Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 8521
Hmm, i og med at Mats, meg og FredrikThaman var de eneste som møtte opp er det nesten litt drøyt å kalle dette treff Det var veldig hyggelig for oss som møtte opp, men vi må tillstå at vi ble noe skuffet over oppmøtet.

Var iallefall sikker på at Petter Pan skulle møte opp
Sist endret av Joachimsen; 28. september 2008 kl. 01:39.
Enig med Joachimsen her, var nesten sikker på at det skulle bli vertfall 5-6.
Men da det bare ble 3 stk ble jeg sjokkert, på en negativ måte

Kom igjen stavanger freaks, dere må da kunne bedre en dette

Og hvor ble det av Petter pan, han var da meget aktiv i tråden

Vi får prøve en annen gang, forhåpentligvis med bedre oppmøte
pizzaeb var namm da;O
Beklager at jeg ikke stillte, hadde sett frem til det lenge. Prøvde forresten å adde deg på MSN joachimsen for å si ifra.

Kunne dessverre ikke stille grunnet familierelaterte årsaker, vil helst ikke gå nærmere inn på hvorfor i denne tråden.

Men jeg håper dere hadde det gøy Og håper det blir flere stavangertreff i fremtiden!


- Petter Pan
Familie relaterte årsaker sier du? :P
*pfffft*

Jeg vet hva som egentlig skjedde!
Sorry at jeg heller ikke stilte, men er i malaysia og jeg har ikke vaert paa nFF paa snart en maaned
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg lover at jeg skal dra med noen venner en gang, men i partallsuker kan jeg sjeldent komme. Beklager det, jobb er jobb.

Men om noen vil prøve igjen så bare gi beskjed