Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1374
Hei, noen venner av meg hadde en liten fest i helgen, og det endte med at en fyr ble litt sint og slo i en gipsvegg, det er ikke et stort hull, men en liten sprekk, og man ser at gipsen er ødlagt, det er tapenen over også.. vi fikk ikke tak i navnet hans, og ingen aner hvem han er.. noen som vet ca hvor mye dette kommer til og koste?
Dette regnes vell som hærverk på andres eiendom og kan anmeldes?
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Dette regnes vell som hærverk på andres eiendom og kan anmeldes?
Vis hele sitatet...
tenkte på det, men som sagt aner vi ikke hvem personen er, det var 3-4 tilfeldige turister ellernoe som hørte rykter om en fest, og de bare kom
E'kke det bare å tapetesere på nytt / male over?
Fjern den hele den ødelagte gipsplaten og skru inn en ny en, sparkle over skruehullene. pusse sparkel etter en dag, så på med ny strie og mal.
Er det kun en malt plate, eller tapetsert?. Om den kun er malt, så blir dette bare en liten sparkel jobb. Ta f.eks. ett hull bor, fjern området som er skadet. Stikk innom en flugger butikk og fortell at du trenger sparkel for å tette ett hull i veggen. 3 omganger med sparkel og litt pussing, så er veggen hel igjen. Du finner mange fine guider for dette på nettet/youtube.

ELLER: Kjøp ett fint bilde og heng over "Ute av syn, ute av sinn"
Jeg lurte på ca. hvor mye dette ville koste, jeg er ingen handyman, haha..
tenkte på også bare henge noe over, men dette er noe jeg leier, så må vel nesten betale etterhvert
En gipsplate, 130kr
1 tapetrull, 500?
Noen skruer, 2.50
Tapetlim 60kr
Sparkel 60kr

Å betale snekker for du ikke får til selv, PRICELESS