Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 9914
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Dra med deg fettern min også, da!
Vis hele sitatet...
Enten surrer jeg nå.. men kjenner jeg er fetteren din!? Hvem?
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Enten surrer jeg nå.. men kjenner jeg er fetteren din!? Hvem?
Vis hele sitatet...
TG... Any bells?
Tror jeg skal ta sjansen på å møte opp, om jeg ikke går meg vill. Noe som lett kan skje...

Men, når jeg eventuelt kommer så skal det ikke være noe tvil: jeg kommer til å være den lille gutten som spør dere om hva dere skal gjøre i sommerferien og hva dere synes om været. Slike koselige spørsmål.
kommer trur jeg
blir mange folk nå
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
jeg kommer muligens ikke alikevel.. Får se om jeg får fri =/
ja jeg kommer, det blir spennede å se på brukerne her kjipt at vi ikke klarte å lure med oss grimdoc eller Atx..-.-
Er planene å dra til Frognerparken? Hvis det er det så kommer jeg med noen kompiser.
Jeg gleder meg
By the way:
Jeg jobber tydeligvis fram til halv syv i morgen
Så hvis noen har et tlfnr(send PM) jeg kan sende sms til og spørre hvor nFF er hen, så setter jeg stor pris på det.
Frognerparken er jo relativt stor feks

Så, plis anyone, send en PM med tlfnr jeg kan kontakte så jeg får møtt dere..
Hvordan ser været i oslo ut idag? Tar straks flyet fra Alta. Oslo here I come!
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Sol og noen få skyer
Noen flere som stemmer for at vi dropper grilling, været tatt i betraktning, det ser ikke så bra ut akkurat nå og det er meldt regn mot kvelden, så hva mener dere?
Det er veldig greit å i hvertfall ha en fast backup plan, slik at vi ikke blir stående i regnet å krangle om vi skal på peppes, dolly eller egon...

Været ser litt scetchy ut as of now, ja...
Huff, da stemte værmeldinga allikevel ser det ut som. Jeg som satsa på at meterologene - nok en gang - skulle bomme.

Er det frekt av meg å spørre hva freakerne mener om dolly istedet for peppes? Sist gang jeg spiste på peppes var jeg og dama kvalm og ikke hadde matlyst i 2 dager etterpå. Har fått litt stygga på peppes..

Edit: Egon er rimelig nice i mine øyne ass! (Men har dog en knapp på dolly og)
Sist endret av sh1bby; 18. juni 2010 kl. 11:34.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Jeg er med på det meste, er ikke maten jeg er der for... Kan godt bli med på Dollys hvis alle har mer lyst på det.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Skal på VG-lista så...
Sitat av ViceR Vis innlegg
Skal på VG-lista så...
Vis hele sitatet...
Treffet begynner klokken 18, og VG-lista begynner vel ikke å bli morsomt før etter en del alkoholenheter, sånn i 22-23 tiden?
Jeg er stuck @ work helt frem til 23:30, så har ikke muligheten til å komme
Nå regner det i Son. :<
jeg er med, men hva blir det til? hva gjør vi? grilling? (eller bislett kebabb? eller bare drikking? eller begge deler? (alltid fett med random fylla med random folk xd )
Sist endret av random40348; 18. juni 2010 kl. 12:49.
Noen andre enn meg som ser at det blir litt knapt med tid i forhold til å være på Oslo S kl. 18:00?

Hvor går ferden etterpå? Park er vel utelukket, med tanke på været? Skal vi gjøre det så enkelt som å gå på Peppes over veien for trafikkanten? Isåfall kan jeg møte dere der.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Noen andre enn meg som ser at det blir litt knapt med tid i forhold til å være på Oslo S kl. 18:00?

Hvor går ferden etterpå? Park er vel utelukket, med tanke på været? Skal vi gjøre det så enkelt som å gå på Peppes over veien for trafikkanten? Isåfall kan jeg møte dere der.
Vis hele sitatet...
jeg tar T-banen ned, som bruker 15 til Oslo S, så 18:00 er egentlig ikke noe problem her. Tror nok det er flere som kommer etterhvert, men da er det nok lurt at vi vet hvor vi skal...

