Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  218 12855
hei, stilig at dere tenker ha pizzakveld neste lørdag! Jeg er sikkert med gitt at det ikke skjer noe annet, 20.00 er vel såpass at jeg rekker vors uansett, men hadde vert ypperlig å ta det 1900 i stedet.

Så lurte jeg bare på en smal sak. Jeg er 22, og er ikke så vanvittig keen på å sitte på jonas med 6-7 16 åringer, så hvor gamle er folka?
Er det ikke "back 2 school" i byen på fredag elns? :P



Er 18 jeg (snart 19)
Men må finne boplass om jeg skal joine, da siste buss går hjem hit 21.00 ifra byen..
Sist endret av Blackkoz; 17. september 2009 kl. 22:07.
Jeg er snart 18, men ifølge de som var på forrige treff, så så jeg ut som at jeg var den yngste duden:P
Sitat av Guffah Vis innlegg
Så lurte jeg bare på en smal sak. Jeg er 22, og er ikke så vanvittig keen på å sitte på jonas med 6-7 16 åringer, så hvor gamle er folka?
Vis hele sitatet...
Vi har vel en stor alders forskjell, værtfall på siste treffet, da var det alt fra 15? til 21-22? Noe sånt.

Men jeg er 20, hvis det hjelper? :P hehe
edit: balseball er også 20. (2 stk over 20 værtfall)
Sist endret av Masi; 17. september 2009 kl. 22:12.
Masi, hørt noe fra MissQueenSlayer?`
Skal hu komme?

Hu kommer vel ikke vist ikke Turbolego kommer:P
Sitat av Guffah Vis innlegg
Så lurte jeg bare på en smal sak. Jeg er 22, og er ikke så vanvittig keen på å sitte på jonas med 6-7 16 åringer, så hvor gamle er folka?
Vis hele sitatet...
jeg er selv 21. Tror flere av medlemmene fra tromsø er i den alderen. (Har sett at en del av informatikkstudentene henger gjevnlig på freakforum her på universitetet). Så får se om noen av disse blir med.

OG, alder er ikke det værste. Var selv på nFF treff i kristiansand før jeg flyttet, og der var det folk i alder fra 16 til 28, og lle hadde det greit. Vi er tross alt freakere hele gjengen, og er er alderuavhengi.
Sist endret av etse; 17. september 2009 kl. 22:37.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er det ikke "back 2 school" i byen på fredag elns? :P
Vis hele sitatet...
Det er på torsdag

Jeg er btw 17, og det var en 17åring med dere sist gang også.
Sist endret av Defqon; 17. september 2009 kl. 22:40.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Det er på torsdag

Jeg er btw 17, og det var en 17åring med dere sist gang også.
Vis hele sitatet...

Skal du dit? Altså... på Back 2 School?:P

Yaman, det var meg
Men er snart 18 da


Dere kan vel være lamme oss selv om vi er noen år yngre, _noen_ av oss er da litt voksen i knollen
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Skal du dit? Altså... på Back 2 School?:P

Yaman, det var meg
Men er snart 18 da


Dere kan vel være lamme oss selv om vi er noen år yngre, _noen_ av oss er da litt voksen i knollen
Vis hele sitatet...
Skal på back 2 school ja, skal du?

Elemental er også like gammel som oss, hvis han var på siste treffet da?
Elemental var der ja, husker han slet med noe skruing på mopeden, så han var litt for sen

Oh yes, vist det jeg finner tak i noen som har flere billetter igjen, OG vist jeg klarer å skrape sammen nå gryyn:P
jada alder er ikke noen stor sak, var bare nysjerrig, så jeg spurte
Sitat av Guffah Vis innlegg
jada alder er ikke noen stor sak, var bare nysjerrig, så jeg spurte
Vis hele sitatet...
Hehe, fatter...
Første treffet var jeg redd for at jeg var den eneste på 17, og resten var en gjeng med smarte 25+:P
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Elemental var der ja, husker han slet med noe skruing på mopeden, så han var litt for sen

Oh yes, vist det jeg finner tak i noen som har flere billetter igjen, OG vist jeg klarer å skrape sammen nå gryyn:P
Vis hele sitatet...
Ei veninne av meg har 10+ biletter igjen, kan ordne det for deg hvis du ikke får tak i
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ei veninne av meg har 10+ biletter igjen, kan ordne det for deg hvis du ikke får tak i
Vis hele sitatet...
Oh, takker så mye
Men må først få skrapt sammen nå spenn, er ikke sikkert jeg har råd, nettop kjøpt ny gitaaar...

