Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 17232
Jeg har enda ikke fått dratt på et NFF treff så tenkte det kanskje var på tide. Kanskje er det noen andre her inne som enda ikke har vært på treff før heller som kanskje tenker samme tanken som meg. - Å bli med.

Dato: Ikke bestemt enda (En gang i januar/Februar)
Tid: 17:00 til når du har lyst til å dra hjem.
Sted: Oppmøte utafor Trafikanten, Oslo s.

Deretter trasker vi mot "Hvorsomhelst" / Et sted å spise / drikke - Dette avtales i tråden.

Vi trenger:
Folk med godt humør
Folk som kan ta iniativ til å dra igang samtaler. (Så det ikke blir kleint). Worst nightmare?

Bekymrede foreldre/foresatte? Ta med deg en venn. Eller send meg PM, så kan jeg prøve å betrygge dem over telefon om at jeg ikke er en skummel narkolanger eller noe.

Vi har gjort dette en del ganger før, og det er oppegående folk som møter opp. Vel møtt!

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff...


(Mal kopiert fra jonta... Haha).
Sist endret av Saint123; 29. desember 2011 kl. 20:38.
Blir sikkert koselig. Viss dette blir den siste helgen i januar, slenger jeg meg på, da jeg skal oppover til Oslo
Jeg er down som et syndrom hvis det kommer på en dag jeg kan. Sett dato så fort som mulig så vi som driver med kalendere får tid til å flytte unna ting. Treff er koz!
I <3 DMT
Trådstarter
Forslag om den siste helgen har blitt sagt, noen som er down som et syndrom for det?
Det passer iallefall meg utmerket. Forslag til datoer mottas med takknemlighet.
Koselig! Om datoen passer kommer jeg nok, trolig med Erlnd og muligens Seffes fra forumet.
Det passer ikke for meg, men så er jo jeg kjent for å ikke tørre å møte opp uansett, så dere får ta den helgen som passer dere best
Jeg møter som alltid opp Alt skyves unna for evt nFF treff
Får håpe på at ingen andre ting kommer i veien denne gangen, men jeg må nesten spørre, er det andre i 14-15-årsalderen som møter opp? Blir så kleint hvis alle andre er ut i 20-årene .
Har lenge vært interessert i å møte opp på et treff og se hvordan disse er, men har ikke passa seg siden det er lite freaks i byen min. Så lenge det ikke er første helga i januar så er det muligheter for at jeg kan henge meg på.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Får håpe på at ingen andre ting kommer i veien denne gangen, men jeg må nesten spørre, er det andre i 14-15-årsalderen som møter opp? Blir så kleint hvis alle andre er ut i 20-årene .
Vis hele sitatet...
Blir jo isåfall meg, Erlnd, Seffes og Pyro som er 16/17 alle sammen. Mulig Echuz også er med som er året eldre enn oss.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Får håpe på at ingen andre ting kommer i veien denne gangen, men jeg må nesten spørre, er det andre i 14-15-årsalderen som møter opp? Blir så kleint hvis alle andre er ut i 20-årene .
Vis hele sitatet...
Lax. Jeg stiller i alle fall, og undertegnede var yngste(?) på forrige Oslotreff. Jeg krasjer forøverig perfekt inn i din aldersgruppe, og det er masse trivelige freaks der. Alder er ikke en spessiel hindring

Det var en smule kleint å være der for første gang, helt alene, men jeg kom meg på plass, følte jeg Treffet ble en artig opplevelse, og det er noe jeg unner alle å være med på

Jeg vil også ønske at treffet ikke starter så sent. Lørdagskveld på byen skremmer foreldre...
Sett opp vote for dato. Jeg blir etter all sannsynlighet med så lenge det ikke bommer totalt med jobb.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg kommer selvfølgelig Alltid morsomt med treff! Får satse på å være inne et sted nå da, pga. snø og kulde jeg liker ikke snø og kulde.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Kanskje jeg også flyr innom? Har møtt særdeles få forumfolk,
men det har jo vært hyggelig å møte de mellom 5 og 10 jeg faktisk har møtt
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ja! Kom Up Begynner å bli en stund siden sist! Hadde vært kos <3
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
22. januar (søndag) er jeg faktisk i søringland og ledig på det aktuelle klokkeslettet.
Jeg stemmer for siste helgen i januar :-)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Det passer ikke for meg, men så er jo jeg kjent for å ikke tørre å møte opp uansett, så dere får ta den helgen som passer dere best
Vis hele sitatet...
Dårlig uvane du har Sali, du må starte å joine treff nå, og tg!

