer til slikt, men stiller hvis jeg gror baller i mellomtiden
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cortec Vis innlegg
16:00 ved Oslo S. Jeg er ikke så kjent ved Oslo, så tigerstatuen er like ved Shangri-La der?
Vis hele sitatet...
Det stemmer
Sitat av moret Vis innlegg
Det stemmer
Vis hele sitatet...
Da sees vi der 16:00. Tar med ei venninne. Jeg har iallefall på meg haremsbukse, stor grønn jakke, langt hår i strikk og skjegg.
Kommer kanskje Må se ann litt. Ser dere en kar i strikka genser og mørkegrønn jakke er det nok meg.
Sitat av moret Vis innlegg
?rendez-vous?
Hva mener du spesifikt med dette?
Vis hele sitatet...
Mr. serie burde tatt denne! Bigger, Longer, Uncut.

Kan jeg bare få skyte inn at det er Valentouretteskonsert på Blitz denne dagen rundt åtte. Absolutt mulig jeg kommer innom en tur først, men det sier jeg før hvert treff da....
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
YOYO!
Da som det faktisk er et par innloggede på nFF atm så tenkte jeg å dra opp denne tråden med en liten bumb så folk kan få en påminnelse.
Kom på treff i morgen! Det blir sikkert fett
http://goo.gl/mNknG
4 1
Sitat av moret Vis innlegg
Kom på treff i morgen! Det blir sikkert fett
Vis hele sitatet...
Lader opp! Blir spennende og helt sikkert gøy
Hvor skal vi dra? Eller tar vi det på sparket?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg var på fylla i går så jeg la alt annet på hylla. Derfor blir det bare en enighet ved oppmøte tenker jeg.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sees om et par timer!

Tigerstatuen på Oslo S (ved trafikanten) 16:00 i dag!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitter i Opus Cafe på Oslo S nå, en time igjen til treffet, blir nice!
Hva med Max? Gode sitteplasser, lite støy, god mat?
Får se om jeg kommer. Er der isåfall rundt 6, regner med at det fortsatt er folk der.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg stikker ned mot tigeren nå. Har på meg blå bukser og en diger grønn/brun/camo-lignende snowboardjakke.
ruffly 185høy og veier rundt 110kg, harr blondt hår dratt halvveis bakover; se etter meg der nede
Står rett nede ved tigeren nå. Hvit og svart sixpence, grønnt skjerf.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg stikker ned mot tigeren nå. Har på meg blå bukser og en diger grønn/brun/camo-lignende snowboardjakke.
ruffly 185høy og veier rundt 110kg, harr blondt hår dratt halvveis bakover; se etter meg der nede
Vis hele sitatet...
Hahaha, steike og. Du e mæ en sann karikatur moret!


Julebord i Bodø for jobben idag dog, så er et par mil unna.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg stikker ned mot tigeren nå. Har på meg blå bukser og en diger grønn/brun/camo-lignende snowboardjakke.
ruffly 185høy og veier rundt 110kg, harr blondt hår dratt halvveis bakover; se etter meg der nede
Vis hele sitatet...
http://bildr.no/thumb/1343484.jpeg

Slik! bare med blondt hår og tisselur
Sist endret av UngarEffect; 15. desember 2012 kl. 16:04. Grunn: forbanna bildet blir feil
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Da stikker vi inn et sted. Satser på Peppes ved Stortinget. Om om du trenger nummer.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Da sitter vi på Peppes ved stortinget

(Beklager litt stort bilde, lastet opp med mobilen).
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Da sitter vi på Peppes ved stortinget

(Beklager litt stort bilde, lastet opp med mobilen).
Vis hele sitatet...
Han gingern virka kjent!
Skulle gjerne vært med, men har pådratt meg lungebetennelse, så jeg er hjemmeværende!
Hvor lenge blir dere? Jeg tenker å komme. Men litt unødvendig om dere drar tidlig
Hvem er hun jenta på bildet om jeg tørr spørre?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Vi sitter nok en god stund. Vi blir kastet ut kø 19:00
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Han gingern virka kjent!
Skulle gjerne vært med, men har pådratt meg lungebetennelse, så jeg er hjemmeværende!
Vis hele sitatet...
Du kalte nettop Jonta ginger haha.
Sist endret av Eger; 15. desember 2012 kl. 17:44.
Sitat av moret Vis innlegg
Vi sitter nok en god stund. Vi blir kastet ut kø 19:00
Vis hele sitatet...
Jeg kommer fra nesodden med båt. Kl 19.00 er jo ikke så lenge da
Sitat av Eger Vis innlegg
Du kalte nettop Jonta ginger haha.
Vis hele sitatet...
What in the actual fuck :L. Funnet tvillingbroren din?
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hvem er hun jenta på bildet om jeg tørr spørre?
Vis hele sitatet...