Men hadde vært fint om du kunne holdt av en billett til jeg får bekreftet/avkreftet at jeg kommer
Jeg hiver meg med!
kl 20 på yonas!

BTW jeg er 17 år
Var vell yngst på sist treff
Sist endret av Stikken; 18. september 2009 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Masi, hørt noe fra MissQueenSlayer?`
Skal hu komme?

Hu kommer vel ikke vist ikke Turbolego kommer:P
Vis hele sitatet...
Hu er vel i bergen enda tror jeg, har ikkje hørt fra hu på en mnds tid..

En oppdatering:

Med:
- murloc
- Ondskap
- etse
- Defqon
- Stikken
- Guffah
- Balseball
- Masi

Kanskje:
- Elemental
- Blackkoz

Tidligere intresserte

- Daeven
- mrFreak
- Melodrama

Deltar ikke:
- uncle_sylvert
yeah
er fra tromsø jeg å!!

blirre noe treff?? når og hvor?
Sitat av Nyskjerrig Vis innlegg
yeah
er fra tromsø jeg å!!

blirre noe treff?? når og hvor?
Vis hele sitatet...
Ja klart det blir treff, på Yonas i byen, først kommende lørdag klokken 20:00.

Jeg vil komme med ett lite forslag med tanke på tid, hva om vi tar det på yonas klokken 19:00 isteden for som enkelte her har foreslått. Da hadde vi hatt bedre tid, også kommer dem som skal på byen seg ut tidsnok.

Jeg setter deg på listen da Nyskjerrig?

Deltar:
- murloc
- Ondskap
- etse
- Defqon
- Stikken
- Guffah
- Balseball
- Masi
- Nyskjerrig

Kanskje:
- Elemental
- Blackkoz

Tidligere intresserte

- Daeven
- mrFreak

Deltar ikke:
- uncle_sylvert
- Melodrama
Yih, 19:00 høres fint ut
Da ses vi på Yonas
Hvor mye spenn skal vi ta med per pers? Har ikke vært på jonas på år og dager ;p

Btw, jeg skal ha med en kompis også, han lurker en del her men har ikke orka å lage bruker enda. Ok?
Sist endret av Defqon; 20. september 2009 kl. 14:57.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Defqon: Uhh, 500,- ?