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg møter som alltid opp Alt skyves unna for evt nFF treff
Vis hele sitatet...
Helt klart

Sitat av Huztle Vis innlegg
Blir jo isåfall meg, Erlnd, Seffes og Pyro som er 16/17 alle sammen. Mulig Echuz også er med som er året eldre enn oss.
Vis hele sitatet...
Som pyro sa, Alt skyves unna for evt nFF treff.
Sitat av Up Vis innlegg
Kanskje jeg også flyr innom? Har møtt særdeles få forumfolk,
men det har jo vært hyggelig å møte de mellom 5 og 10 jeg faktisk har møtt
Vis hele sitatet...
Hadde vert artig for oss som har vert her en liten stund og møte folk fra "eliten" av forumet også ja
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Skal vi si siste helgen i januar, eller passer det dårlig for folkenzzzz?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Skal vi si siste helgen i januar, eller passer det dårlig for folkenzzzz?
Vis hele sitatet...
Syns vi burde ta nest siste helg eller første i feb, så sali som alltid kommer seg unna treffene får joina for en gangs skyld

Så var det bomberman da, som kun er i Oslo den helgen. (Hvis ikke jeg missforsto)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av echuz Vis innlegg
Så var det bomberman da, som kun er i Oslo den helgen. (Hvis ikke jeg missforsto)
Vis hele sitatet...
Jess. Vil ikke være i det hølet dere kaller en hovedstad oftere enn jeg må, vettu. Uansett er jeg bare ledig på søndagen, som i utgangspunktet kanskje er en dum dag uansett?

Men om det passer for resten hadde det jo vært snasent.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg er helt klart med på en tur siste helgen. Blir knallbra
Vurderes sterk om jeg har penger den helgen det blir!
Skal på hyttetur med folk fra skolen siste helga i Januar.. men, det er ikke sikkert jeg drar dit. Blir fyllefest der, og etter nyttårsaften så er jeg ikke så keen på å drikke igjen.

Et nFF møte/sammentreff høres utrolig kult ut og jeg vil veldig gjerne delta! Skal gjøre mitt for å ta turen innom
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Så lenge dato dukker opp i tide og det ikke er 15. januar er jeg klart med!
Hvis datoen passer så kan det godt tenkes at jeg popper innom
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvis datoen passer så kan det godt tenkes at jeg popper innom
Vis hele sitatet...
Hvilken dato passer deg da.

Sitat av CarstenMagnus Vis innlegg
Vurderes sterk om jeg har penger den helgen det blir!
Vis hele sitatet...
Du trenger vel egentlig ingen penger denne dagen? ^^ Men du bestemmer såklart.

Skal vi ta det en Fredag? Lørdag? eller søndag? <----- NFF møte

Sitat av echuz Vis innlegg
Syns vi burde ta nest siste helg eller første i feb, så sali som alltid kommer seg unna treffene får joina for en gangs skyld

Så var det bomberman da, som kun er i Oslo den helgen. (Hvis ikke jeg missforsto)
Vis hele sitatet...
Chicks before dicks, right^^? (Dårlig formulering, host).
Det får egentlig bli en krangel mellom dere andre. For min del passer det sikkert nærmest når som helst. Jeg bare kommer med forslag.
(Når jeg ikke er på skole riktignok, og det er jeg ikke i helgene).
Sist endret av Saint123; 2. januar 2012 kl. 10:10.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Jeg blir med, såfremt det er siste helgen i januar.
Sett en vote med par muligheter så blir det bare den som får flest, er vel det enkleste
I &lt;3 DMT
Trådstarter
And how do i do that?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Chicks before dicks, right^^? (Dårlig formulering, host).
Vis hele sitatet...
Unge mann, jeg kan forsikre deg om at jeg i høyeste grad er en bro! (som i, bros before hoes)

Sitat av Saint123 Vis innlegg
And how do i do that?
Vis hele sitatet...
Smeller opp en ny tråd hvor du legger til avstemning. Evt. hører om crew gidder å endre førsteposten din og legge til en.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Unge mann, jeg kan forsikre deg om at jeg i høyeste grad er en bro! (som i, bros before hoes)


Smeller opp en ny tråd hvor du legger til avstemning. Evt. hører om crew gidder å endre førsteposten din og legge til en.
Vis hele sitatet...
Haha, sant det. broes before hoes. dessuten kommer ikke sistnevnt uansett. (Var ikke ment som du er en hoe sali, bare a matter of speaking).

Vel, Okey. Tar kontakt med crew og hører om de kan lage en poll.

Da blir datoene som er å stemme om : Fredag 27, Lørdag 28, Søndag 29 og "Passer bedre med andre datoer".
Penger er jo nødvendig med tanke på at man må ta toget inn til oslo !