Selv stemmer for kebab,
Men Peppes/Dolly hadde også vært veldig godt!

og felix_poker: Jeg tok å nevnte treffet for fetteren din/kameraten min i dag, og han blir mest sannsynlig med ja!
jeg stemmer for bab! men hvor litt mer spessifik skal vi møtes? trafikanten er jo stort rundt der. eller tenker dere inne på trafikant-tårnet?
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
og felix_poker: Jeg tok å nevnte treffet for fetteren din/kameraten min i dag, og han blir mest sannsynlig med ja!
Vis hele sitatet...
Kult!
Sitat av Solstråle Vis innlegg
jeg stemmer for bab! men hvor litt mer spessifik skal vi møtes? trafikanten er jo stort rundt der. eller tenker dere inne på trafikant-tårnet?
Vis hele sitatet...
I trappen ved siden av trafikkanten er det "faste" møtestedet

Jeg komemr altså antakeligvis litt seinere, og med mindre dere bestemmer dere for hvor dere skal spise (det er akkurat det samme for meg, spiser hverken bab, pizza eller noe annen ferdigmat) så betviler jeg at jeg klarer å finne dere...
jeg stemmer for å stikke til en park, så heller dra et annet sted hvis det begynner å regne.
Neutral Good
Mith's Avatar
Det regner jo nå, så den planen holder ikke vann.
det regner ikke her.. og jeg bor midt i sentrum.
Neutral Good
Mith's Avatar
Da er det nok bare snakk om tid, på løkka regner det. Eller, det regna for ti minutter siden.
Det er jo heller ikke koselig å sitte på halvvått gress uten sol og grei temperatur.

Mtp slik det ser ut nå tror jeg inne-treff blir koseligere enn ute-treff.

Må man være kl 18 sharp eller venter man 5-10 min i tilfelle noen somlehoder er bittelitt forsinka?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg har fått ett eller annet på øyet og må til legen for å få det renset, men hvis det er noen her som kanskje kan poste hvor dere ender opp med en iPhone eller lignende skal jeg nok stille opp etter legebesøket.
husk å ta bilder!
Ja lett jeg har med cam

Faen det er jo standard at vi skulle ha treff ved alle rusbrukerne

Vi står under tårnet, og ser mot sportsfiske
Jeg stikker hjemmefra snart. Har fått nr. til en av dere som er der, så jeg slår på tråden og komemer å finner dere

Sees, Freaks!
Bislett kebabb
Da håper jeg at alle freaks har det bra sammen Skulle egentlig komme selv men, har kjøpt nytt longboard idag så er super stoked. Så jeg må nok holde meg hjemme. Gleder meg til rapport og blider! Noen får ta med GPS så dere finner fram
Glemte bort dette
Dette var Jo gøy, nach nå! O/
vet ikke om jeg skal poste bilder her i hennhold til personvernet.

btw, ja det var hyggelig og alltid morsomt å se fjeset bak avataren.
Sist endret av random40348; 19. juni 2010 kl. 00:58.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
vet ikke om jeg skal poste bilder her i hennhold til personvernet.

btw, ja det var hyggelig og alltid morsomt å se fjeset bak avataren.
Vis hele sitatet...
POST BILDER!!!
Sitat av xiyuno Vis innlegg
POST BILDER!!!
Vis hele sitatet...
can't do. mange som faktisk ønsker å være annonyme.
Hvis dere har så jævla lyst til å se hvordan folka ser ut så skjønner ikke hvorfor dere ikke bare deltar på treffet.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Hvis dere har så jævla lyst til å se hvordan folka ser ut så skjønner ikke hvorfor dere ikke bare deltar på treffet.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke alle som har muligheten da?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Takk for et fint treff Morsomt å møte mange andre freaker, og høre hvor skremmende mye noen visste om meg ^^

Jeg har noen bilder tatt med speilrefleks om ingen har noe i mot å bli lagt ut bilde av...? I så fall kan jeg sensurere dem, si ifra!
Jeg kan legges ut, men helst uten nick
Vet ikke om det ble tatt så mange bilder der jeg var med, men uansett.. fritt fram så lenge profilnavnet ikke er med
Lazywriter
Gisse's Avatar
Bare å legge ut for min del. If not, hadde jeg satt pris på link til album eller liknende på nettet, på PM ;-)

Vellykket treff etter min mening, kjempemorro! Dette må vi gjøre oftere!
Bilder!

Alltid gøy å se hva slags mørke kreaturer som gjemmer seg bak nickene. Sensurer de som ønsker å forholde seg anonyme. (Noe som i seg selv ikke gir mening når man først har deltatt på et treff..)
Takk for hyggelig treff! Vi får gjenta det snarlig!

Bare å poste bilder av meg
Puddinger, slutte så tidlig, nå som jeg er like ved.