Lengre svar:
Hvor mye penger du trenger kommer jo ann på hvor mye du spiser, og hvilken prisklasse Jonas ligger i. Nå har jeg aldri vært på Jonas eller i Tromsø forøvrig, men siden det nå nettop er et nFF-treff i Tromsø så tipper jeg at det ikke er så forferdelig dyrt, så vi kan anta at det ikke koster flere tusen per person. Jeg vet av erfaring at en middag for én på et ok spisested koster fra 200,- til 500,- kr inkludert drikke. Hvis det er et veldig rimelig sted så kan du helt sikkert få en kebab til 35,- kr også, men jeg vil ikke anbefale å bare ta med seg 35,- kr hvis du ikke vet hvor mye du kan komme til å bruke. Så derfor - hvis du ikke har den fjerneste idé om hva måltidet koster - så safer du den naturlig nok og tar med nok penger til å dekke alt du potensielt måtte finne på å bruke.
Defqon:
Du trenger ikke så mye, alle spleiser på pizza å slikt, det gjorde vi sist... tror jeg betalte 58 kroner ellns:P
Med mindre du skal ha øl å slikt så trenger du ikke mere enn 200 kroner:P
Nå er jeg ikke 18 enda da, så å få kjøpt øl der er vanskelig med mindre noen andre bestiller for meg :>
Men ok, 200 kroner er null stress det.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Btw, jeg skal ha med en kompis også, han lurker en del her men har ikke orka å lage bruker enda. Ok?
Vis hele sitatet...
Det vil jeg tro går greit, Turbolego hadde jo sist gang med ei vennine, så jeg ser ikke noen grunn til at du ikke kan det
Fuck it, skal familien ha tak i meg får de vente til neste helg. Count me in!
http://www.yonas.no/ for de som måtte lure på prisene. Levde aldri opp til hypen for min del, i motsetning til Snappes Kebab og Blå Rock, som har henholdsvis en fantastisk tzatsiki-kebab og nydelige hamburgere.
Er det seriøst ingen jenter ifra Tromsø på nFF?
Vis hele sitatet...
nFF - jo. Fra Tromsø - nei.
Sitat av Franklin Vis innlegg
http://www.yonas.no/ for de som måtte lure på prisene. Levde aldri opp til hypen for min del, i motsetning til Snappes Kebab og Blå Rock, som har henholdsvis en fantastisk tzatsiki-kebab og nydelige hamburgere.
Vis hele sitatet...
du får prøve hamburgeren på flyt, den er like god som blå-rock sin med med tilbehøret blir det en mye bedre opplevelse Og hva er alt dette maset om jenter? Det er et freakforum treff, er vel ikke ås farlig om det blir litt pølsefest. Skal du få deg et ligg så er vel et hull et hull, og kvinnfolk kan man alltids finne på byen etterpå; Tromsø er jo ikke akkurat kjent for å være stede det er vanskelig å få seg noe...

angående pris: Beregn cirka 50-100 kroner på mat (varierende ut i fra hvor mye vi bestiller, hører rykter om at det var litt lite forige gang, så de får læve av erfaringen og bestille mer denne gangen). Legg så til det du vil drikke, typisk 40 kroner for en brus eller 60 for en øl.

(legger til, og regner med det blir automatisk sammenslått med forrige tråd)

Sjekket prisene på yonas, og med tanke på at 3 personer normalt kan dele en pizza. Så tror jeg det blir 90 på hver for pizza.
Sist endret av etse; 21. september 2009 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blå Rock sine burgere er jo ikke brukbar lengere... De var god for noen år siden, da de faktisk laget burgerne selv...

Flyt har bedre burgere, men er svindyrt der xP



Yonas sin pizza er Nordnorges beste uten tvil. Og ligger nok lett på topp 10 i Norge
Ser iallefall fortsatt ut som om jeg kommer Skal høre om jeg ikke får med r0adkill også! Han er sikkert game for treff. Jeg kan forøvrig avkrefte daeven da han er borte i en måneds tid. Jeg er forøvrig 21 år gammel til de som lurte
Sist endret av murloc; 22. september 2009 kl. 01:03.
Ser ut som om jeg får med R0adkill også
når blir det? 19:00 eller 20:00 ? Og det var snakk om litt drikking hos masi etterpå? Som et evt vors før folk går på byen? Hadde vært greit med litt mer informasjon
Vi ble vel enig om klokken 19:00.

Ja, det blir vel ett litt drikking hos meg etter det.

Forresten så lurer jeg på om det er mange som har bil/lappen, jeg er uten bil for tiden. Så det blir ikke som sist at jeg kan kjøre.
Hurm... Kan hende jeg kommer likevel... endringer i planer.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hurm... Kan hende jeg kommer likevel... endringer i planer.
Vis hele sitatet...
Oh yeah!!

Hadde du vert jente hadde jeg kyssa deg på treffet! <3
Men da blir det andre saker da

Men masi, du må sette meg på Kanskje lista =/
Vi flyter på fredag, å det er MYE flyttelass, gir beskjed på fredagen om jeg kommer eller ikke.
Jeg oppdaterer lista på fredag
Skjer dette? Og når da?
Jeg kan desverre ikke komme...