Lørdag/søndag er nok bedre enn fredag, etter som foreldre ofte er skeptiske til fredagskvelder i Oslo
Stemmer i med CarstenMagnus: Lørdag eller søndag, muligens helst søndag. Foreldre er en viktig faktor
Tor nok jeg slenger meg på her, lørdager passer best for meg kan ikke helgen den 21. Januar er i..
Men ser også at treffet starter litt tidligere på en søndag eller en lørdag, for det tar ca 1 time + 15 for meg å ta toget hver vei, så hvis treffet kunne startet kl 15/16 istedet for kl 17 ville det vært litt mer tid for oss som kommer et stykke unna ifra
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Når ting blir bestemt, hadde det vært mulig å slenge opp en mer "offisiell" tråd med dato og tidspunkt og slikt, sånn at man har noe mer håndfast å vise foresatte som måtte være skeptiske?
Av ren nysgjerrighet; pleier dere å avsløre hvem dere er på forumet?
Sitat av blyanten Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet; pleier dere å avsløre hvem dere er på forumet?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke på de treffene jeg har deltatt på. Jeg pleier å opperere med fornavnet mitt, men det er like vanlig at man bruker nick.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av blyanten Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet; pleier dere å avsløre hvem dere er på forumet?
Vis hele sitatet...
Ja, men det er jo ikke et must. Men tror veldig få bryr seg om at du var han karen som gjorde [insert tabu/ulovlighet].

Pokker, inlegg nr.1000 skulle brukes på noe stort!

Edit: Som pyro sa så pleier vi å bruke irl navn, men når man introduserer seg selv så pleier de fleste å si hva de heter både irl og på forumet.
Sist endret av Echuz; 3. januar 2012 kl. 02:42.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg får nok rydda plass på kalenderen til dette treffet, og håper på større oppmøte enn sist treff som befant seg i hovedstaden.
yey, siden det ble oslo, lar det seg også gjøre å ta turen

Count me in!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av blyanten Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet; pleier dere å avsløre hvem dere er på forumet?
Vis hele sitatet...
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Nei, ikke på de treffene jeg har deltatt på. Jeg pleier å opperere med fornavnet mitt, men det er like vanlig at man bruker nick.
Vis hele sitatet...
Sitat av echuz Vis innlegg
Ja, men det er jo ikke et must. Men tror veldig få bryr seg om at du var han karen som gjorde [insert tabu/ulovlighet].

Edit: Som pyro sa så pleier vi å bruke irl navn, men når man introduserer seg selv så pleier de fleste å si hva de heter både irl og på forumet.
Vis hele sitatet...
Jaha? Nå har jeg kun vært med på ett treff i Oslo om man ikke regner med FF11 og det rundt, men på de treffene jeg har vært med på er det mest vanlig å bruke nick. Veldig forvirrende å dra inn fornavn. *vinker til helk*

Om du er bekymret for at folk vil assosiere tråd X med deg, er det bare å «jeg har bare noen få poster, men lurker masse».

Forøvrig har jeg merket at folk ikke drar frem tråder de måtte synes er teite, som treffdeltaker X laget. Ei heller at de har inngående kjennskap til hva deltakere måtte ha skrevet. Snarere det motsatte (:
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Jeg får nok rydda plass på kalenderen til dette treffet, og håper på større oppmøte enn sist treff som befant seg i hovedstaden.
Vis hele sitatet...
Bare av interesse: Er det dårlig oppmøte på Oslotreff? Jeg hadde inntrykket av at dere blir en nokså stor gjeng når dere først kommer sammen.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Forøvrig har jeg merket at folk ikke drar frem tråder de måtte synes er teite, som treffdeltaker X laget. Ei heller at de har inngående kjennskap til hva deltakere måtte ha skrevet. Snarere det motsatte (:Bare av interesse: Er det dårlig oppmøte på Oslotreff? Jeg hadde inntrykket av at dere blir en nokså stor gjeng når dere først kommer sammen.
Vis hele sitatet...
Jeg har kun vært på ett Oslotreff, og det var treffet i sammenheng med In Flames-konserten på samme dato.

Jeg har også inntrykk av generelt godt oppmøte, men i det tilfellet ble vi kun 6 stk.

Dette treffet ser ut til å få en del større oppmøte, for interessen fra mange virker veldig stor hvertfall.
Jeg jobber eller er ute på reise alle helgene (lørdagene) i januar. Hvis det blir på søndagen, eller første i feb kan det dog godt hende jeg er med

Bra initiativ!
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Så, Hvilke datoer skal vi sette opp i en ny tråd?
Januar

'Fredag: 27
Lørdag: 28
Søndag: 29

Februar

Fredag: 6 Februar
Lørdag: 7 februar
Søndag: 9 Februar

Noen datoer jeg har glemt? Eventuelt burde legge til?
Jeg ser ikke nødvendigheten av flere datoer, dette er vel god nok tid i forveien?
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Så, Hvilke datoer skal vi sette opp i en ny tråd?
Januar

'Fredag: 27
Lørdag: 28
Søndag: 29

Februar

Fredag: 6 Februar
Lørdag: 7 februar
Søndag: 9 Februar

Noen datoer jeg har glemt? Eventuelt burde legge til?
Vis hele sitatet...
ser bra ut for min del