Nei da
Sitat av Smetown Vis innlegg




Nei da
Vis hele sitatet...
Å joda, herved kårer jeg Smetown for ett av nFF's mest sexy kvinne
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Å joda, herved kårer jeg Smetown for ett av nFF's mest sexy kvinne
Vis hele sitatet...
Basert på en pannelugg og et øyenbryn...? Jeg tror ikke hun kommer til å ligge med deg uansett.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Å joda, herved kårer jeg Smetown for ett av nFF's mest sexy kvinne
Vis hele sitatet...
På bakgrunn av litt hår, og en panne?
Sitat av Tias Vis innlegg
Basert på en pannelugg og et øyenbryn...? Jeg tror ikke hun kommer til å ligge med deg uansett.
Vis hele sitatet...
Panneluggen og øyenbrynene kan ofte fortelle mye, men nå er jo dette den andre eller tredje kvinnelige freaken jeg har sett her inne da. Når det gjelder det sistnevnte tror jeg heller at jeg aldri kommer til å se dette mennesket
Sitat av Tias Vis innlegg
Basert på en pannelugg og et øyenbryn...? Jeg tror ikke hun kommer til å ligge med deg uansett.
Vis hele sitatet...
Vel, hun er iallefall den desidert mest sexy personen på det billdet.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Vel, hun er iallefall den desidert mest sexy personen på det billdet.
Vis hele sitatet...
Heihei! Jeg er nå tilstedet også ser jeg...
Jenta meg luggen er fruen min
Men nå sortert vi på trumpeten! Bare for alle over 18 og komme å hygge seg, kvelden er ung^^
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Jenta meg luggen er fruen min
Men nå sortert vi på trumpeten! Bare for alle over 18 og komme å hygge seg, kvelden er ung^^
Vis hele sitatet...
Okay, pen frue du har, ta godt vare på henne! Var hun den eneste jenta der?
Begynte nesten å lure på om jeg hadde terget på meg en sint (sinte-Tias) kjæreste, hehe
Forøvrig mente jeg ikke den meldingen, jeg svarte Smetown som jeg på det tidspunktet visste snakket sarkastisk.
Sist endret av Lacertosus; 15. desember 2012 kl. 19:38.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Okay, pen frue du har, ta godt vare på henne! Var hun den eneste jenta der?
Begynte nesten å lure på om jeg hadde terget på meg en sint (sinte-Tias) kjæreste, hehe
Forøvrig mente jeg ikke den meldingen, jeg svarte Smetown som jeg på det tidspunktet visste snakket sarkastisk.
Vis hele sitatet...
Takk, må si at panneluggen tar kaka!
Var 2 jenter, nå er det bare en men som sagt, bare å komme! Vi er for øyeblikket bare 6 stk igjen

http://img04.imgland.net/Lq-gK8.jpg

Beklager stort bilde, men mobil and so on..
Hadde såå chillan med dere på trompeten om det ikke hadde vert for at jeg er i Moaskva atm.
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Beklager stort bilde, men mobil and so on..
Vis hele sitatet...
ARMEN MIN! SAKSØKING!
Takker for et ålreit treff!
Spesielt takk til Jonta som brøytet seg vei gjennom køen og skaffet bord på Peppes ved hjelp av refleksvest og trønderdialekt. Han og Bomberman hadde tatt turen fra Barteby til hovedstaden, og stilte naturligvis opp på treff Etter å ha spist, drukket, diskutert og flirt av at Jonta ble kalt ginger (jeg føler med deg Jonta) ble vi kastet ut (dette hadde ikke noe med politiske topper som dukket opp og havnet i voldlige diskusjoner med en erfaren gjeng altså, men uansett.)
Deretter tok vi turen til Trompeten karaokebar. Jeg slapp ikke inn fordi jeg hadde glemt egitimasjon hjemme (*HOST HOST*)...
Dette synes jeg var urettferdig, jeg hadde også lyst til å synge karaoke med freaks :/ Håper alle som kom inn (dvs. alle som var igjen utenom meg) har/hadde det hyggelig

Her slutte treffet for meg, og jeg trasket hjemover. (Skal ikke nevne at jeg møtte Bangfish når jeg trodde jeg var helt alene.)
Håper alle hadde det gøy, og så sees vi ved en annen anledning!

Peace