Sitat av murloc Vis innlegg
Skjer dette? Og når da?
Vis hele sitatet...
Idag klokken 19.00 på Yonas i Tromsø.
Sist endret av Blackkoz; 26. september 2009 kl. 12:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Masi Vis innlegg
Jeg oppdaterer lista på fredag
Vis hele sitatet...
og dette ble det aldri noe av :P Hadde vel for mange av oss vært greit med en liten oppdatering for å se hvem som kommer og hvem som ikke kommer, men vi blir vel rundt 10 stykker ser dere på yonas 19:00.
(Noe speiselt jeg skal se etter når jeg er der for å vite hvilket bord jeg skal sette meg ned ved?)
Sitat av etse Vis innlegg
og dette ble det aldri noe av :P Hadde vel for mange av oss vært greit med en liten oppdatering for å se hvem som kommer og hvem som ikke kommer, men vi blir vel rundt 10 stykker ser dere på yonas 19:00.
(Noe speiselt jeg skal se etter når jeg er der for å vite hvilket bord jeg skal sette meg ned ved?)
Vis hele sitatet...
Forrige gang så stod en lapp på bordet hvor det stod "reservert av Sigve"(Masi)

Eventuelt så ligger det bilde av Ondskap tidligere i tråden hvis han kommer seg på treffet, hørte at han lå syk igår.
Sist endret av Elemental; 26. september 2009 kl. 16:50.
Nei, jeg fikk ikke oppdatert listen i går. Den kommer nå.

Med:
- murloc
- etse
- Defqon
- Kompis (Defqon)
- Stikken
- Guffah
- R0adkill
- Turbolego (Uten følge)
- Balseball
- Masi

Kanskje:
- Elemental

Tidligere intresserte
- mrFreak

Deltar ikke:
- uncle_sylvert
- Melodrama
- Daeven
- Blackkoz
- Ondskap
Etse: jeg har bestilt bord til 12-14 stk, bordet er reservert på "Norsk frikforum", han klarte ikke å skrive freak
Ser vi blir toppen 11 stk i dag
Sist endret av Masi; 26. september 2009 kl. 17:00.
Jeg kommer, men uten følge denne gangen...
Sitat av Elemental Vis innlegg
Eventuelt så ligger det bilde av Ondskap tidligere i tråden hvis han kommer seg på treffet, hørte at han lå syk igår.
Vis hele sitatet...
Ja, men da hadde jeg sykt mye hår da
Nå har jeg snaua meg:P


Ja, er blitt bedre i dag.
Men holder på å kjøre flyttelass frem og tilbake, så kan ikke komme.
Er vel ikke ferdig før i 8-9 tiden i kveld :S

Så jeg kommer ikke.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Ja, men da hadde jeg sykt mye hår da
Nå har jeg snaua meg:P


Ja, er blitt bedre i dag.
Men holder på å kjøre flyttelass frem og tilbake, så kan ikke komme.
Er vel ikke ferdig før i 8-9 tiden i kveld :S

Så jeg kommer ikke.
Vis hele sitatet...
Om det blir nach hos masi kan du vel chille dær?
[/gruppepress]
Ondskap: æ kan sikkert fikse ei spybøtta klar ved sofaen til deg.
Sitat av Masi Vis innlegg
Ondskap: æ kan sikkert fikse ei spybøtta klar ved sofaen til deg.
Vis hele sitatet...
Hahahaha

Æ kommer foresten!
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hahahaha

Æ kommer foresten!
Vis hele sitatet...
yay! Masi finner nok en spybøtte til avataren din også!

Noen flere som trosser vær og vind for pizza, øl/brus og fanterier?
Jeg har muligens sjafør til meg.. hvis det er interesant?
Sitat av Masi Vis innlegg
Jeg har muligens sjafør til meg.. hvis det er interesant?
Vis hele sitatet...
Det er interessant, hvor bor du egentlig?
Sitat av Masi Vis innlegg
Jeg har muligens sjafør til meg.. hvis det er interesant?
Vis hele sitatet...
Jeg er interessert!